Jort-
Legacy Member
Witte8 zei:ge zijt nie den enige die da hoopt dat ze niet te ver gaan verhuizen!! :-D
heb menne xfx 7800gtx 256mb daar voor 450 euro kunnen kopenik koop daar sinds 2003 en ik kan daar enkel maar over opmerken dat de service op een bepaald onderdeel beter kan, namelijk...de service op afstand(bellen, mailen...) Eens in de winkel en aan de beurt krijgde dar bij mij nen gepersonaliseerde aanpak waar ik zeer tevreden over ben.
En sowieso den beste prijs...:applause:
yep zo is den ivan, ik koop er ook al sinds 2003 en nooit probs gehad ofzo.
vriendelijk en goede service, elke winkel heeft zijn gebreken he.
nobody is perfect
ik koop daar sinds 2003 en ik kan daar enkel maar over opmerken dat de service op een bepaald onderdeel beter kan, namelijk...de service op afstand(bellen, mailen...) Eens in de winkel en aan de beurt krijgde dar bij mij nen gepersonaliseerde aanpak waar ik zeer tevreden over ben. 