dee
Legacy Member
kay-gell zei:Ik vind die mens nog altijd geloofwaardig als 't aankomt op het inschatten van een epidemie. De meeste zaken die hij epidemiologisch zegt komen ook uit.
Het ding is natuurlijk dat hij alles vanuit dat standpunt zegt en niet met de andere factoren rekening houdt maar dat is zijn rol ook niet hé
Epidemiologische pareltjes als maanden zitten kakken op de opening of maatregelen rond winkels (begin deze week zei Molenberghs in terzake nog dat winkels voor hem geen zorg meer waren want er komt toch niets uit voort), mensen bang maken om naar de kust te gaan (wat is daar uiteindelijk van gekomen?), dreigen met de 1ne golf na de andere ongeacht daling of stijging (zo heb je altijd gelijk natuurlijk), ...
Ondertussen hebben we wel een hele bevolkingsgroep en ondertussen leeftijdsgroep die na al die maanden nog altijd niet bereikt kunnen worden. Die mensen zijn gisteren uit een ei gekomen blijkbaar want niemand kon dat inschatten. Zelfs de Brusselse sociale experten in Celeval niet.
De zoveelste keer dat we weer achter de feiten aanlopen.
Als het vaag blijft zoals zeggen dat hoe meer contact er is tussen mensen hoe meer het virus kan circuleren of andere evidenties, ja, daarmee ben je altijd geloofwaardig.
Ik heb altijd gezegd dat ik respect heb voor zijn functie en kennis maar die mens moet echt dringend een beetje nederigheid leren.

