voltje
Legacy Member
Hey
k ga ne nieuwe pc kope
maar nu vraga ik me af welke Grafische kaart ik er in steek.
Ik dacht eerst een ATI x700 512mb. Maar deze is goedkoper dan de ATI x700 256mb.
Enig idee hoe dit komt ?
Ik heb ook gehoord dat de GF 6600 GT ook goed is, en iets goedkoper dan de x700 naar het schijnt.
Welke is het best aan te raden en wrm?
k ga ne nieuwe pc kope
maar nu vraga ik me af welke Grafische kaart ik er in steek.
Ik dacht eerst een ATI x700 512mb. Maar deze is goedkoper dan de ATI x700 256mb.
Enig idee hoe dit komt ?
Ik heb ook gehoord dat de GF 6600 GT ook goed is, en iets goedkoper dan de x700 naar het schijnt.
Welke is het best aan te raden en wrm?
dno wat dat me gaat kosten 
