desert storm
Legacy Member
kan je niet gewoon een nieuw aanmaken? is toch een gewone verwisselbare schijf onder Verkenner, niet?[EZ] zei:'k Wil ier wa files backuppe en op mijne CZMP zette, ma waar zou'k da best zette?
(welk mapken)
My Media?![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kan je niet gewoon een nieuw aanmaken? is toch een gewone verwisselbare schijf onder Verkenner, niet?[EZ] zei:'k Wil ier wa files backuppe en op mijne CZMP zette, ma waar zou'k da best zette?
(welk mapken)
My Media?![]()


ad:
[EZ] zei:'k Heb hem nu juist gans ingesteld en alles geupload...
Echt een zalig dingsken, die knopkes zijn ook wel sjiek, omda het geen knoppe zijn maar 1 plaatje me druksensors onder.
De vertical touchpad sta nu op de laagste gevoeligheid en 'k vind nog redelijk gevoelig, ma da word'k wrs wel gewoon
't Geluid is prachtig tegenover mijne vorige MP3 van den Blokker (zo nen xIron), 'k vraag mij al af wa da me high-end oortjes niet moet zijn
En da's zo klein en der zit een 8gig HD in, FM ontvanger, microfoon,...
Alleen spijtig van die niet bijgeleverde adapterad:
En nu ga'k is een deftig achtergrondjen zoeke![]()

Was'k nie vergetedesert storm zei:vergeet niet dat ook de geluidskwaliteit (min. een bitrate van 192kbps bij een .MP3)van je liedje zelf een groot deel van de algemene geluidskwaliteit bepaald hé![]()


)
coap zei:gewoon in het bijgeleverd zakje bewaren kheb em nu al 2 weken ofzo en nog altijd geen 1 schram open tis een zalig dingske !
Steekt nu constant in de broekzak naast de gsm en nog steeds 0 krassen 
matthias zei:idd
zouden ze die hebben in den exell int waasland shopping center ?
Lo$eR zei:ligt het aan mij of kennen jullie enkel creative en apple?
imo iriver en cowon (iaudio) zeker meer waard
alhoewel in mijn ogen ipods hebben momenteel niks beter dan concurentie uitgezonderd ipod nano.