Tha_nOn
Legacy Member
strijkkeiZer? zei:Bij de cm niet. Daar mag dat zonder enveloppe in de bus
in principe moet ge dat in die groene enveloppen steken (en aanduiden dat het niet over een ongeval gaat), maar echt moeilijk doen ze daar niet over
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
strijkkeiZer? zei:Bij de cm niet. Daar mag dat zonder enveloppe in de bus
Tha_nOn zei:in principe moet ge dat in die groene enveloppen steken (en aanduiden dat het niet over een ongeval gaat), maar echt moeilijk doen ze daar niet over
Update: Bij oz moet het niet in een enveloppe zitten.math zei:En bij oz?
Verstuurd vanaf mijn SM-J510FN met Tapatalk
Kheytiejem zei:Is hier ergens een topic waar ik meningen/verbeterpuntrn kan vragen naar mijn website zonder dat ze dit aanzien als reclame? Ik heb een bijberoepje en men site staat net online maar had graag wat verscheidene meningen gehad. Familie/vrienden zullen niet altijd even eerlijk zijn.
Tonerider zei:
FlameDB zei:Ik heb de LG OLED65C8 besteld maar ik wil deze gaan ophangen. Ben dus op zoek naar een muurbeugel. Mijn belangrijkste eis is dat het ding eigenlijk rechthangt, dus ik had graag een systeem waarbij er ook nadat de muurbeugel zelf al vasthangt aan de muur, de tv nog makkelijk kan bijgeregeld worden zodat die mooi recht hangt.
Ideaal lijkt mij zoiets:
https://www.coolblue.be/nl/product/737526/hama-full-motion-3-sterren.html
In de handleiding staat dat je nog tot +3° en -3° graden kan bijregelen, ideaal lijkt mij om achteraf deze nog wat waterpas te zetten? + je kan de tv naar voortrekken, dus eenvoudig om eens een kabel te versteken...
Iemand advies hierin?
Musk zei:Hang uw tv beugel gewoon waterpas daar is toch niks moeilijk aan?
.
.whacker zei:Ja da's normaal. Kan makkelijk 2 jaar duren. Maar vrees niet, deze keer zal er niet mee gelachen worden.
Hij reed wanneer hij niet mocht: in principe rijbewijs kwijt en alle proeven opnieuw.
Nog es dronken: recedivisme en met enige pech in fout gesteld voor het ongeval (afhankelijk van graad van dronkenschap die de politie toen genoteerd heeft) en als dat niet ideaal is trekt de verzekering zich terug en kan je de schade volledig zelf betalen.
Minder grappig.
FlameDB zei:Ik heb de LG OLED65C8 besteld maar ik wil deze gaan ophangen. Ben dus op zoek naar een muurbeugel. Mijn belangrijkste eis is dat het ding eigenlijk rechthangt, dus ik had graag een systeem waarbij er ook nadat de muurbeugel zelf al vasthangt aan de muur, de tv nog makkelijk kan bijgeregeld worden zodat die mooi recht hangt.
Ideaal lijkt mij zoiets:
https://www.coolblue.be/nl/product/737526/hama-full-motion-3-sterren.html
In de handleiding staat dat je nog tot +3° en -3° graden kan bijregelen, ideaal lijkt mij om achteraf deze nog wat waterpas te zetten? + je kan de tv naar voortrekken, dus eenvoudig om eens een kabel te versteken...
Iemand advies hierin?