Archief - De kleine vraagjes topic - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NwG

Legacy Member
Iemand tips om belastingen volgend jaar te minderen
900 eur terugbetalen zeg :crazy:

Carrion

Legacy Member
Iemand hier aanraders voor een bluetooth hoofdtelefoon? Zou 95% voor muziek gebruikt worden, budget is, give or take, 80-100 euro.

DyNaRaX

Legacy Member
Ik gebruik sinds enkele maanden de Sony WH-CH700N, te vinden voor €99.

Zit goed, batterij gaat lang mee, stabiele verbinding. Zit ook noise canceling op maar die is maar zeer beperkt.

ashuray

Legacy Member
Ik word morgen geopereerd met een ruggenprik. Heb het nog nooit laten doen..nu zei er gisteren iemand tegen mij dat ik genoeg onderbroeken moest meepakken omdat kan zijn dat ik in men bed doe omdat ik niet voel wanneer ik moet gaan....is dat waar? :wtf:

Tha_nOn

Legacy Member
ashuray zei:
Ik word morgen geopereerd met een ruggenprik. Heb het nog nooit laten doen..nu zei er gisteren iemand tegen mij dat ik genoeg onderbroeken moest meepakken omdat kan zijn dat ik in men bed doe omdat ik niet voel wanneer ik moet gaan....is dat waar? :wtf:

nee, int begin hebt ge een blaassonde en als ze dat uitnemen raden ze u gewoon aan zelf regelmatig nekeer naar toilet te gaan omdat het idd kan zijn dat ge minder goed aanvoelt of uw blaas vol is. (en zo snel geraakt ge meestal niet recht na een operatie dus kunt maar zien dat ge wat tijd hebt)

Proto

Legacy Member
ashuray zei:
Ik word morgen geopereerd met een ruggenprik. Heb het nog nooit laten doen..nu zei er gisteren iemand tegen mij dat ik genoeg onderbroeken moest meepakken omdat kan zijn dat ik in men bed doe omdat ik niet voel wanneer ik moet gaan....is dat waar? :wtf:

Ik heb mezelf toen 3 keer volledig ondergescheten. :unsure:

ashuray

Legacy Member
Tha_nOn zei:
nee, int begin hebt ge een blaassonde en als ze dat uitnemen raden ze u gewoon aan zelf regelmatig nekeer naar toilet te gaan omdat het idd kan zijn dat ge minder goed aanvoelt of uw blaas vol is. (en zo snel geraakt ge meestal niet recht na een operatie dus kunt maar zien dat ge wat tijd hebt)

Oh nee een sonde....word weer een blaasontsteking dan...en ik ga niet mogen stappen dus tegen dat ik in mene rolstoel ben ist mss al te laat :rofl:

@Proto das toch een graptje e? :wtf:

ashuray

Legacy Member
Brengen ze die sonde in als ik al verdoofd ben? Want da doe ook geen deugd :unsure: oke kheb al stress

ashuray

Legacy Member
Tha_nOn zei:
Oké dan :v


Ashuray: normaal steken ze dat na de verdoving ja

Oef chance! Ik heb tbh meer stress voor die verdoving en sonde en gênante bed situaties dan de operatie zelf :rofl:

fearofthedark

Legacy Member
2 vraagjes

ik verhuis 1 januari naar een nieuwe huurappartement en zou proximus willen nemen.

1) de vorige huurders (lees niet degene die er nu nog inzitten maar die ervoor zaten) hebben bij het veranderen van intercom de lijn overgesneden van proximus. Ik vermoed dat bij installatie de persoon van proximus tevens deze lijn kan herstellen voor een meerprijs? iemand een idee hoeveel dit zou kosten?

2) De ex zou het huidig abonnement van proximus tv en internet overnemen zodat zij op het appartement gewoon internet en tv kan behouden.

Zal ik dan aanzien worden als een nieuwe klant aangezien ik op moment van aanvragen van nieuw abonnement geen producten meer heb bij proximus? (dit voor gebruik te kunnen maken van de actie die op dit moment loopt).

DonRobbo

Legacy Member
ashuray zei:
Ja ik heb naar hen gemaild en ze zeiden dat NRG wel hun aanvraag moet behandelen omdat het een rechtsmatige manier van opzeggen is..voorlopig geen antwoord meer gehad van NRG op mijn mail terug met de vraag waarom het volgens hen geen geldige methode was..

Heb je soms al wat meer nieuws ivm je opzegging bij NRG? Vorige week ook aangetekend gedaan en net hetzelfde antwoord gekregen, maar heb echt geen zin om tot daar te gaan.

Lakigigar

Legacy Member
weet iemand hoeveel mensen er op een infosessie van een examencommissie zitten... ongeveer?

Noscoped420

Legacy Member
fearofthedark zei:
2 vraagjes

ik verhuis 1 januari naar een nieuwe huurappartement en zou proximus willen nemen.

1) de vorige huurders (lees niet degene die er nu nog inzitten maar die ervoor zaten) hebben bij het veranderen van intercom de lijn overgesneden van proximus. Ik vermoed dat bij installatie de persoon van proximus tevens deze lijn kan herstellen voor een meerprijs? iemand een idee hoeveel dit zou kosten?

2) De ex zou het huidig abonnement van proximus tv en internet overnemen zodat zij op het appartement gewoon internet en tv kan behouden.

Zal ik dan aanzien worden als een nieuwe klant aangezien ik op moment van aanvragen van nieuw abonnement geen producten meer heb bij proximus? (dit voor gebruik te kunnen maken van de actie die op dit moment loopt).

1 ) Proximus is verantwoordelijk tot waar de kabel het gebouw binnen komt ( dus vanuit de straat het gebouw binnen ) en dan kom je aan het zo genaamde intro punt ( vaak is dit in een kelder in een appartement bv )van daaruit is de bewonder verantwoordelijk, in een appartement noemt dit vaak de stijglijn, dit is de kabel die van het intro punt verticaal omhoog gaat en zo het appartement in op bv verdieping 1/2/3/etc, die stijgkabel valt niet onder Proximus hun verantwoordelijkheid.

Als je weet waar die kabel precies is doorgeknipt bel je best naar de klantendienst voor een duidelijk antwoord voor jou situatie.

2 ) Je moet 3 maanden geen klant zijn bij Proximus om van de actie te genieten, nu weet ik niet zeker of ze dit op naam of adres checken, dus ook dit kan je best bij hun vragen op 0800 20 800 en dan optie 3 in het menu '' ik wil klant worden ''
Ik geloof dat ik in de week had gelezen dat dit op adres werkt en niet op naam maar hou me daar niet 100% aan, je belt beter ff.

Vogroth

Legacy Member
Is diablo 3 account based of game based?
Ik heb een account op Xbox 360 met een lvl 50 op diablo, nu heb ik een Xbox one, gisteren diablo 3 met alle uitbreidingen blabla gekocht, kan ik gewoon met die lvl 50 verder lvlen?
Ik kreeg op Xbox 360 problemen met inloggen op blizzard (en kon om redenen me account niet verifiëren)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan