Guazala
Legacy Member
Ik word in de kebab ook nooit bediend door ne Kevin.ashuray zei:Kvind dat toch straf dat die allemaal in zon pub werken dan. Nog geen enkele vlaamse garçon gehad in een pub
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik word in de kebab ook nooit bediend door ne Kevin.ashuray zei:Kvind dat toch straf dat die allemaal in zon pub werken dan. Nog geen enkele vlaamse garçon gehad in een pub
Guazala zei:Ik word in de kebab ook nooit bediend door ne Kevin.
ashuray zei:Kvind dat toch straf dat die allemaal in zon pub werken dan. Nog geen enkele vlaamse garçon gehad in een pub
ashuray zei:Kvind dat toch straf dat die allemaal in zon pub werken dan. Nog geen enkele vlaamse garçon gehad in een pub
Best gezellig daarbinnen en ze hebben lekker eten. Al vind ik die bazin(Ietske oudere vrouw die vrij "sjofel" gekleed rondloopt meestal) een vrij onvriendelijke.
Ik wil sowieso mijn huurbaas contacteren maar momenteel kan ik hem niet bereiken.Yusifer zei:Als jullie spaghetti (bolognaise of w/e else van saus) eten, doen jullie eerst de spaghetti en dan de saus of eerst saus en dan spaghetti?
Slapeloze nachten van hierover te piekeren...
Yusifer zei:Als jullie spaghetti (bolognaise of w/e else van saus) eten, doen jullie eerst de spaghetti en dan de saus of eerst saus en dan spaghetti?
Slapeloze nachten van hierover te piekeren...
Soeplepel zei:Iemand ervaring met DPD? Ik heb een gentstudent trui besteld, als ik mijn tracking nummer ingeef op de website dan staat er "door de chauffeur geleverd bij een pickup parcelshop". Moet ik daar nu nog zelf gaan omrijden ook?!
Soeplepel zei:Iemand ervaring met DPD? Ik heb een gentstudent trui besteld, als ik mijn tracking nummer ingeef op de website dan staat er "door de chauffeur geleverd bij een pickup parcelshop". Moet ik daar nu nog zelf gaan omrijden ook?!
Gentei zei:Nog nooit meegemaakt met DPD. Je krijgt normaal een mail met info en daarin staat zelfs rond welk uur ze gaan komen voor aflevering.
In de mail krijg je ook een link met live tracking van het busje.
Heb je je misschien vergist bij het aanklikken van levering om het af te leveren in zo’n shop ipv thuislevering?
_ns_ zei:Dat bleek bij mij uiteindelijk is het dichtstbijzijnde Bpost-kantoor te liggen. Maar om concreet op je vraag te antwoorden: ja.
Kattie zei:Ik woon nu ruim een week in een nieuwbouwappartement (huren). Vanavond zag ik dit staan op de thermostaat: "Onderhoud CV ketel". Ik ga naar de ketel kijken en daar staat "0,7 bar" op. Ik hoor de verwarming ook wel vaak bezig, dus volgens mij is deze niet ontlucht geweest voor ik er introk. Ik weet niet als dat zijn invloed zou hebben hierop, of door wat wordt die lage druk veroorzaakt? Is het gevaarlijk?
Wat moet ik doen?Ik wil sowieso mijn huurbaas contacteren maar momenteel kan ik hem niet bereiken.
TooChé zei:Binnenkort staat er een zeer stevige week voor de boeg. Weinig slaap, veel alcohol. Maar met het verouderen wordt dat elk jaar lastiger. Niet de katers eigenlijk, maar wel dat ik na een 2tal dagen zuipfeest, het gevoel heb oververzadigd te zijn en dat het bier tot in de keel staat.
Iemand die dit herkent en tips heeft om het te vermijden/verhelpen?
( niet/minder drinken is géén optie)
