Biljart
Legacy Member
London zei:Hopelijk heel de economie kapot nu. Stond in de sterren geschreven dat dit land moest doodbloeden. Het moest en zou gebeuren.
Niks dat wij kunnen doen, alleen wat klagen en ons klaarmaken voor de afgrond.
2e lockdown, wat versoepelen en hupsakee weer naar de 3e lockdown. Op het einde van de rit zal het water ons aan de lippen staan, maar we zullen mogen blij zijn dat we nog water hebben. (Gehaald uit 'de bende van Jan de Lichte')
Kunnen zoals in Wallonië allemaal voor de staat gaan werken.
Misschien is dat wel het einddoel?
Het heeft er alle schijn van. Een socialistische/communistische staat met avondklok en repressie.


