Archief - De kleine vraagjes topic - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tonerider

Legacy Member
Tja, ik heb dat met veel groepen en zangers want ik hou vooral van Blues/Rock en de meeste van die mannen zijn dood of op pensioen en ga ik dus nooit zien optreden. Gelukkiglijk laten die wel meer dan twee platen achter. :p Maar toch, had bijv. Pink Floyd ( met Gilmour en Waters nog samen) wel graag live gezien. Of SRV.

BieBie

Legacy Member
Zo zijn er meerdere Band's waarvan leden nog met ander werk bezig zijn , komen met enkele albums /singels en verdwijnen dan als de noorderzon , de boven vernoemde Band was van Noorwegen

kay-gell

Legacy Member
Was gisteren aan de grachten in Amsterdam. Daar was een deel afgesloten voor te filmen. Leek een serieuze bedoening. Allemaal erg oude auto's en schepen. Heel veel materiaal enzo....
Iemand een idee waar ik kan vinden wat ze aan 't filmen waren?

Ascari

Legacy Member
kay-gell zei:
Was gisteren aan de grachten in Amsterdam. Daar was een deel afgesloten voor te filmen. Leek een serieuze bedoening. Allemaal erg oude auto's en schepen. Heel veel materiaal enzo....
Iemand een idee waar ik kan vinden wat ze aan 't filmen waren?

Denk voor deze film. The Goldfinch:
https://m.imdb.com/title/tt3864056/?ref_=m_ttloc_loc

Bij Filming Locations staat Amsterdam er bij.


En anders deze, maar vind de naam niet.
https://www.unity.nu/Artikelen/leid...-internationale-film-over-tweede-wereldoorlog

Deckard

Legacy Member
Onze overbuur laat hier regelmatig zijn hond zijn gevoeg doen op onze oprit. Zijn er apparaten die wel degelijk werken om een hond van uw oprit te houden? Of andere werkende middelen?

Bubba

Legacy Member
Deckard zei:
Onze overbuur laat hier regelmatig zijn hond zijn gevoeg doen op onze oprit. Zijn er apparaten die wel degelijk werken om een hond van uw oprit te houden? Of andere werkende middelen?

Ja, uwe mond opendoen tegen uwen buurman.

Soeplepel

Legacy Member
Ik rij momenteel met vervangwagen (Volkswagen) van de garage voor een week, normaal gezien is dit altijd Diesel maar nu hangt er een sticker met 'Benzine'. De dop zelf is zwart (= diesel toch?) maar daar staat er ook niets bij.. Is een zwarte dop ook voor benzine?

Destel

Legacy Member
Tank-klep zal idd wel kloppen ;) En normaal gezien kan je niet zo gemakkelijk diesel tanken in een benzine omdat de slang-uitgang niet zo goed in de tank-ingang past.

Tha_nOn

Legacy Member
Soeplepel zei:
Ik rij momenteel met vervangwagen (Volkswagen) van de garage voor een week, normaal gezien is dit altijd Diesel maar nu hangt er een sticker met 'Benzine'. De dop zelf is zwart (= diesel toch?) maar daar staat er ook niets bij.. Is een zwarte dop ook voor benzine?

onzen dop is ook zwart en tis benzine, eigenlijk nog niet gehoord dat de dop een andere kleur heeft?

Soeplepel

Legacy Member
Tha_nOn zei:
onzen dop is ook zwart en tis benzine, eigenlijk nog niet gehoord dat de dop een andere kleur heeft?

Mij werd altijd verteld dat Diesel zwart is, en de rest groen :p

Musk

Legacy Member
Da's aan de pomp, niet aan uw tankdop.

Kheb zelfs nog nooit een gekleurde tankdop gezien denk ik :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan