Skyscraper
Legacy Member
We zijn hier vanplan nen plasma tv te kopen van Fujitsu Siemens genaamd MYRICA P42-2H Plasmatelevisie
De info is te vinden op deze website:
http://www.beslist.nl/elektronica/d0000034999/Fujitsu-Siemens_MYRICA_P42-2H_Plasmatelevisie.html
laat mij aub weten wat de goede/slechte kanten zijn aan dit product en of het goed is om deze te kopen.
Bedankt!
De info is te vinden op deze website:
http://www.beslist.nl/elektronica/d0000034999/Fujitsu-Siemens_MYRICA_P42-2H_Plasmatelevisie.html
laat mij aub weten wat de goede/slechte kanten zijn aan dit product en of het goed is om deze te kopen.
Bedankt!
branden nog altijd in
merci