Thomas1989
Legacy Member
nestorius zei:Het gaat daar niet op maar men moet geen eigen waarheid creeeren over wie wat zegt. Dan ben je al even debiel als diegene die de boel minimaliseren. Men zit ganse dagen te wenen dat men de postitie van alles en iedereen ondergraaft maar men doet er wel maar lustig aan mee. Nogmaals post mij een artikel waarin uw buikgevoel bevestigd wordt en ik geloof u. Tot dan mag je bij de hoop "het is allemaal de schuld van *insert random bevolkingsgroep* " gaan zitten.
Verstuurd vanaf mijn SM-G715FN met Tapatalk
Voor de coronacrisis had ik een ongebreideld geloof in alles wat door wetenschappers en ja, zelf overheid gecommuniceerd werd. Nu is mijn eerste reflex alles in vraag te stellen. En het valt mij op dat alles wat leuk is in het leven toegetimmerd wordt, maar alles wat opbrengt met "de mantel der liefde" bedekt wordt.
Is alles in vraag stellen/kritisch zijn debiel? Ik weet het niet. Ondergraaf ik daarmee posities? Dat vind ik niet.


In andere landen zijn de scholen/universiteiten ook terug begonnen hé.