Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
{YA}Gr3c0 zei:Een 6600 GT in SLI is toch nutteloos.
Smijt da buiten en steek er een 7800 GT in.
Laat die nu gewoon een 2de 6600 GT kopen. En als hij over 2 jaar hier langskomt met "Ik heb een 7800GT, ik wil nu SLI, moet ik dan van hetzelfde merk kopen?", gade gij dan zeggen dat hij een 8900 GTX moet kopen? Zo blijfde bezig en heeft dien SLI dus totaal geen nut.Ironpole zei:Da vind ik dus zever. Een tijd geleden promoot iedereen het kopen van 1 goeie kaart en later dezelfde te steken ipv al direct te beginnen met SLI. Deze persoon heeft dat dus gedaan (6600 GT gekocht). Niet iedereen heeft nen ezel die Euro's schijt. En nu raad ge een verwisseling van graka's aan?Laat die nu gewoon een 2de 6600 GT kopen. En als hij over 2 jaar hier langskomt met "Ik heb een 7800GT, ik wil nu SLI, moet ik dan van hetzelfde merk kopen?", gade gij dan zeggen dat hij een 8900 GTX moet kopen? Zo blijfde bezig en heeft dien SLI dus totaal geen nut.
Dan raad ge vanaf nu maar gewone moederborden aan.
Verwisselen van 6600 Gt naar 7800 Gt brengt ook zo zijn verlies mee ze, en is het voordeel nog kleiner.
Ironpole zei:Da vind ik dus zever. Een tijd geleden promoot iedereen het kopen van 1 goeie kaart en later dezelfde te steken ipv al direct te beginnen met SLI. Deze persoon heeft dat dus gedaan (6600 GT gekocht). Niet iedereen heeft nen ezel die Euro's schijt. En nu raad ge een verwisseling van graka's aan?Laat die nu gewoon een 2de 6600 GT kopen. En als hij over 2 jaar hier langskomt met "Ik heb een 7800GT, ik wil nu SLI, moet ik dan van hetzelfde merk kopen?", gade gij dan zeggen dat hij een 8900 GTX moet kopen? Zo blijfde bezig en heeft dien SLI dus totaal geen nut.
Dan raad ge vanaf nu maar gewone moederborden aan.
Verwisselen van 6600 Gt naar 7800 Gt brengt ook zo zijn verlies mee ze, en is het voordeel nog kleiner.
dawN_- zei:Ironpole heeft meer dan gelijk.
ok, een 7800GT is beter, maar eerst zeggen "ja koop nu die kaart en later kunde er nog eentje bijsteken voor performance boost" en dan nu afkomme met volledig nieuwe card te kopen ipv SLI te zetten.
enorm debiel vind ik.
de meeste zeggen, "met een 6800GT loop alles lekker" ok dat kan ik aannemen maar ik merkte een enorme performance boost door een 2de 6800GT te steken.
en ik heb in alle spelen meer fps dan een 7800GT en 7800GTX, dus SLI helpt wel degelijk enorm.
em gaat een FPS-boost van 80% krijgen.
het is door anandtech bewezen dat de SLi bij de 6600GT het meeste helpt t.o.v de 6800GT/Ultra.
bij de 6800GT/Ultra kaarten hebde een mindere fps boost als bij de 6600GT, prolly omda de proc het beter kan trekken.
maar em gaat et goed aandoen om een 2de 6600GT te kopen.
koop wel eentje met hetzelfde merk etc.
Als SLI niet zou lukken, zou je ze moeten flashen naar beide hetzelfde BIOS.
maar da zien we wel.![]()

-=MAD=-Phoeni^X zei:
ben je nou nog steeds niet over je miskoop heen?
die 80% boost is alleen in de gunstigste gevallen. normaal ligt het daar ver onder. en nee die 6800GT's van jou zijn niet speciaal ze zijn net zoals alle andere
6800gt in SLI sneller dan een 7800GT/GTX?? wtf heb jij geslikt?
en dat je met een 6600gt meer fps boost hebt heeft niks met je CPU te maken.
voltmodded GPU's .. ? en trouwens ik haal ook bijna 17500punten in 03 met mijn 7800GT
dj insulin zei:Laten we het nu ff duidelijk stellen: als er iemand met 1 7800GT 24500 3dmarks 03 kan halen ZONDER voltmod of extreme koeling op cpu / gpu, mag hij mij het gerust zeggen. voorlopig zijn 2 6800gt's zeker sneller dan een 7800GT.
jah DUH, 3dmark is pure graka.Davion zei:Toch een kleine opmerking: SLI werkt in 3DMark OPTIMAAL, nVidia, en meerbepaald de drivers worden voor 3DMark extra goed geoptimaliseerd, ge haalt NOOIT dezelfde effeciency in gewone games als in 3DMark zenne.

17500 ?jannick werckx zei:Edit: Ge zegt zonder voltmod.. maar wat staat er op u prentje?voltmodded GPU's .. ? en trouwens ik haal ook bijna 17500punten in 03 met mijn 7800GT
![]()
mijn gt's doen zelfs nog meer op low power 3d.-=MAD=-Phoeni^X zei:
ben je nou nog steeds niet over je miskoop heen?
die 80% boost is alleen in de gunstigste gevallen. normaal ligt het daar ver onder. en nee die 6800GT's van jou zijn niet speciaal ze zijn net zoals alle andere
6800gt in SLI sneller dan een 7800GT/GTX?? wtf heb jij geslikt?
en dat je met een 6600gt meer fps boost hebt heeft niks met je CPU te maken.
en als je besluit een 2e 6600GT te kopen kun je ze straks voor een euro verkopen. als je ze nog kwijtraakt.
als je hem nu verkoopt krijg je er nog wat geld voor en betaal je 250~ euro voor een 7800GT
een ander voordeel is dat je met een 7800GT meer eye candy aan kan zetten, een 6600GT SLI opstelling bijt in het stof op redelijke resoluties met AA en AF aan

zelf me graka's op stock kan er geen GT uw bijhouden zonder vmodsdj insulin zei:17500 ?![]()
![]()
![]()
![]()
mijn gt's doen zelfs nog meer op low power 3d.
btw: da van da voltmod: ik heb voltmods op mijn gt's gedaan, maar toen crashte de voeding. als ik mijn rig kan laten draaien met de voltmods is er geen enkele 7800gt die mij kan bijhouden