Landtlord
Legacy Member
Nesjamag zei:Hopelijk is dat niet alles.
Een bron van een fractie van de besmettingen platleggen (na nog een weekend volop feesten natuurlijk) gaat weinig doen vergeleken met scholen en werk sluiten.
zelfde reactie als altijd, sommige werken kan je niet sluiten. Winkels openhouden zonder personeel? Klinieken zonder dokters en verpleegsters?
Gromker zei:Mja, mijn zus werkt wel horeca en die heeft 2 weken terug al aan haar WG gemeld dat ze met de huidige uren wss best ander werk zoekt want ze komt er niet. Als die nu een maand dicht moet is de keuze voor haar gemaakt en ik vrees voor de zaak waar ze werkt ook.
Ik denk dat van alle sectoren, net de horeca de grootste veerkracht heeft. Zelfs buiten corona gaan er veel zaken failliet om dan na enkele weken door andere, soms zelfs door dezelfde terug geopend te worden. De grootste investering daar is de infrastructuur en die blijft bestaan.
