Archief - Mp3-speler

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Havoc

Legacy Member
Ik heb eigenlijk enorm slechte ervaring met die Creative Zen-dingen. Ik en mijn broertje hebben er eentje gekocht. Na 2 maand was mijn touch-bediening bijna volledig naar de vaantjes en mijn abtterij hield het exact 3 uur uit. Mijn broertje z'n speler flipte gewoon: haakte bij het opstarten, firmware kon niet meer geupdate worden,... en de aansluiting voor de oortjes had het begeven. Ik koop mij in ieder geval nooit meer een Creative Zen...

desert storm

Legacy Member
Havoc zei:
Ik heb eigenlijk enorm slechte ervaring met die Creative Zen-dingen. Ik en mijn broertje hebben er eentje gekocht. Na 2 maand was mijn touch-bediening bijna volledig naar de vaantjes en mijn abtterij hield het exact 3 uur uit. Mijn broertje z'n speler flipte gewoon: haakte bij het opstarten, firmware kon niet meer geupdate worden,... en de aansluiting voor de oortjes had het begeven. Ik koop mij in ieder geval nooit meer een Creative Zen...

over de batterij: da's zoals een gsmbatterij hé, die moet je eerst enkele keren volledig laten leeglopen en opnieuw opladen zodat die achteraf fatsoenlijk macheert...

The Frak

Legacy Member
[EZ] zei:
Zalig :D
Wrs heeft de Micro Photo een betere batterij :unsure:

De Zen Micro Photo heeft een OLED scherm en da op zich is al een superzuinig beestje, veel zuiniger dan een gewoon een niet-OLED scherm. ;)

Havoc

Legacy Member
desert storm zei:
over de batterij: da's zoals een gsmbatterij hé, die moet je eerst enkele keren volledig laten leeglopen en opnieuw opladen zodat die achteraf fatsoenlijk macheert...

Uiteraard, het probleem was: in het begin deed ie 10 uur, twee maand later nog 3 uur per oplaadbeurt...

[EZ]

Legacy Member
'k Ben net gaan zien in wa winkels in de buurt en allemaal duurder dan Exell...

Ma 'k vraag mij af hoe het komt da de Micro Photo minder kost dan de Micro terwijl de Photo een grotere HD en een OLED scherm heeft!? :unsure:

coap

Legacy Member
kgan er morgen om gaan in den exell denk ik (zoude ze die in stock hebbe in leuven?)

steffoe

Legacy Member
ja ze hebbe wit blauw en zwart denk ik
de rest moeten ze bestellen
en mailen helpt die
die lullen antwoorde gewoon ni
raar he

coap

Legacy Member
heb een zwarte gekocht , echt een zalig apperaatje , zeker een aanrader!

acquisitor

Legacy Member
er is maar 1 echte mp3 speler, = iPod..

al moet ik toegeven dat de nieuwe Sansa ook vrij mooi is..indien uw budghet beperkt is

acquisitor

Legacy Member
iPods zijn erg mooi (neem nu een zwarte NANO..), betrouwbaar en lekker duur =)


de beste kost altijd veel hé

Wel oppassen als je daarmee in Brussel rondwandelt hé ahahah =D

Davion

Legacy Member
Een iPod is klein, en zeker NIET het beste, neem nu bvb een Creative Zen Micro, heeft ingebouwde FM Radio, Voice Recording, ziet der ook goed uit, is goedkoper, GEEN iTunes..

$anka

Legacy Member
nee jij bent gewoon een snob :p (ipodwannabee)

ma ik ga is wa meer opzoeken over die sansa exemplaren. zat wel wa interessant tussen

desert storm

Legacy Member
acquisitor zei:
er is maar 1 echte mp3 speler, = iPod..

al moet ik toegeven dat de nieuwe Sansa ook vrij mooi is..indien uw budghet beperkt is

ja daaaaag.

ga ergens anders onzin uitkramen hé jongen. :ironic:

Feignasse

Legacy Member
acquisitor zei:
er is maar 1 echte mp3 speler, = iPod..

al moet ik toegeven dat de nieuwe Sansa ook vrij mooi is..indien uw budghet beperkt is

I pity you (and your ears).

The Frak

Legacy Member
acquisitor zei:
er is maar 1 echte mp3 speler, = iPod..

al moet ik toegeven dat de nieuwe Sansa ook vrij mooi is..indien uw budghet beperkt is

:rofl:

Wat zijn er toch naïeve mensen in de wereld.
Ik zou toch eens op het internet wat rondneuzen voor je zo'n dingen gaat verkondigen.

[EZ]

Legacy Member
acquisitor zei:
er is maar 1 echte mp3 speler, = iPod..

al moet ik toegeven dat de nieuwe Sansa ook vrij mooi is..indien uw budghet beperkt is
Hij is zijnen ":ironic:"-smiley vergeten ;)

Versie mét smiley:
acquisitor zei:
er is maar 1 echte mp3 speler, = iPod.. :ironic:

al moet ik toegeven dat de nieuwe Sansa ook vrij mooi is..indien uw budghet beperkt is
:D

Creative Zen Micro (Photo) is goedkooper, meer HD-ruimte, radio-ontvanger, recorder, deftige oortjes

iPod is duur :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan