Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waar ziede gij die premium packs ?Featherfoot zei:
[EZ] zei:Kan de HD eiglijk tegen schokken als da afstaat?
(nu nie da'k em in de mixer ga steken ofzo, ma als hij bv. in uwen boekentas zit en ge fietst van het foetpad => schok)
[EZ] zei:Kan de HD eiglijk tegen schokken als da afstaat?
(nu nie da'k em in de mixer ga steken ofzo, ma als hij bv. in uwen boekentas zit en ge fietst van het foetpad => schok)
Kenshi zei:totally agree
Heb een Iaudio X5L en ben daar super tevreden van
imo veel beter dan Ipod enzo
30GB
30 - 35 uur batterij of zelfs langer
Video / foto / radio / voicerecorder of recorden van radio enzo
geen extra software nodig zoals iTunes enzo, gewoon in verkenner op plaatsen
Metalen behuizing = krasvrij
en dan mogelijk om bv fototoestel op aan te sluiten om zo foto's op harde schijf te zetten

het moet zeker ogg afspelen, liefst flac ook, video, text. PPS jah lap zen speelt geen ogg af :/Must plug in an adapter to attach AC, line-in, and USB cables (however, the built-in side USB port handles camer transfers and MTP subscription downloads); so-so control layout; can't autosync music with a PC; can't browse by artist, album, or genre; many video files need to be converted to play on X5; no slide-show mode or music while viewing photos; no autoscanning presets for FM radio.
Alle MP3's!?Lo$eR zei:. . .
nog 1 belangrijke vraag zijn er players waar je MUZIEK kan terug naar pc uploaden?
. . .

Lo$eR zei:@kenshi enige tekortkomingen ondervonden? op cnet staat dat het video enkel op 15 fps afspeelt, mss ist verbeterd met firmware?
zeker niet wegens illegale praktijken :ironic:[EZ] zei:Alle MP3's!?
Toch als ge bedoeld da ge de muziek die op de MP3 staat terug op u PC wil zetten, dan is't dezelfde manier als het op de MP3 zetten: knippen/kopeieren en plakken
enige overblijvende nadeel dan die "brug" voor usb etc hmmmmmz, merci voor infoKenshi zei:I know maar merkwaardig genoeg merk je daar dus totaal niets van.
Vond dat ook raar toen ik dat las, maar moet je dus geen rekening met houden, want het ziet er allemaal normaal uit.
Het omzetten van een avi file van een anderhalf uur duurt ongeveer 15 a 20 minuten btw. Ik dacht dat dit bij de Apple software veel langer duurde.
Wat betreft terugzetten van files naar pc. Het wordt gewoon herkent als een externe harde schijf dus is gewoon in verkenner copy pasten. Dingen zelf recorden van radio en voice kan mp3 bitrate van ingesteld worden en verloopt zeer vlot.
[EZ] zei:Damn
Ma veel zou'k da toch nie gebruike, dan had'k mij wel ne PS2 gekocht![]()