Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
TooChé zei:2e golf ging er soieso aankomen, dat weet ik. Maar hoe je de versoepelingen kan verantwoorden op dat eigenste moment, blijft me een raadsel.
TooChé zei:2e golf ging er soieso aankomen, dat weet ik. Maar hoe je de versoepelingen kan verantwoorden op dat eigenste moment, blijft me een raadsel.
TooChé zei:Ik wacht vol ongeduld op dat vaccin ! Dat het er maar snel is.
Had je niet verwacht héIk zou niet liever hebben dan zo snel mogelijk uit deze schijtperiode te geraken.
in b4: "jamaarja, volg dan de regels strikt etc ... "
Helaas vind ik die niet proportioneel & houdt het geen steek meer. Gans de historiek is een grote farce, alsook figuren als een MvR.
Dus spaar u de moeite daarop te reageren
TooChé zei:2e golf ging er soieso aankomen, dat weet ik. Maar hoe je de versoepelingen kan verantwoorden op dat eigenste moment, blijft me een raadsel.
TooChé zei:Ik wacht vol ongeduld op dat vaccin ! Dat het er maar snel is.
Had je niet verwacht héIk zou niet liever hebben dan zo snel mogelijk uit deze schijtperiode te geraken.
in b4: "jamaarja, volg dan de regels strikt etc ... "
Helaas vind ik die niet proportioneel & houdt het geen steek meer. Gans de historiek is een grote farce, alsook figuren als een MvR.
Dus spaar u de moeite daarop te reageren
zarathustra zei:Alleen is dat stukje in het vet hetzelfde als dat ik zou zeggen dat pakweg string theorie onzin is. Je hebt nul kennis om daar een gefundeerde mening over te hebben.
Het vaccin is toch al een tijdje geleden besteld dacht ik.TooChé zei:Niet alleen maatregelen, alle beslissingen omtrent covid. Mondmaskers, ministers die elkaar tegenspreken, WZC bezoekers affairen, 2min met de auto rijden , de schelde over en er gelden andere regels in ons belgenlandje, contacttracing, barometer (& de vaccins moeten nog besteld worden :') ), figuren als een MvR die zijn zitje voor de politiek al warm aan het maken is.
Geloofwaardigheid is volledig weg. Als ge 5 verschillende vormen van string theory in uw aangezicht krijgt, welke geloof je dan nog?
puni zei:An sich klopt dat, maar als ge bijvoorbeeld tien mensen hebt die met depressie kampen omwille van alles wat met corona te maken heeft voor een 85-jarige die eraan overlijdt, dan is dat wel degelijk voor discussie vatbaar. Ik wil daarom niet zeggen dat dat zo is, wel dat schade ander dan overlijden wel degelijk groter kan zijn.
Kennaah zei:Dit.
Ze zoude DALY enzo meten ipv puur sterftecijfers.
Los van dat er maatregelen nodig zijn als zorgsector overspoelt geraakt.
Iemand die nu dankzij de pandemie een depressie krijgt en veel goede jaren verloren is vind ik grotere schade dan een 90 jarige dat is dood gegaan.
Zwart wit en kort door de bocht, maar is om het punt duidelijk te maken.
Televisiekaske zei:Ik heb mijn standpunt in deze threads al 10 keer uitgelegd, en het enige dat je krijgt zijn een hoop reacties die vaak de bal compleet misslaan. En dat dan nog is aan een tempo dat ik niet kan volgen (aangezien ik niet de hele dag aan m'n pc/gsm gekluisterd zit).
Ik wil u gerust m'n standpunt uitleggen, als dat constructief kan. Zelfs in PB als het moet. Maar niet op deze manier.
Allee, ik ben het nu heel erg aan het uitrekken hé. Maar deze toestand is gevaarlijk. Echt zeer gevaarlijk. En dan heb ik het niet over Corona zelf, maar hoe de bevolking ermee omgaat, tegen elkaar wordt opgezet en compleet blind is voor enige vorm van nuance. Zelfs in de media/het openbaar komt er geen tegenspraak, ook al ken ik amper mensen die het volledig eens zijn met de maatregelen. En da's zeer gevaarlijk.
Maar bon, als je mijn standpunt wilt horen of vragen hebt mag je die gerust stellen, en dan nog liefst in PB. Maar ik wordt echt horendol van dat geblaas hier van personen die graag de grote Jan uithangen achter hun pc met feiten die ze via via hebben gehoord.
Wow; wereldnieuws.draven zei:Ter info:
Twitter van Elon Musk:
Something extremely bogus is going on. Was tested for covid four times today. Two tests came back negative, two came back positive. Same machine, same test, same nurse. Rapid antigen test from BD.
Er klopt toch iets niet met de testen denk ik dan.
TooChé zei:Ik wacht vol ongeduld op dat vaccin ! Dat het er maar snel is.
Had je niet verwacht héIk zou niet liever hebben dan zo snel mogelijk uit deze schijtperiode te geraken.
in b4: "jamaarja, volg dan de regels strikt etc ... "
Helaas vind ik die niet proportioneel & houdt het geen steek meer. Gans de historiek is een grote farce, alsook figuren als een MvR.
Dus spaar u de moeite daarop te reageren
ugar zei:Wow; wereldnieuws.
Iedere normal mens weet dat de tests die hij gebruikt 10% false negatives veroorzaakt.
{BK}Black Devil zei:50% blijkbaar
ugar zei:Wow; wereldnieuws.
Iedere normal mens weet dat de tests die hij gebruikt 10% false negatives veroorzaakt.
Dat is het soort antwoord dat ik van MvR ook eens zou willen horen... maar die stelt zich in de media inderdaad meer op als politieker dan als wetenschapper.Wil dat dan zeggen dat er dit jaar geen versoepelingen van de maatregelen meer kunnen komen? "Nee, dat is niet zo. Het blijft een beslissing van de politici natuurlijk, wij als wetenschappers adviseren alleen maar.
{BK}Black Devil zei:50% blijkbaar
[LRRP];22704595 zei:Hahaha volgens mij was ugar geen krak in wiskunde!
draven zei:2 tests van de 4 zijn dan toch fout. Ofwel ben je positief ofwel niet. Is 50% en geen 10%. Dus resultaten op wereldschaal geven een verkeerd beeld. Want ja..er zijn verschillende soorten tests...en tja...iedereen weet dat toch.
Verontwaardiging hoeft niet.
{BK}Black Devil zei:50% blijkbaar
[LRRP];22704595 zei:Hahaha volgens mij was ugar geen krak in wiskunde!