Carrion
Legacy Member
ashuray zei:Ik rouw er nu wel een beetje omad:
Troost u, ik had hetzelfde voor met City Lights.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ashuray zei:Ik rouw er nu wel een beetje omad:
Maar toch, had bijv. Pink Floyd ( met Gilmour en Waters nog samen) wel graag live gezien. Of SRV.kay-gell zei:Was gisteren aan de grachten in Amsterdam. Daar was een deel afgesloten voor te filmen. Leek een serieuze bedoening. Allemaal erg oude auto's en schepen. Heel veel materiaal enzo....
Iemand een idee waar ik kan vinden wat ze aan 't filmen waren?
Ascari zei:Denk voor deze film. The Goldfinch:
https://m.imdb.com/title/tt3864056/?ref_=m_ttloc_loc
Bij Filming Locations staat Amsterdam er bij.
En anders deze, maar vind de naam niet.
https://www.unity.nu/Artikelen/leid...-internationale-film-over-tweede-wereldoorlog
kay-gell zei:Thanks! Gaat we tweede zijn gok ik want leek zo eerder uit die tijd de autos enzo
Deckard zei:Onze overbuur laat hier regelmatig zijn hond zijn gevoeg doen op onze oprit. Zijn er apparaten die wel degelijk werken om een hond van uw oprit te houden? Of andere werkende middelen?
Soeplepel zei:Ik rij momenteel met vervangwagen (Volkswagen) van de garage voor een week, normaal gezien is dit altijd Diesel maar nu hangt er een sticker met 'Benzine'. De dop zelf is zwart (= diesel toch?) maar daar staat er ook niets bij.. Is een zwarte dop ook voor benzine?
Tha_nOn zei:onzen dop is ook zwart en tis benzine, eigenlijk nog niet gehoord dat de dop een andere kleur heeft?

Soeplepel zei:Mij werd altijd verteld dat Diesel zwart is, en de rest groen![]()