Burrid
Legacy Member
NiXiE zei:vroeger had i kaltijd dezelfde nachtmerrie
maar sinds ik en mijn broer zo een "dromenvanger" boven ons bed hebben hangen hebben we beide nooit meer last gehad van nachtmerries, zelf niet van gewone dromen...
Placebo?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
NiXiE zei:vroeger had i kaltijd dezelfde nachtmerrie
maar sinds ik en mijn broer zo een "dromenvanger" boven ons bed hebben hangen hebben we beide nooit meer last gehad van nachtmerries, zelf niet van gewone dromen...
GFreak007 zei:Ik heb een andere verklaring voor alle dingen die je hoort 's nachts en waarbij ge denkt dat een spook is:
Overdag gebeuren die dingen ook, een geluid in de keuken of gelijk waar. Maar ge let daar nie op.
's Nachts ligt ge dan wakker en als ge iets hoort let ge daar op en denkte ook dat het door een of ander onverklaarbaar wezen is gebeurd.
De menselijke gedachten zijn voorspelbaar...Men zoekt naar een oplossing om dat geluid te plaatsen. En door dingen te lezen op het inet of in sprookjes vroeger, plaatst men het geluid bij een geest, of iets mysterieus.
Het is begrijpelijk dat veel mensen dit doen, maar ik ben al een aantal jaar uit die fase.

pitbull46 zei:> maar wat ik al gezien en gehoort heb is niet een lepel of forcet![]()


Is uw naam mike of ebdet tegen mijpitbull46 zei:

pitbull46 zei:hah, speciaal geval
kheb ook al redelijk veel orbs kunnen trekken boven personen, en in bunkers van vroeger aan punt du hoc ( of oe daj t'ook schrijft )
vb: ik kroop in een klein holletje van een bunker, waar je normaal niet in mocht en twas daar echt pikkedonker. Ik zeg, kzal hier eens een foto trekken met flits aan. ik trek, tzit vol met de orbs ( nee geen stof ) ze zaten groene & blauwe tussen ( zijn goedaardige ) maar ook oranje waar ik echte waarheid een hoofdvorm in zag..
Mijn broer komt naar binnen in die bunker al roepen en tierend dat ik eruit moet da da te gevaarlijk is, ktrek een foto, niets meer ( denk dat ze weg zijn gegaan door m'n broer die zo 'DRUK' was. kzei tegen hem, ga eens trg naar boven, kzal nog paar foto's trekken, en zodra hij weg was, trok ik terug foto's en kwamen ze stilletjes aan terg tevoorschijn.
Maar ze zeggen da orbs zielen zijn van mensen die nooit echt hun probs kunnen oplosses hebben en op dezelfde plek waar ze gestorven zijn blijven rondhangen.. wie weet..
Mike
GFreak007 zei:Is uw naam mike of ebdet tegen mij![]()

boogje zei:Post de foto?

:pitbull46 zei:M'n naam![]()
pitbull46 zei:M'n naam
Zal ze direct eens zoeken si
voila, zoals je ziet, zeker geen stof, en er zullen er hier zeker paar zitten die dit niet geloven:
*edit* ze werken dus ni meer, ben ze opnieuw aan t'uploaden
pitbull46 zei:voila, zoals je ziet, zeker geen stof, en er zullen er hier zeker paar zitten die dit niet geloven![]()

J-Style zei:Tuurlijk.
Orbs.. komaan seg!
Toch raar dat die dingen enkel zichtbaar zijn op foto's met flash, nee?
En wie heeft je in godsnaam verteld welke de goedaardige, en welk de kwaardaardige zieltjes zijn?
Allow me to say:![]()
pitbull46 zei:hah zotngeloof er dan eens in
als je er veel mee bezig bent, en leest wat ik zoal al meegemaakt heb, zal jet wé lgeloven
denk dat er veel in hun broekje zouden s****

Kan je ook met geesten praten zoals Derek Ogilvie?pitbull46 zei:hah zotngeloof er dan eens in
als je er veel mee bezig bent, en leest wat ik zoal al meegemaakt heb, zal jet wé lgeloven
denk dat er veel in hun broekje zouden s****

) zijn blijven duren tot op vandaag de dag :/