Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Davion zei:De X2 4400+ heeft een cacheverschil, kzou ofwel die nemen ofwel de X2 3800+. De graka's zijn vrij gelijk aan mekaar, als ge nVidia wilt pakte de 7900GT, als ge ATi wilt pakte de X1900XT. De nVidia's lopen wel koeler en hebben nen minder luidruchtige koeler als de ATi's.
Dat gaat, maar of die voeding het gaat trekken..Thammels zei:Kan ik nu een 7900GT extreme edition van XFX kopen en later er nog 1tje bijsteken in SLI ? (is voeding LC-power 550 watt genoeg ?)
Thammels zei:Kan ik nu een 7900GT extreme edition van XFX kopen en later er nog 1tje bijsteken in SLI ? (is voeding LC-power 550 watt genoeg ?)