Archief - De mysterieuze "hemeltje god .. wat was me dat" thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Burrid

Legacy Member
rammsein zei:
Mja wat valt er te zeggen van die verhalen die tussen dromen en realiteit inzitten.
Er is geen onmiddelijke overgang van wakker naar slaapende en in die overgang kunnen soms nogal gekke dingen gebeuren blijkbaar:p.
Hier is ook ooit een topic geweest over uit uw lichaam stappen als ge aan het slapen zijt.
Was iets dat ge heel moe moest zijn en na een uurke slapen uzelf moest wakker maken , wat water in uw gezicht doen enzo en dan terug in bed kruipen en echt uzelf boven uw lichaam stellen terwijl ge in slaap valt en ook al geloofde ik er totaal niks van en ben ik zeker geen believer in de meeste van die paranormale dingen toch had ik plots een beeld dat ik mezelf vanbovenuit zag en leek ik een half meterke boven mn lichaam te 'zweven'.
Kwist dat ik aant dromen was want alsk naar mezelf keek lagk met m'n ogen toe maar twas zo gek sindsk mezelf niet echt in slaap had voelen vallen.
Spijtig genoeg hadk drek veel paniek alé als ge zoiets probeert uit nieuwsgierigheid en dat blijkt dan nog min of meer te werken...
En in een fractie van een paar seconden schoot ik bezweet wakker en was er 1 minuut voorbij op m'n wekker sindsk het laatst gekeken had dus :p kben dus niet echt lang weggeweest:p
Sindsdien nooit meer zo een gekke toestanden geprobeerd :p. Kblijf liever in mijn lichaam :p
Lucide dromen, vrij normaal.
Zoek maar eens info op google, der bestaan zelfs DIY apparaatjes om die dromen op te wekken.

u4ea

Legacy Member
rammsein zei:
Als we nu eens allemaal realistisch de situatie bekijken : Als ge drie lichtbollen door de lucht ziet vliegen in formatie is dat idd iets verdacht. Gaan we het steken op een satelliet?
Dat lijkt me maar redelijk belachelijk want ik kan me niet echt voorstellen dat satellieten allemaal kerstverlichting rond hun hebben hangen zodat mensen ze midden in de nacht zien?
Zijn het dan ufo's? In de letterlijke betekenis van het woord wel maar als het dan echt iets was met aliens in dat betwijfel ik want waarom zouden die met verlichting rondvliegen?
Om ons uit te dagen van hier zijn we en pak ons maar eens?
Dat zou me toch vreemd lijken en als ze wel degelijk contact zoeken dat ze dan eens in de tuin van het witte huis landen? Als ze toch zo gesofisticeerd zijn dat ze van die ruimtetuigen kunnen bouwen moeten ze ook in staat zijn te begrijpen dat als ze zich kenbaar willen maken ze gewoon in de tuin van het witte huis moeten landen.
Maar kblijf nogal rustig bij van die UFO-spottings etc , het boeit me niet echt als ze er nu zijn of niet , zolang ze maar van mij wegblijven :p.
Hel nee dat ik ooit uit m'n bed wil gehaald worden , laat staan nog maar dromen dat er in mijn kamer staan.
En idem voor geesten, ik probeer er zo weinig mogelijk mee te maken hebben.
Ik ben geneigd er niet in te geloven maar stel niet voor om er in mijn huis op te roepen want dan zeg ik resoluut nee ook al geloof ik er niet echt in.
²
you read my mind!

spray-bunny

Legacy Member
awel. ik schroefde deze morgen het deksel van de pot confituur op de pot choco... en dat pastte.
En toen schroefde ik het deksel van de pot choco op de pot confituur, en dat pastte ook!

echt wtf-moment.

cram

Legacy Member
spray-bunny zei:
awel. ik schroefde deze morgen het deksel van de pot confituur op de pot choco... en dat pastte.
En toen schroefde ik het deksel van de pot choco op de pot confituur, en dat pastte ook!

echt wtf-moment.

En wij moeten dat fantasie verhaal geloven zeker?
Die andere verhalen zijn geloofwaardiger hoor.

The H!ve

Legacy Member
Mss zijn wij een soort experiment van de aliens ofzo.
Iemand zei hier dat de mens nu zelf op zoek is om leven te creeren op andere planeten.
mss hebben zij dat ook met ons gedaan.

zelf zou ik een scenario a la stargate immens cool vinden.

Karre

Legacy Member
hatetn zei:
moest ik dat weten. het was in feite geen echt persoon. toch niet in de zin dat hij gewoon zou rondlopen. moest het zo zijn krijg je trauma's van het gewoon te zien. het ergste van die droom was dat toen ik wakkerschoot ik gewoon helemaal rechtzat, lijkwit(stelde ik vast toen ik gewoon mijn kamer uitgelopen was en aan een spiegel passeerde) nog een 10-tal sec recht in zijn ogen keek(dus wnr ik al wakker was) daardoor ook dak helemaal ben beginnen flippen op dat moment

Slaapverlamming? :)

Burrid

Legacy Member
The H!ve zei:
Mss zijn wij een soort experiment van de aliens ofzo.
Iemand zei hier dat de mens nu zelf op zoek is om leven te creeren op andere planeten.
mss hebben zij dat ook met ons gedaan.

zelf zou ik een scenario a la stargate immens cool vinden.

Darwin's theorie ontkracht :naughty:

cram

Legacy Member
Eigelijk zijn wij een mislukt experimentje.
Miljoenen jaren geleden zijn wij gemaakt door Aliëns.
Maar dat liep zo uit de hand,dat ze ons op de planeet Aarde hebben gedropt.Wegens onhandelbaar.
Da ging zo van *drop op da bolleke en trekt olle plan* En zoef weg waren ze.

edit:toeme The H!ve was me voor

Burrid

Legacy Member
cram zei:
Eigelijk zijn wij een mislukt experimentje.
Miljoenen jaren geleden zijn wij gemaakt door Aliëns.
Maar dat liep zo uit de hand,dat ze ons op de planeet Aarde hebben gedropt.Wegens onhandelbaar.
Da ging zo van *drop op da bolleke en trekt olle plan* En zoef weg waren ze.

edit:toeme The H!ve was me voor

Darwin's theorie ontkracht :naughty:

u4ea

Legacy Member
hatetn zei:
ik ben weggegaan(had ik moeten kunnen was het al gillend)
nu het moment dat ik hem zag in de droom kwam ik wakker en zag hem irl. tegen mijn ouders heb ik het nooit gezegd. nu die 10 sec moet je nu ook niet letterlijk nemen natuurlijk. op zo'n moment duurt dat een eeuwigheid.

heb ook al zoiets ghad ,had "nachtmerrie" van een eng gezicht dat ik altijd voor mij zag ,ook al deed ik mijn ogen dicht,liep als zot rond in de living van schrik(in de droom)
toen ik wakker werd bleef dat gezicht nog een tijd voor mij ,ook al waren ogen open of dicht

Anoniem04

Legacy Member
The H!ve zei:
Mss zijn wij een soort experiment van de aliens ofzo.
Iemand zei hier dat de mens nu zelf op zoek is om leven te creeren op andere planeten.
mss hebben zij dat ook met ons gedaan.

zelf zou ik een scenario a la stargate immens cool vinden.

Waar heeft iemand dat gezegd :wtf:

Devid36

Legacy Member
ik heb toen ik 8-9 jaar was ofzo eens gedroomt dat ik snachts uit mijn bed ging en naar beneden ging en daar zag ik onze kat die plots veranderde in een heks en zei 'ik ben 'mars' niet, ik ben een heks!' en ik ben toen naar boven gerend en ik wist dat dit een droom was! en ik klopte om mijn bed (in de droom) om mezelf wakker te maken en ben dan ook wakker geworden

tijdje erna heb ik nog zo'n droom gehad waarin ik wist da ik droomde en tegen mezelf zei dak ik men ogen moet sluiten en als ik ze weer opendeed was ik wakker en was ik in men kamer

kan iemand dat verklaren? weten dat je droomt in je droom?

Blanco

Legacy Member
Devid36 zei:
...kan iemand dat verklaren? weten dat je droomt in je droom?

Ik weet regelmatig in mijn droom dat ik droom. Ik slaag er soms in om mijn droom te controleren en mezelf wakker te maken als het niet meer tof is of gewoon verder te dromen en zien wat er gebeurd.
Maar ik kan niet controleren wat er in mijn droom gebeurd. Als ik ergens naar toe wil in mijn droom kan ik datgene wat ik wil wel zien, maar ik kan er niet naartoe gaan om het aan te raken. (bij sexdromen bv :p )Ik blijf als het ware terplaatse trappelen, heel vreemd. Ook al eens voorgehad dat hetgene wat ik wil zich voorbeweegt, dat ik er achteraan hol maar steeds op dezelfde afstand blijf en dat al de rest rond mij stilstaat. Ik droom heel soms ook in kleur.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan