Maar ik toch ook?

Er staat letterlijk in mijn post die je quote:
'Het is niet omdat iets moeilijk is, dat het daarom onmogelijk is.'
Dan zeg ik daarmee toch nergens dat het makkelijk geweest is? Mijn kinderen konden zich ook maar 3 uur aan een stuk concentreren. Maar als je werk inhaalt wanneer ze eindelijk te slapen liggen en je er om beurten een uurtje mee bezig bent is niets onmogelijk. Van groot verlof is dit jaar sowieso amper sprake geweest dus veel verlofuren zijn daar ook naartoe gegaan, maar niet in die mate dat ik mijn uren niet meer kon kloppen.
Typisch. Het rapport dat gelinkt zijn en waaruit blijkt dat het om amper 2% van de bevolking gaat, wordt straal genegeerd want past niet in de kraam. Laten we in de plaats daarvan vooral luisteren naar:
- opgeblazen armoede cijfers op de radio
- twitter
- anonieme anekdotes
Wat gaan die meer zeggen dan de statbel rapporten die ik gelinkt heb?
https://statbel.fgov.be/nl/themas/h...rivatie (SMD),leven te leiden, te veroorloven
Onmogelijkheid om... thuis toegang tot internet te hebben:
In gans België: 2,1%
In Vlaanderen: 1,3%
Laten we dus vooral niet doen alsof alsof een significant gedeelte van de bevolking in zo'n grote armoede leven dat ze thuis geen internet kunnen betalen. Verder ook totaal belachelijk dat je mij een verkavelingsvlaming noemt. Ik woon verdorie binnen een dorpskern op grond dat al minstens een kwart eeuw bouwgrond is.