jef2235
Legacy Member
Hoi,
Een tweetal weken geleden besteling geplaatst bij PC Warez in Herentals, aangezien ik vorige week nog geen bevestiging ontvangen had van de beschikbaarheid heb ik eventjes gebeld maar kreeg geen antwoord. Goed is mogelijk, vandaag nogmaals geprobeerd, helaas nog steeds niets... Dan maar langsgegaan maar ze waren gesloten. Ik zag echter niets van jaarlijks verlof of dergelijke.
Weet iemand meer? Is deze winkel op verlof of definitief gesloten?
Het viel me op dat de PDF prijslijst al bijna een maand oud is.
Groetjes,
Een tweetal weken geleden besteling geplaatst bij PC Warez in Herentals, aangezien ik vorige week nog geen bevestiging ontvangen had van de beschikbaarheid heb ik eventjes gebeld maar kreeg geen antwoord. Goed is mogelijk, vandaag nogmaals geprobeerd, helaas nog steeds niets... Dan maar langsgegaan maar ze waren gesloten. Ik zag echter niets van jaarlijks verlof of dergelijke.
Weet iemand meer? Is deze winkel op verlof of definitief gesloten?
Het viel me op dat de PDF prijslijst al bijna een maand oud is.
Groetjes,
en de leste is nu werk aant zoeke... Laatste wat ik er van heb gehoord is dat ze met chameleon computers aan het babbelen waren (die duur kerels van geel
). Spijtige zaak allemaal want ze hadden er iets ferm van kunnen maken maarja ast onderling zever is kan de boel ni blijven draaien he.
Dag erna just van't zelfde, ondertusse al wa klanten boos omda we al 2x hebben gezegd dat het er ging zijn terwijl het er ni was. De WEEK erna ineens kom't binnen => Wij: "Alle van waar komde nu????" Ward: "Ah kzen op reis geweest", zonder iets te zeggen nix, nada :doh:. En meer van zo'n streken da ge denkt alle man, natuurlijk kan da ni blijven duren en nu ist den andere dus ok moe he.

. Een week later (ik kon niet vroeger wegens mijn werk) rijdt ik er terug naar toe zaterdags om 11u , winkel gesloten , 12u geloten 13u gesloten . Dan heb ik beloten om niet meer terug te rijden want ik rijdt niet op water !!

ik koop daar sinds 2003 en ik kan daar enkel maar over opmerken dat de service op een bepaald onderdeel beter kan, namelijk...de service op afstand(bellen, mailen...) Eens in de winkel en aan de beurt krijgde dar bij mij nen gepersonaliseerde aanpak waar ik zeer tevreden over ben.