CCatalyst
Legacy Member
skrippa nr2 zei:Waarom catastroof-Weyts ?
Die mens doet er alles aan om de scholen open te houden en volkomen terecht !!!
Het is wel dat dat alles in gang gezet heeft (let op: ik zeg in gang gezet - niet dat het voor alle besmettingen zorgt). Sciensano zei: scholen open als het minder dan 100 zijn per dag. Weyts dacht dat het met 400 per dag ook wel zou gaan.
Huidige piek (die nog altijd niet afgetopt is) begon kort na 1 september en trof in het begin vooral jonge generaties. 1 september en jonge generaties. Laat ons niet naïef zijn.
En dan bizarre theorieen verkondigen alsof het binnen de 4 muren van een klas veiliger is dan buiten in openlucht. Op wat is dat gebaseerd.
Kleurboeken opstellen die hij niet wilt toepassen. En passant de leerkrachten en de leerlingen tegen zich in het harnas jagen.
Als er ooit een objectieve post-mortem van de tweede golf zou gemaakt worden (als in, niet in opdracht van de overheid of met belastingeld betaald) zal zijn naam wel vrij snel opduiken, dat zal je zien. Niet als de grote boeman die alle zonden draagt, wel als de aanstoker wat betreft Vlaanderen toch.

