Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
paradijsappel zei:Er zijn veel verschillende ovens, ik denk niet dat je daar op dit moment een zinnig antwoord op kan geven. Het hangt ook af van hoe groot de foutenmarge mag zijn? De handleiding kan je misschien wat vertellen over de materialen waar de oven van gemaakt is. Het is wel gemakkelijker dan in te schatten hoeveel warmte er verdwijnt, hoeveel stroom de ventilator verbruikt en dergelijke.
Maar met wat geluk bestaat er wel een tabel, ik ben geen ovenexpert. Of iemand die toevallig getest heeft hoeveel electriciteitsverbruik zijn oven had om op 50gr te blijven!

)
). Kan ik die gewoon op 0€ zetten of rekenen de banken dan extra kosten aan?NwG zei:Is een attest bedrijfsbeheer nu nog nodig ?
Het enige wat jij kan of moet doen is aan de verkoper zeggen dat je nog niets ontvangen hebt en een leveringsbewijs vragen met uw handtekening naam en met het adres op. En dan geld terugvragen of claimen via MasterCard visa Paypal.Minq zei:Bedankt voor het meedenken. Probleem is dat ik juist moeilijk kan bewijzen dat het niet bij mij is afgeleverd... Volgens de tracking is het afgeleverd aan huis. Enkel Bpost kan de handtekening van de ontvanger zien, ikzelf niet. Dus ik kan moeilijk aantonen dat ik niet afgetekend heb. Enige dat ik heb is dus het briefje van Bpost dat ik niet thuis was, maar daar is een verkoper uit het buitenland niet veel mee denk ik.
Minq zei:Hoi!
....Twee weken geleden kreeg ik een briefje in de bus van Bpost dat ik niet thuis was en de aangetekende zending kon gaan ophalen in het postkantoor. ....
Minq zei:Bedankt voor het meedenken. Probleem is dat ik juist moeilijk kan bewijzen dat het niet bij mij is afgeleverd... ....
Dieter85 zei:Het enige wat jij kan of moet doen is aan de verkoper zeggen dat je nog niets ontvangen hebt en een leveringsbewijs vragen met uw handtekening naam en met het adres op. En dan geld terugvragen of claimen via MasterCard visa Paypal.
Jij moet helemaal niets aantonen, de verkoper moet dit aantonen. Hij is verantwoordelijk voor de zending.
Dieter85 zei:Het enige wat jij kan of moet doen is aan de verkoper zeggen dat je nog niets ontvangen hebt en een leveringsbewijs vragen met uw handtekening naam en met het adres op. En dan geld terugvragen of claimen via MasterCard visa Paypal.
Jij moet helemaal niets aantonen, de verkoper moet dit aantonen. Hij is verantwoordelijk voor de zending.
Iphigeneia zei:Enkel als het gaat om winkelaankopen in BE, regels in andere landen kunnen verschillen (bijvoorbeeld als ze de optie aanbieden het verzekerd te laten te verzenden maar jij uitdrukkelijk aangeeft dit niet nodig te vinden.
Indien het om een particulieren aankoop gaat heb je geen poot om op te staan t.o.v. de verkoper.
Indien het betaald is met MC moet je kunnen bewijzen dat het niet jouw handtekening is (beste is zelfs aan te geven dat op de tijd van afgifte je niet thuis kon zijn, bijvoorbeeld door attest werkgever).
Indien het betaald is met paypal, dispuut opstarten en zoveel mogelijk info doorgeven aan paypal. Ook bijvoorbeeld jouw handtekening (op je paspoort of id bewijs) en de handtekening die bij bpost gekend is. Echter zelfs dan acht ik de kans op een terugbetaling zeer klein (wat let u om af te tekenen met iets anders dan uw handtekening).
Bpost gaat hier in de mist, dus Bpost kan verantwoordelijk gehouden worden voor geleden schade (jij moet aantonen wat er in het pakket zit), daar het gaat om een aangetekende zending zijn zij verplicht om de pas te controleren en te noteren wie het pakket in ontvangst heeft genomen, hebben ze dit verzaakt om welke reden ook moeten ze het maar oplossen in gelde of in pakket.
Mvg