Archief - nieuwe graka

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

butcher

Legacy Member
ik heb net het spel hitman blood money gekocht
(zonder naar de system requirements te kijken weliswaar)
en ben nu tot de conclusie gekomen dat ik het spel met mijn geforce 4 ti 4200 echt niet kan spelen
nu had ik al bij de lokale pcwinkel om raad gevraagd en ze zeiden dat ik met de ASUS GeForce N6800-TD voor een tijdje goed zou moeten zitten.
die kost zo'n 190€
maar als ik toch tegen de 200€ ga uitgeven zijn er dan nog andere (eventueel betere) kaarten die ik zou kunnen nemen?
want ik ben niet van plan volgend jaar trug een nieuwe te kopen.

2.DIE.4

Legacy Member
op agp zou ik je aanraden om miss eens te kijken naar een tweedehandse 9800 Pro of een 6600GT (denk zelfs dat er hier ergens momenteel een te koop staat op Buy and Sell)

Wat zijn trouwens de andere specificaties van je pc?

Het zou miss niet slecht zijn om wat door te sparen voor een moederbordje met PCI-E en dan daarbij een 7600GT te kopen.

SMa

Legacy Member
wat is de rest van je systeem?
mss moet er meer upgegrade worden dan je graka

mayhem1985

Legacy Member
2.DIE.4 zei:
op agp zou ik je aanraden om miss eens te kijken naar een tweedehandse 9800 Pro of een 6600GT (denk zelfs dat er hier ergens momenteel een te koop staat op Buy and Sell)

idd mijn 6600GT agp sta te koop :)

Mette2

Legacy Member
Misschien wat moeilijker te vinden maar de 6800GS AGP heb je toch al voor een dikke 200€, toch nog beter als een 6600GT omdat die HDR ondersteund en de 6600GT niet.
Ofwel ne 6800GT 2de hands.

bernardo

Legacy Member
Ik denk da ge uw voeding ook moet upgrade als ge nieuwe videokaart koopt aangezien p4 2.66 ghz hebt zal er wel 250w opsteken denk ik.
Kijk is welke voeding gehebt?

kan een 2.66ghz een 6800 aan, ik twijfel hier ook aan of da wel de moeite is.
Mis beter 6600gt.
wat denkt de rest hier van.

TekkaBlade

Legacy Member
bernardo zei:
Ik denk da ge uw voeding ook moet upgrade als ge nieuwe videokaart koopt aangezien p4 2.66 ghz hebt zal er wel 250w opsteken denk ik.
Kijk is welke voeding gehebt?

kan een 2.66ghz een 6800 aan, ik twijfel hier ook aan of da wel de moeite is.
Mis beter 6600gt.
wat denkt de rest hier van.

Hij zal prolly een 350 wat Fortron voeding hebben :)
en een 6600GT is net nog te doen, zelfde verhaal met een 9800XT
erboven is bottleneck wegens CPU.

-dawnz-

Legacy Member
alle cpu's bottleneck de graka's nu.
dus een 6800 zal wel goe zijn daar ;)

ELKE cpu bottleneckt een 7900GT(X) of X1900XT(X)

Mette2

Legacy Member
Kheb ne 6800GT bollen op ne AMD 2.0Ghz, geen problemen mee, of kan ik da nie vergelijken met ne intel?

butcher

Legacy Member
ah al die kaarten werken niet?
niet veel keuze over dan.
dan zal ik maar eens kijken voor zo'n 2ehands 6800 gt wrs
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan