hatetn
Legacy Member
scowcroft zei:/agree
Er is nu een nieuwe religie van de Jedi uit Star Wars ze hebben al 1 miljoen aanhangers ofzo. Voor mij geen probleem want het is de enige religie op aarde die nog ooit eens waarheid zou kunnen bevatten
Wetenschappers zijn nu ook bezig met uit te zoeken hoe ze leven kunen starten op een andere planeet. Het leven hier is ook gegroeid uit het niets?
Als men nu kleine wezentjes moest kunnen zetten op bv. Mars, die daar zowat kunnen overleven, dan zullen deze zich meer en meer aanpassen aan de omgeving en zo nieuwe wezens vormen en zo evolueren tot een hele nieuwe leefbare planeet?
Er werden onder ijskappen ook minuscule wezentjes gevonden die overleven op een ander gas dan zuurstof.
Der zullen toch wel ergens wezentjes zijn op deze planeet die kunnen overleven op een andere planeet dan de aarde, dus voor mij is het al bijna zeker, als er nergens anders leven is (wat ik sterk betwijfel) dat er zeker nieuw leven kan gevormd worden door evolutie heen!
http://nl.youtube.com/watch?v=7-5-Qh7HFGg
wij komen van kometen die waterstof bevatten en bij het inslaan is er door een of andere reden leven uit gekomen. op venus leven er trouwens wezens in de wolken naar het schijnt en zou er voor het broeikaseffect daar ongeveer een gelijke ontwikkeling geweest zijn zoals hier. in principe zijn wij aliens die afkomstig zijn van de oertwolk
op venus overleven die wezens trouwens op zuiver zwavelzuur(hier op aarde zijn er ook zo'n wezens)



.
.