Archief - De mysterieuze "hemeltje god .. wat was me dat" thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Burrid

Legacy Member
NiXiE zei:
vroeger had i kaltijd dezelfde nachtmerrie

maar sinds ik en mijn broer zo een "dromenvanger" boven ons bed hebben hangen hebben we beide nooit meer last gehad van nachtmerries, zelf niet van gewone dromen...

Placebo?

IIcon

Legacy Member
GFreak007 zei:
Ik heb een andere verklaring voor alle dingen die je hoort 's nachts en waarbij ge denkt dat een spook is:
Overdag gebeuren die dingen ook, een geluid in de keuken of gelijk waar. Maar ge let daar nie op.
's Nachts ligt ge dan wakker en als ge iets hoort let ge daar op en denkte ook dat het door een of ander onverklaarbaar wezen is gebeurd.

De menselijke gedachten zijn voorspelbaar...Men zoekt naar een oplossing om dat geluid te plaatsen. En door dingen te lezen op het inet of in sprookjes vroeger, plaatst men het geluid bij een geest, of iets mysterieus.

Het is begrijpelijk dat veel mensen dit doen, maar ik ben al een aantal jaar uit die fase.

> maar wat ik al gezien en gehoort heb is niet een lepel of forcet ;)

Burrid

Legacy Member
pitbull46 zei:
> maar wat ik al gezien en gehoort heb is niet een lepel of forcet ;)

Gij zijt een speciaal geval xD
Ma kheb het alleen over dingen horen 's nachts :)

IIcon

Legacy Member
hah, speciaal geval :p

kheb ook al redelijk veel orbs kunnen trekken boven personen, en in bunkers van vroeger aan punt du hoc ( of oe daj t'ook schrijft )

vb: ik kroop in een klein holletje van een bunker, waar je normaal niet in mocht en twas daar echt pikkedonker. Ik zeg, kzal hier eens een foto trekken met flits aan. ik trek, tzit vol met de orbs ( nee geen stof ) ze zaten groene & blauwe tussen ( zijn goedaardige ) maar ook oranje waar ik echte waarheid een hoofdvorm in zag..

Mijn broer komt naar binnen in die bunker al roepen en tierend dat ik eruit moet da da te gevaarlijk is, ktrek een foto, niets meer ( denk dat ze weg zijn gegaan door m'n broer die zo 'DRUK' was. kzei tegen hem, ga eens trg naar boven, kzal nog paar foto's trekken, en zodra hij weg was, trok ik terug foto's en kwamen ze stilletjes aan terg tevoorschijn.

Maar ze zeggen da orbs zielen zijn van mensen die nooit echt hun probs kunnen oplosses hebben en op dezelfde plek waar ze gestorven zijn blijven rondhangen.. wie weet..

Mike

boogje

Legacy Member
pitbull46 zei:
hah, speciaal geval :p

kheb ook al redelijk veel orbs kunnen trekken boven personen, en in bunkers van vroeger aan punt du hoc ( of oe daj t'ook schrijft )

vb: ik kroop in een klein holletje van een bunker, waar je normaal niet in mocht en twas daar echt pikkedonker. Ik zeg, kzal hier eens een foto trekken met flits aan. ik trek, tzit vol met de orbs ( nee geen stof ) ze zaten groene & blauwe tussen ( zijn goedaardige ) maar ook oranje waar ik echte waarheid een hoofdvorm in zag..

Mijn broer komt naar binnen in die bunker al roepen en tierend dat ik eruit moet da da te gevaarlijk is, ktrek een foto, niets meer ( denk dat ze weg zijn gegaan door m'n broer die zo 'DRUK' was. kzei tegen hem, ga eens trg naar boven, kzal nog paar foto's trekken, en zodra hij weg was, trok ik terug foto's en kwamen ze stilletjes aan terg tevoorschijn.

Maar ze zeggen da orbs zielen zijn van mensen die nooit echt hun probs kunnen oplosses hebben en op dezelfde plek waar ze gestorven zijn blijven rondhangen.. wie weet..

Mike

Post de foto?

IIcon

Legacy Member
GFreak007 zei:
Is uw naam mike of ebdet tegen mij :p

M'n naam :p

boogje zei:
Post de foto?

Zal ze direct eens zoeken si :)

voila, zoals je ziet, zeker geen stof, en er zullen er hier zeker paar zitten die dit niet geloven ;):

*edit* ze werken dus ni meer, ben ze opnieuw aan t'uploaden

Soulless

Legacy Member
pitbull46 zei:
M'n naam :p



Zal ze direct eens zoeken si :)

voila, zoals je ziet, zeker geen stof, en er zullen er hier zeker paar zitten die dit niet geloven ;):

*edit* ze werken dus ni meer, ben ze opnieuw aan t'uploaden

Vuile lens tbh...

edit:ze werkte 2 seconde geleden nog :/ liar spotted

IIcon

Legacy Member
wrkten ze toch? ahzo want op mijn pc ni:

DSCN4974.jpg

DSCN4973.jpg

DSCN4969.jpg

DSCN4968.jpg

DSCN4961.jpg

DSCN4960.jpg

DSCN4949.jpg

DSCN4944.jpg


ps: zeker gn vuile lens ;)

J-Style

Legacy Member
pitbull46 zei:
voila, zoals je ziet, zeker geen stof, en er zullen er hier zeker paar zitten die dit niet geloven ;)

Tuurlijk.
Orbs.. komaan seg!

Toch raar dat die dingen enkel zichtbaar zijn op foto's met flash, nee?
En wie heeft je in godsnaam verteld welke de goedaardige, en welk de kwaardaardige zieltjes zijn?


Allow me to say: :lol:

IIcon

Legacy Member
hah zotn :) geloof er dan eens in ;) als je er veel mee bezig bent, en leest wat ik zoal al meegemaakt heb, zal jet wé lgeloven ;) denk dat er veel in hun broekje zouden s****

Soulless

Legacy Member
Wat ook kan is dat daar toevallig ne gnome wizard ne chromatic orb spell heeft gecast en dan snel is weggelopen.

hatetn

Legacy Member
J-Style zei:
Tuurlijk.
Orbs.. komaan seg!

Toch raar dat die dingen enkel zichtbaar zijn op foto's met flash, nee?
En wie heeft je in godsnaam verteld welke de goedaardige, en welk de kwaardaardige zieltjes zijn?


Allow me to say: :lol:



ze zijn ook zichtbaar als je een vuile bril ophebt

dibo

Legacy Member
pitbull46 zei:
hah zotn :) geloof er dan eens in ;) als je er veel mee bezig bent, en leest wat ik zoal al meegemaakt heb, zal jet wé lgeloven ;) denk dat er veel in hun broekje zouden s****

Ik vrees er voor. De dag dat ik een spook zie ben jij de eerste aan wie ik het vertel! ;)

RaTsJa

Legacy Member
pitbull46 zei:
hah zotn :) geloof er dan eens in ;) als je er veel mee bezig bent, en leest wat ik zoal al meegemaakt heb, zal jet wé lgeloven ;) denk dat er veel in hun broekje zouden s****
Kan je ook met geesten praten zoals Derek Ogilvie?

:naughty: Orbs

switchblade

Legacy Member
Wat er enkele pagina's terug gezegd werd over voelen wnr er iemand aankomt, of tijd aanvoelen, dat heb ik ook.
Ik ben er beginnen op letten wanneer ik in het middelbaar in de examens zat en ik mocht niet kijken naar TV van m'n moeder. Toen was ze naar de winkel en rebels als ik was, snel die TV aan en kijken naar gelijk wat. Opeens voelde ik een drang om de TV uit te zetten en nog geen 2 minuten later kwam ze de oprit op gereden :s

Gelijkaardige scenario's (maar minder rebels :cool:) zijn blijven duren tot op vandaag de dag :/


Qua buitenaards leven: de kans is klein dat er niks anders buiten de grenzen van onze aardkloot. Maar of ze..:
- intelligent zijn,
- zelf ver genoeg ontwikkeld zijn om extreem ver te gaan in de ruimte,
- hier al geweest zijn,
- hier ooit zullen komen
dat betwijfel ik heel sterk.

Geesten en toestanden vind ik leuk om over te lezen, maar daar blijft het bij.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan