Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eens een bezoekje brengen aan de bibliotheek, daar hebben ze vast wel boeken met al die munten in. Anders eens https://www.2dehands.be/verzamelen/2/munt/ bekijken.rsc zei:Kun je ergens zien hoe oude Belgische bankbiljetten en munten er uitzien? Dus geld van 80, 90, 100 jaar en ouder.
Noscoped420 zei:Wij wilen hier thuis overschakelen van Telenet naar proximus , hoe doen we dat het beste zodat we niet al te lang zonder internet zitten ?
Noscoped420 zei:En die Telenet modem want die zit vast aan de muur, Digi corder moet je terug binnen brengen idd, volgens de telenet site is de opzeg ook binnen 2 dagen rond als je belt.
Maar dus eerst gewoon proximus laten komen ?

Noscoped420 zei:Wij wilen hier thuis overschakelen van Telenet naar proximus , hoe doen we dat het beste zodat we niet al te lang zonder internet zitten ?
Muscleduck zei:Ik ben van Proximus naar Orange gegaan: ik heb Orange alles laten installeren, testen of het werkt en als de technieker weg was Proximus gebeld en gevraagd om onmiddellijk heel de nest af te sluiten. Dat was op 1 minuut geregeld. Dat zal bij Telenet ook wel lukken zeker? Zo zit je geen seconde zonder internet.



DeGreg zei:Heb vorige week dezelfde tv gekocht.
Had me al de originele muurbeugel van LG gekocht. De OTW630B. Stevig ding en is de beugel waarmee de tv het 'platst' tegen de muur hangt.
Gekocht bij Bol.com https://www.bol.com/nl/p/lg-olw480-...bltgh=q2a8gDwGv9gmcRKqJZ1OTw.1.6.ProductImage
Had em tijdens Blackfriday gekocht voor 67€. Nu iets duurder maar dan heb je ook wel wat.
Topding !
edit , beugel is naderhand nog bij te stellen in alle richtingen dmv schroeven. Echt wel een ingenieus ding.
Tgoh. Hij zal idd een tijd niet kunnen rijden. Ge kunt uw wagen dan wel uitschrijven en dan betaalt de verzekering de rest van uw jaar in principe ook terug. Natuurlijk staat zijn auto daar dan wel te schilderen wat ook weer geld kost.Bv202 zei:De auto waarmee hij reed was niet eens van hem. Ondertussen heeft hij een vast rijbewijs gehaald, een auto gekocht met peperdure verzekering terwijl wettelijk gezien de rechter in principe z'n rijbewijs moet intrekken en alle proeven (theorie, praktijk, psychologisch en medisch) moet opleggen, samen met een zware boete (vorige keer kreeg hij een lichte werkstraf, maar dat mag ook niet meer). Hij trekt het zich echt niet aan dat die auto die hij gekocht heeft niet meer gebruikt zal mogen worden en die verzekering van meer dan €1500 ook verloren geld is.
Het ongeval was 100% zijn fout. Er was niemand anders op die baan, hij is gewoon uit de bocht gevlogen en in de struiken beland, tegen een verkeersbord (ironisch genoeg een snelheidsbord, terwijl hij hoogstwaarschijnlijk te snel reed). De kost voor dat bord alleen al (en de struiken) was al rond de €600.