iamhollywood
Legacy Member
eniac zei:Niemand heeft "goesting".
Maar wij gaan dat ook gewoon volgen. Toen onze kinderen net geboren waren hebben wij ook op onszelf gevierd en dat was niet bepaald het einde van de wereld. Dat zal het nu ook niet zijn.
Er zijn in zeer dichte kring enkele risicopersonen en we hebben ook al een overlijden in de familie. Ik zou het mezelf nooit vergeven mocht ik een loopje nemen met de regels en daardoor nog iemand komt te overlijden.
Maar je hebt wel gevierd in uw gezellig nieuw gezinnetje. En in die warmte zal je dit jaar evenzeer kunnen genieten.
Maar wat als uw schoontante, die net alleen is komen te vallen, nergens in de rekensom van kleine bubbels past? Rekening houdend met het feit dat ze zich al weken alleen voelt. Is het dan nog zo verdedigbaar?
En ja zo zullen er veel mensen zijn. Zeker ouderen of gescheiden mensen.



Ik zou niet liever hebben dan zo snel mogelijk uit deze schijtperiode te geraken.