Archief - Nieuwe graka!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

voltje

Legacy Member
Hey
k ga ne nieuwe pc kope
maar nu vraga ik me af welke Grafische kaart ik er in steek.
Ik dacht eerst een ATI x700 512mb. Maar deze is goedkoper dan de ATI x700 256mb.
Enig idee hoe dit komt ?
Ik heb ook gehoord dat de GF 6600 GT ook goed is, en iets goedkoper dan de x700 naar het schijnt.
Welke is het best aan te raden en wrm?

Davion

Legacy Member
- Vermoedelijk is die 512Mb RAM van een cheap type, lage clock, daar zijde dus niet goed mee af, beter is idd de 6600GT.

voltje

Legacy Member
ok maar ik zag net dan de 6600gt wel genoeg kost :p dno wat dat me gaat kosten :o

voltje

Legacy Member
ni veel :p
maar laat ons zeggen dat ik niet over de 700 € ga :p
(volledige pc inbegrepe dus he)

Jense777

Legacy Member
- Antec Sonata II (450W)
- Kingston 1024 MB RAM (Value)
- AMD 3200+
- NEC ND4570
- Maxtor 200 GB
- NED DV5800
- MSI K8N NEO4-f
- GeForce 6600GT

Iets over het budget wss maar wel een prima config.

Indien je op 700 EUR blijft kan je de 200 GB schijf door 160 GB vervangen en een 3000+ ipv een 3200+ steken. Kast is natuurlijk ook naar keuze, daar kan ook bespaard op worden indien nodig, evenals andere DVD-RW als je dat zou willen.

voltje

Legacy Member
mmm
kzal is zeggen wat ik van plan was te kopen:

AMD SanDiego 3700+
ASRock 939NF4G-SATA2 Motherboard
ati radeon x700 512mb instead of the Geforce 6200
CPU Cooler Thermaltake
80GB MAXTOR SATA-2 HD 7200/8MB
1024MB PC400 DDR RAM SAMSUNG
Modell LG- GSA-H10A16x Multi DL DVD-RW
Sound card 7.1 on board - 8 channel
10/100 Network card - DSL Ready
6x USB 2.0 (2x Front Side & 4x Backside)

Prijs: 600€

voltje

Legacy Member
aangezien men zegt dat 6600GT beter is zal ik wel eens kijken op wat de prijs dan komt

RealFlub

Legacy Member
kzou voor minder zware processor gaan, 3200+ en zwaardere grafische kaart.

sQuare

Legacy Member
Omdat ge beter een redelijk goed graka en redelijk cpu kunt hebben dn een iets betere cpu en een niet zo goed graka :)

RealFlub

Legacy Member
idd, je gaat meer voordeel merken uit een zwaardere graka dan uit een zwaardere processor

voltje

Legacy Member
ik heb ne site gevonde
800€ voor
amd 3700+
mobo msi neo met nforce4 ofzo iets
gf 7600GT 256
200gb hd
1024ddr corsair

voltje

Legacy Member
is da beter ?
want wat jullie zeggen van 3000+ of 3200+
ik heb nu een 2800+ dus dat is bena de moeite ni :p

Davion

Legacy Member
- Dat is goed, en die 2de config hier is ideaal imo, 7600GT is nog een pak beter.
- Dat zijn RAID controllers, hebde niet nodig.

Gothrek

Legacy Member
imo zou ik geen 6600gt meer nemen
die zijn toch wat te traag aan ht worden
een 7600gt lijkt idd ideaal

voltje

Legacy Member
nja het kost me 650€ voor een pc amd3700+ met gf 7600gt 256 en 80gb HD.
D ram is wel NIET corsair, maar wel 1025mb
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan