Resool 9 Lives
Legacy Member
{BK}Black Devil zei:De Croo is niet aan de horeca , is al langer geweten ,hij zal er niet wakker van liggen.
En uw bron is...?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
{BK}Black Devil zei:De Croo is niet aan de horeca , is al langer geweten ,hij zal er niet wakker van liggen.
{BK}Black Devil zei:mja een avondklok van 00u 05u , wat voor zin heeft dat ?
{BK}Black Devil zei:De Croo is niet aan de horeca , is al langer geweten ,hij zal er niet wakker van liggen.
skrippa nr2 zei:Geen enkel.
Enkel profileringsdrang van den Alexander : " zie eens welke stoeren ik ben ".
Ik denk van toch een plek op te zoeken waar het niveau serieus wat hoger ligt. HLN, here I come.Sylverscythe zei:Oei, het vat relativering is weer af.

Pinkman zei:Misschien een domme vraag, maar mag je tijdens de 'avondklok' nog met de wagen rijden?
Biljart zei:Is dat die man van dat partijtje van 11%?

Coolguy zei:Tjonge, tjonge!
Sinds QAnon geband werd door Facebook hebben de complottheorie fetisjisten allen de weg naar dit forum gevonden...
Dus als ik naar een voetbalwedstrijd ga kijken en ik geraak niet voor middernacht thuis moet ik mij vijf uur aan de kant zetten en in m'n auto slapen?SomeDude zei:Ja op uw terrein of als je een gegronde reden hebt (naar werk/dokter/ziekenhuis)
London zei:Er zijn gewoon nog nuchtere mensen op de wereld, weet je?
Pinkman zei:Dus als ik naar een voetbalwedstrijd ga kijken en ik geraak niet voor middernacht thuis moet ik mij vijf uur aan de kant zetten en in m'n auto slapen?
Of als ik naar m'n vriendin ga moet ik ofwel op tijd naar huis ofwel daar blijven slapen?
Ja België gaat vooral een communistisch paradijs worden met een liberale premier... .Biljart zei:Kunnen zoals in Wallonië allemaal voor de staat gaan werken.
Misschien is dat wel het einddoel?
Het heeft er alle schijn van. Een socialistische/communistische staat met avondklok en repressie.
Heb ik gezegd dat ze moeilijk zijn?SomeDude zei:Ja zo moeilijk zijn die regels toch niet?