Awél, kzal eens beginnen mét m'n verhaaltjes:
1ste: M'n ma leg soms een kaarten om in de toekomst te kijken en dergelijke.
2de: Ik zelf ( kweetnie echt hoe het komt ) kan soms dingen voelen aankomen bvb: Als er een liedje op de radio speeld, komt het redelijk veel voor dat ik het volgende liedje al kan meezingen in m'n hoofd zonder te weten en te horen wat het zal zijn..
Ook kan ik zeggen ( als m'n ma weg is of eender wie in mijn buurt dat ik ken ) wanneer de persoon thuiskomt bvb: zat bij een vriendin, ik zei je ma is opweg en is hier over 2 minuuten. Wie was er daar binnen de 2 minuten? Haar ma.
Ook hier heb ik het al meermaals had, terwijl mijn broer hier jointje rookt ( ma mag da ni weten ) zeg ik, kvoel da ma ier binnen minuutje is: Wie komt er binnen? Onze ma.. Heb dit al 5-tal x kunnen zeggen tegen hem voor dat hij betrapt zou worden, dus puur toeval en gokken kan je het niet echt noemen.
Dus das al m'n eerste rare punt: dak dingen kan aanvoelen wat er zou gebeuren ofzo, weet ik het veel...
3de: Ik geloof wél in die geesten en vormen dat sommige zien of horen. Heb zelf al nare dingen meegemaakt zoals hier in m'n huis waar ik nog maar een jaartje woon:
Ik zette hier nog maar 1 voet binnen en voelde mij al niet op m'n gemak, wilde naar boven wandelen, keek naar boven, voelde echt iets slechts boven zitten en k'durfde de eerste 2 weken echt niet naar boven. Eenmaal we verhuisd waren ( ik slaap beneden ) hoorde ik echt de eerste dag/nacht vreemde geluiden zoals: gefluit, gebonk enz.. Niet dat ik daar bang van ben, maar vond het wél wat vreemd. De volgende dag zat ik en m'n broertje met de Xbox te spelen s'avond rond 23u. Plots hoorden we echt een soort van 'duivelstem' roepen van Whaaaaa. belde m'n broer wakker om te vragen of hij het mss niet was: twas hem niet. Riep m'n ma wakker: twas haar ook niet. Broertje durfde niet meer naar boven, dus maar met 2 in 1-persoonsbed geslapen. Tot nu toe weet ik nog ni wat het was, maar tkwam van boven, da weet ik zeker, en zoals vermeld had ik al raar gevoel over boven..
Ook waren al de deuren eens dicht ( Lees: Boven, Lees: 4 Deuren ) toen we vertrokken naar bellewearde. Iedereen was mee dus er was niemand thuis. We kwamen terug van uitstap, ging m'n ma naar boven zegt ze: die deuren waren toch allemaal dicht? Ik zeg ja. Dusja, zo zieje maar.. Maar die nacht zelf nog, hoorde m'n ma snachts iets bonken op de deur en ging de deur ook vanzelf open. Ze stond op en deed hem dicht ( ze zei dat het echt bonken waren met de kneukels zoals wij op de deur zouden kloppen ).
Toen mijn opa gestorven was, sliep ik eens bij m'n pa waar het urnetje staat met een restje as van opa in ( Lees: ouders zijn gescheiden ) Ik zat op PC toen m'n pa in de douche zat. Ik voelde echt iets naars achter mij, gelijk ier iemand echt bij die urne en fotootje stond ) kdraai mij om, niemand. Pa komt uit de douche gevlogen, en zei op het moment dak zo'n vreemd gevoel had, dat hij opa hoorde vragen hoe het was met de kinderen ( ik dus en m'n broers ) en hoe we het stelden op school/werk enz.. Wél iets vreemds..
Mijn pa is Dus stunter bij de WestCoastStunters van west-vlaanderen ( Lees: oa: jantje starboy, m'n pa is Rossi van brugge ). Toen hij zn' Christ deed met z'n CBR600rr ( is op het zadel staan met beide voeten terwijl moto vooruit bolt aan hoge snelheid ) Zat m'n pa verstrikkeld in een camionspoor, moto begon te wiebelen en pa wilde er van springen maar voet bleef hangen aan stuur en hij viel met z'n hoofd recht op de grond. Ik zag het gebeuren en liep er onmiddelijk naartoe, het was alsof hij dood was want hij bleef liggen en bewoog niet ( Lees: Bewusteloos ) Ik voelde aan z'n pols: polsslag had hij. Het heeft zeker 2 minuten geduurd eer dat hij terug bijkwam en kon vertellen waarom het zolang duurde: Hij zei dat hij gelijk viel in een diepe put, recht op opa ( was maandje geleden toen opa gestorven was zoals hierboven vermeld ). Hij viel recht op z'n rug, en zag alleen de achterkant van z'n hoofd, m'n zen typische grijze haren en z'n lievelingspull. Hij vertelde dat het echt een zalig gevoel had, en toen hij bijkwam, was het alsof gij weggetrokken werd van hem, maar wilde niet echt lossen, Gelukkig is hij terug gekomen. Maar vond hte ook wél vreemd, pa dat niet echt geloofd in zo'n dingen, die nu plots zoiets ziet???..
Ook heefd m'n ma al paar keer haar Neef gezien die naast haar ligt dan in haar bed ( Neef is op 13 jarige leeftijd gestorven aan kanker ). Hijzelf is doorzichtig en ligt daar in een grijz/blauwe schijn naast haar.. Ook heeft ze in ons vroegere huis ( Lees: Boerderij in zwevezele ) snacht toen ze wakker werd een boerenjongetje leunend met z'n elleboog naast de tv zien staan..
Zo dat was het dan voor tmoment..
ahja, nog 1 iets, paar jaar terug kwam mijn moeder en ik eens thuis, we hoorden de radio spelen boven ( Lees: Wekker ). Toen we boven aankwamen keek ik waarom die radio speelde. Ik zag dus het volgende: Radio speelde zonder dat de pries ( Lees: Stopcontact ) en er zaten geen batterijen in.. Na 5 minuten stopte hij met spelen.. nja, je zie maar wat je gelooft of niet
