Archief - PC Warez Herentals

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jef2235

Legacy Member
Hoi,

Een tweetal weken geleden besteling geplaatst bij PC Warez in Herentals, aangezien ik vorige week nog geen bevestiging ontvangen had van de beschikbaarheid heb ik eventjes gebeld maar kreeg geen antwoord. Goed is mogelijk, vandaag nogmaals geprobeerd, helaas nog steeds niets... Dan maar langsgegaan maar ze waren gesloten. Ik zag echter niets van jaarlijks verlof of dergelijke.

Weet iemand meer? Is deze winkel op verlof of definitief gesloten?
Het viel me op dat de PDF prijslijst al bijna een maand oud is.

Groetjes,

the_vee

Legacy Member
klinkt alles behalve normaal...

Ik denk dat je int zak gezet bent

PussyDuster

Legacy Member
Heb bij pc warez al wel gekocht maar dat was meer dan een jaar geleden. Toen was alles in orde.

Insaniacx

Legacy Member
hehe die mannen zijn dicht, onderlingen ambras (ben ne maat van 1vd kerels, heb er trouwens ff gewerkt). Om een heel lang verhaal kort te maken: de gene met het meeste geld erin is te lui om te komen werken en heeft geld genoeg. Degene met het minste geld erin moet komen werken aangezien geen geld genoeg :) en de leste is nu werk aant zoeke... Laatste wat ik er van heb gehoord is dat ze met chameleon computers aan het babbelen waren (die duur kerels van geel :(). Spijtige zaak allemaal want ze hadden er iets ferm van kunnen maken maarja ast onderling zever is kan de boel ni blijven draaien he.

Stom voorbeeld toen ik er nog werkte: De luie rijke omt zo te zegge (Ward) gaat normaal de stukken bij leverancier halen en brengt ze s'avonds rond 5u mee, dus wij tegen klanten: "Dezen avond is het er". Op een gegeven moment, s'avonds gene Ward gezien, pakt gene gsm op, nix:confused: Dag erna just van't zelfde, ondertusse al wa klanten boos omda we al 2x hebben gezegd dat het er ging zijn terwijl het er ni was. De WEEK erna ineens kom't binnen => Wij: "Alle van waar komde nu????" Ward: "Ah kzen op reis geweest", zonder iets te zeggen nix, nada :doh:. En meer van zo'n streken da ge denkt alle man, natuurlijk kan da ni blijven duren en nu ist den andere dus ok moe he.

Ik kan u ene tip geven naar gelang waaar ge woont: www.dcom.be niet zozeer de beste prijzen maar wel superservice, na bestelling krijgt ge binne enkele uren bevestigingsmail met wat ze al op voorraad hebben en wanneer wat binnenkomt. En zo duur zijn ze nu ook niet, anders als ge op een paar €€€ zit =>forcom

jef2235

Legacy Member
Thx for info ;-)
Ik had al zoiets verwacht :D

@the_vee: in 't zak gezet? neet :-)
PC Warez was betalen bij afhaling of levering ;-)

Wover

Legacy Member
PC Warez trekt tegenwoordig inderdaad meer op de ballen. Een jaar geleden zou'k die nog ferm aangeraden hebben, maar tegenwoordig...

Neem nu een maand geleden: ik bestel een HD van 250gig die ik tenlaatste de volgende dag moet hebben. Ik bel 5 keer: 3 keer bezet, 2 keer niet opgenomen. Dan ga ik rond 16u (winkel open tot 19u) eens kijken bij de winkel zelf, en niemand te zien dus.

Dan heb ik ne mail gestuurd waarin iets stond van "kloten" en "kussen", en voor de rest heb ik er niks meer van gehoord, en ben ik in de plug & play een gaan halen, die had de HD de volgende dag wel, en hoewel het normaal zijne sluitingsdag was, heb ik ze toch kunnen gaan halen ;)

HellCat

Legacy Member
zou wel spijtig zijn, pas een volledig nieuw systeem gekocht. altijd tevreden van geweest... ik heb het ook wel gemerkt dat ze daar gesloten waren zonder dat er een bericht hangt ...
mja, we zullen moeten afwachten wat ervan komt.

pc technieker

Legacy Member
Hallo


wat warez betreft , ze weten het niet zo goed dat denk ik er over ,het kan daar nog goed komen.


Ik ken Ivan en Ward nu al lang en van die gasten kan je echt niets slecht zeggen !!!!

Ivan is absoluut mij best maat !! :niceone: ik hoop dat de winkel toch nog terug open gaat ,ik heb er een tijdje gewerkt met veel plezier .:lol:

jullie hebben altijd een goed prijs gekregen !

oké de service kon soms iets ... maar probeer het maar ééns als je het bijna aleen moet doen !

Mvg

S

brainwashed

Legacy Member
ja ga is in de plug and play horen
dat is ook ne goeie winkel en ne vriendelijke gast
want die pc warez trekt op niks 5 keer geweest voor een hdd en die was ni open
das klote
waar ge ook kunt gaan horen is bij den d-fusion is juist ne nieuwe winkel in oevel
en da zijn ook vriendelijke gasten alleen ge moet er alles bestellen
want ze hebben niets in stock
http://www.uwpc.be/shop/

Punkk

Legacy Member
Ah een topic over die kl**tzakken van PcWarez :angry:
Nice:D
Ik koop er zelf nooit niks meer !!
Een tijdje terug heb ik daar een router gekocht (Linksys WRT54G) nu blijkt als ik thuis kom dat hem stuk is:confused: . Alé goed, ik bel naar die winkel het was toen zaterdag pakweg 16.00u Niemand neemt op, goed ondertussen al 50x gebeld alles dood . Ik neem mijn auto en ik rijd terug aankoms daar pakweg 17.15u winkel DICHT !
Goed ik stuur een beleefd mailtje, ik krijg geen antwoord terug:eek: . Een week later (ik kon niet vroeger wegens mijn werk) rijdt ik er terug naar toe zaterdags om 11u , winkel gesloten , 12u geloten 13u gesloten . Dan heb ik beloten om niet meer terug te rijden want ik rijdt niet op water !!
Nu al twee weken later doe ik nog eens een poging tot bellen ..en opeens neemt iemand daar de telefoon op, ik wist niet meer wat zeggen:) ik legdemijn probleem uit, alé goed ik zo blij als iets naar die winkel ik kom daar aan .. GELOTEN :cry: :angry: ik was toen pist off. De volgende dag ik bel nog eens, neemt die paljas weeraf, ik vroeg of ze vandaag OPEN deden, hij zij jaja kijk eens op onze site daar staan de uren op (ik heb niets gezecht toen over die adere keren om discussies te vermijden) Goed daar aangekomen, ik legde het probleem uit .. nu blijkt dat ze die niet meer hadden (mijn router). Ik moest morgen NOG eens terug komen ik vroeg ge bent toch ZEKER open hé ? Hij zij jaja , ik zij want gister en eergister waart ge gesloten hoe komt dat? Ohw heeft die andere niet open gedaan?? :confused: WTF moet ge zo een zaak runnen daar snap ik niks van? Al bij al heb ik nu een andere router van PcWarez gehad,en nooit of nooit koop ik daar nog iets !!! En een goede raad voor de mensen die er nog wel iets willen kopen bel EERST voordat ge vertrekt 9/10 zijn die toch dicht. Als ge na 10keer geen antwoord hebt gehad blijf maar mooi thuis:crazy:

Witte8

Legacy Member
Shit man!!

Heb daar laatste jaren alles gekocht...enige minpunt was de wachttijden altijd...ivan is zalige kerel...vorige week zat moest ik er met maat zijn...was dicht...dus blijkbaar hier de reden gevonden....heb er net nieuw systeem gekocht....geen klachten van zalige prijs...alleen er daar kan ik de mensen met klachten in volgen...duurt lang eer je gesteld bent....hopelijk komt da nog goed daar...

Witte8

Legacy Member
brainwashed zei:
ja ga is in de plug and play horen
dat is ook ne goeie winkel en ne vriendelijke gast
want die pc warez trekt op niks 5 keer geweest voor een hdd en die was ni open
das klote
waar ge ook kunt gaan horen is bij den d-fusion is juist ne nieuwe winkel in oevel
en da zijn ook vriendelijke gasten alleen ge moet er alles bestellen
want ze hebben niets in stock
http://www.uwpc.be/shop/


kan zijn ma de prijs telt toch ook mee zenne...bv uwe xfx geforce 7800gtx 256mb kost daar 590 euro...ik heb em bij de pc warez aan 450Euro gekregen...

J@)-(

Legacy Member
euhm, die winkel is dicht, einde huur geloof k, RIP pc warez !

EagleEye

Legacy Member
Ah interessant, goe dak da weet dak er volgende keer ni nutteloos henne rijd

Jort-

Legacy Member
ik heb daar al voor pakt 4000+ euro's gekocht en nog nooit probleme, gehad met rma ofzo, oke ja ze zijn af en toe dicht voor een reden dat geen man weet.

tjah ik heb gehoord de laatste tijd dat wa chaos is morja we shall see:)

ivan is idd nen toffe pee, en de ward ja .... :D tam :D

EagleEye

Legacy Member
Jort- zei:
daarom gaan ze verhuizen afaik:)
al die praktijken da je leest in deze thread gewoon omda ze gaan verhuizen? Da vind ek nu toch ni aanvaardbaar zenne

Jort-

Legacy Member
tjah aanvaardbaar of ni, pcwarez draait goe en ze verhuizen wanneer ze willen he :)

ik hoop gewoon dat ze in de buurt blijven

Witte8

Legacy Member
Jort- zei:
tjah aanvaardbaar of ni, pcwarez draait goe en ze verhuizen wanneer ze willen he :)

ik hoop gewoon dat ze in de buurt blijven



ge zijt nie den enige die da hoopt dat ze niet te ver gaan verhuizen!! :-D

heb menne xfx 7800gtx 256mb daar voor 450 euro kunnen kopen :bow: ik koop daar sinds 2003 en ik kan daar enkel maar over opmerken dat de service op een bepaald onderdeel beter kan, namelijk...de service op afstand(bellen, mailen...) Eens in de winkel en aan de beurt krijgde dar bij mij nen gepersonaliseerde aanpak waar ik zeer tevreden over ben.

En sowieso den beste prijs...:applause:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan