Ironpole
Legacy Member
dawN_- zei:kijk ... dit is een voorbeeld van jaloesie.:ironic:
ik haal nog alty meer fps dan jouw in alle games en resoluties nerdje dus zwijg maar.:ironic:
geloof je me ni ?
http://www.siliconfactor.com/article.php?aid=14&page=7
ik denk eerder dat mijn graka's uw 7800GT dik int stof laat bijten.
7800GTX256 zeker ook.
de 6600GT sli setup heeft een grotere boost t.o.v van 1 als al de rest door de mindere bottleneck van de cpu.
maar da wist je waarschijnlijk nog niet zeker ?
denkte dak da aant uitvinden ben ??
goed voor jouw ... care ?
hou oud ben je ??
je lijkt me trouwens eerder een broeksventje van 12j die jaloers is.![]()
eeh ma das nix eh, iedereen zijn hobby![]()
Alle games en resoluties zei je?
Nog eens.
