Archief - Mp3-speler

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

desert storm

Legacy Member
[EZ] zei:
'k Wil ier wa files backuppe en op mijne CZMP zette, ma waar zou'k da best zette? :unsure:
(welk mapken)

My Media? :unsure:
kan je niet gewoon een nieuw aanmaken? is toch een gewone verwisselbare schijf onder Verkenner, niet?

[EZ]

Legacy Member
Ja, ma 'k wil da spelleken ier nog nie kapot make, dus 'k vroeg het is voor de zekerheid ;)

The Frak

Legacy Member
Bij mijn Muvo² kan ik een bestand eender waar zetten, dus ik veronderstel dat dat bij de Zen Micro ook zo is.

[EZ]

Legacy Member
Nee, eiglijk nie, hij zegt da hij da nie kan afspele en daarom kunde het nie bij "media" zette, ma me da "organizer" programme kunde "gegevens overzetten" doen, zo lukt het wel, da komt dan bij "data" te staan...

[EZ]

Legacy Member
'k Heb hem nu juist gans ingesteld en alles geupload...

Echt een zalig dingsken, die knopkes zijn ook wel sjiek, omda het geen knoppe zijn maar 1 plaatje me druksensors onder.
De vertical touchpad sta nu op de laagste gevoeligheid en 'k vind nog redelijk gevoelig, ma da word'k wrs wel gewoon :)

't Geluid is prachtig tegenover mijne vorige MP3 van den Blokker (zo nen xIron), 'k vraag mij al af wa da me high-end oortjes niet moet zijn :D

En da's zo klein en der zit een 8gig HD in, FM ontvanger, microfoon,...

Alleen spijtig van die niet bijgeleverde adapter :sad:


En nu ga'k is een deftig achtergrondjen zoeke :D

desert storm

Legacy Member
[EZ] zei:
'k Heb hem nu juist gans ingesteld en alles geupload...

Echt een zalig dingsken, die knopkes zijn ook wel sjiek, omda het geen knoppe zijn maar 1 plaatje me druksensors onder.
De vertical touchpad sta nu op de laagste gevoeligheid en 'k vind nog redelijk gevoelig, ma da word'k wrs wel gewoon :)

't Geluid is prachtig tegenover mijne vorige MP3 van den Blokker (zo nen xIron), 'k vraag mij al af wa da me high-end oortjes niet moet zijn :D

En da's zo klein en der zit een 8gig HD in, FM ontvanger, microfoon,...

Alleen spijtig van die niet bijgeleverde adapter :sad:


En nu ga'k is een deftig achtergrondjen zoeke :D

vergeet niet dat ook de geluidskwaliteit (min. een bitrate van 192kbps bij een .MP3)van je liedje zelf een groot deel van de algemene geluidskwaliteit bepaald hé ;)

[EZ]

Legacy Member
desert storm zei:
vergeet niet dat ook de geluidskwaliteit (min. een bitrate van 192kbps bij een .MP3)van je liedje zelf een groot deel van de algemene geluidskwaliteit bepaald hé ;)
Was'k nie vergete ;)
Bij de mp3'kes valt het nog mee...
Ma me geripte muziek (van eigen CD's) is't véél beter :D

matthias

Legacy Member
keb em giestere ook gekocht
en kmoe zegge
damn wa een mooi dingske
kben aleen een beetje schrik dak et kapot ga krijgen ( zo klein :o )
daarom behandel ik et nu mega voorzichtig met in mijn gedachte hoeveel het gekost heeft
als mijn zuster daar een schart op zet zal ik haar toch wel nenn keer vasthebben ze :D

coap

Legacy Member
gewoon in het bijgeleverd zakje bewaren kheb em nu al 2 weken ofzo en nog altijd geen 1 schram op :) en tis een zalig dingske !

Deguchi

Legacy Member
coap zei:
gewoon in het bijgeleverd zakje bewaren kheb em nu al 2 weken ofzo en nog altijd geen 1 schram op :) en tis een zalig dingske !

Zakje was bij mij na 2 uur kapot :p Steekt nu constant in de broekzak naast de gsm en nog steeds 0 krassen :)

matthias

Legacy Member
en bij die oorkes waren bij mij na een paar uur die hoeskes al af hoor :D

Lo$eR

Legacy Member
ligt het aan mij of kennen jullie enkel creative en apple?
imo iriver en cowon (iaudio) zeker meer waard
alhoewel in mijn ogen ipods hebben momenteel niks beter dan concurentie uitgezonderd ipod nano.

steffoe

Legacy Member
ik ga binnekort mij een premium pack bestelle bij exel
tis wel 50 euro
maar in tot is da +- 100 euro waard
vooral dia extra batterij is wel handig
en goeie oortjes en een oplader natuurlijk

matthias

Legacy Member
idd
zouden ze die hebben in den exell int waasland shopping center ?

matthias

Legacy Member
volgens mij wil da niets zeggen da die op die site ok sta
kben in gent in excell geweest en daar hadde ze het ook niet :s

Kenshi

Legacy Member
Lo$eR zei:
ligt het aan mij of kennen jullie enkel creative en apple?
imo iriver en cowon (iaudio) zeker meer waard
alhoewel in mijn ogen ipods hebben momenteel niks beter dan concurentie uitgezonderd ipod nano.

totally agree
Heb een Iaudio X5L en ben daar super tevreden van
imo veel beter dan Ipod enzo
30GB
30 - 35 uur batterij of zelfs langer
Video / foto / radio / voicerecorder of recorden van radio enzo
geen extra software nodig zoals iTunes enzo, gewoon in verkenner op plaatsen
Metalen behuizing = krasvrij
en dan mogelijk om bv fototoestel op aan te sluiten om zo foto's op harde schijf te zetten
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan