Archief - Mp3-speler

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

boogje

Legacy Member
omdat mijn mp3-speler van 128 mb ( kweet, écht oud) ben vergeten in het lokaal van informatica, wil ik écht wel een mp3-speler om naar muziek te luisteren in de school/ op mijn fiets/ terwijl ik ergens heen wandel enzovoort. Het liefst van al zou ik een I-pod (look a-like? ) hebben, omdat je muziek in mappen kunt zetten, wat ik héél handig vind. En trouwens, het ziet er ook nog eens goed uit:). Het probleem is hetgeen wat ik wil uitgeven aan een mp3, d.w.z. 150 euro is het maximum, want ik wil niet al men geld uitgeven aan zoiets. Ik zou ook graag een minimum van 2GB ruimte hebben, maar als dat binnen die prijs niet gaat voor een deftige I-pod achtig ding, dan is dat maar zo.

merci!:niceone:

Davion

Legacy Member
Archos GX100 ofzoiets, goed ding heb ik me laten vertellen en vrij goedkoop.

boogje

Legacy Member
Davion zei:
Aanrader, zeker weten.

owkey, zaterdag is ie van mij :)

Bedankt Davion!;).

Miss deze topic open laten voor degene die ook mp3-advies nodig hebben?:)

desert storm

Legacy Member
amai, jij gaat iets kopen waar één persoon van zegt dat ie goed is :oink:

in dit geval heeft Davion wel gelijk, maar stel dat het hier een of andere zeveraar is en jij gelooft die zomaar :s

boogje

Legacy Member
desert storm zei:
amai, jij gaat iets kopen waar één persoon van zegt dat ie goed is :oink:

in dit geval heeft Davion wel gelijk, maar stel dat het hier een of andere zeveraar is en jij gelooft die zomaar :s

ja, this niet enkel op zijn mening dat ik afga hoor. Ik was zowiezo van plan om deze te kopen. Als ie echter zou zegge da het een afrader is, zou ik beginnen te twijfelen, maar als ie zegt dat het een aanrader is, terwijl ik hem van plan was om het te kopen, dan koop ik het:p

steffoe

Legacy Member
als ik u nen tip mag geven
bij exell
mirco photo 8 gig
188 euries

NoblesseOblige

Legacy Member
ik KEN 2 mensen waarbij dat model (de creative zen) kaput is gegaan (bij de eerste kapot zoals in, naar de repair want em had zijnen geest gegeven, tweede geval is de verbinding min of meer kapot waar de oortjes binnen komen) en dan nog een leerkracht die tijdens mijn keuzevak cubase ook zei dat het zijn kapot was. Maarja, mss waren dat gewoon drie uitschieters :unsure:

Voor de rest kopen die handel (of eerst nog een wat comments afwachten en desnoods hier en daar een reviewke lezen, al zegt dat niet over de kwaliteit op termijn)

xbox

Legacy Member
Is er al iets bekend over een eventuele 6de generaties van iPod? anders wacht ik nog ff om ne nieuwe te kopen...

boogje

Legacy Member
steffoe zei:
als ik u nen tip mag geven
bij exell
mirco photo 8 gig
188 euries

meer nog, 183 euro:p

en ge kunt der foto's op bewaren? :eek: Ideaal om de grappigste momenten te laten zien aan men vrienden zonder die te hoeven uit te printen! :D en 8 GB:eek:

hoe kan da nu dat dienen andere dan even duur kost, maar geen mogelijkehdi tot foto's heeft? :p wekt toch wat achterdochtigheid op :crazy:

Dayofdead

Legacy Member
Ik vind de oortjes van Creative ook maar zwak, de mijne beginnen te scheuren aan de splitsing en ik zie de draden nu lopen. Aan de geluidskwaliteit merk ik dat niet, maar het scheurt altijd maar verder en verder en op den duur trekt da ook op niks meer.
Voor de rest ben ik tevreden van mijn mp3 speler, ik heb wel de Zen Nano. Ook handig is de radio functie, zeker om de voetbal te volgen als je op een bus zit :D

desert storm

Legacy Member
Dayofdead zei:
Ik vind de oortjes van Creative ook maar zwak, de mijne beginnen te scheuren aan de splitsing en ik zie de draden nu lopen. Aan de geluidskwaliteit merk ik dat niet, maar het scheurt altijd maar verder en verder en op den duur trekt da ook op niks meer.
Voor de rest ben ik tevreden van mijn mp3 speler, ik heb wel de Zen Nano. Ook handig is de radio functie, zeker om de voetbal te volgen als je op een bus zit :D

heb ook de Zen Nano Plus. kheb net als oedieboy ook mijn oortjes ingeruild voor de EP-630, ben ondertussen wel aan m'n tweede exemplaar bezig, want bij de eerste is op onverklaarbare wijze het linkeroortje kapot gegaan :oink:

$anka

Legacy Member
ok, kga da topic hier ff aanslagen :) dan moet ik geen nieuw starten

Ben ook op zoek naar een nieuwe mp3 speler, vereiste is wel dat er flashgeheugen ofzo inzit. harde schijf is volledig uit den boze, want ik zou er mee gaan sporten. ook gaan snowboarden, dus moet wel vrij robuust zijn.
en mag wel een grote capaciteit hebben. Kweet dat dat niet zo makkelijk is bij flashgeheugen, ma tegenwoordig kunnen ze veel (dus geen spelerke van ene gig)
kweet dat de ipod nano in aanmerking zou komen, maar er zijn wss wel betere dingen. ipod is gewoon een hype

Towlie

Legacy Member
Ik heb de creative zen touch
Tevreden van, maar is wel kapot nu
Keb em wa te vaak laten vallen pijsk :s

Deguchi

Legacy Member
Die mensen van wie de Zen kapot is; wat doen die daar dan mee? De Zen is wel niet bestand tegen zware schokken omwille van de harde-schijf, dus als ge er ruw mee omspringt, kan die wel eens falen...
De mijne werkt echter nog steeds even perfect als toen ik hem kocht :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan