Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

_ns_

Legacy Member
robincop zei:
Postpakketje geleverd door post terwijl ik niet thuis was, zou pas vanaf maandag kunnen afhalen in postpunt volgens papiertje. Ben wel zondag week int buitenland, zou dat pakket er vroeger kunnen liggen dan maandag?

nee

Dennoman

Legacy Member
robincop zei:
Postpakketje geleverd door post terwijl ik niet thuis was, zou pas vanaf maandag kunnen afhalen in postpunt volgens papiertje. Ben wel zondag week int buitenland, zou dat pakket er vroeger kunnen liggen dan maandag?
Nee, en als het er vroeger lag geven ze het u gewoon niet.

Gij gaat ervan uit dat de gemiddelde postbediende zelfstandig kan denken of zo? :s

Tonerider

Legacy Member
Bel even naar het kantoor. Als het hetzelfde kantoor is als waar de postbodes vertrekken dan ligt het er zodra de postbode terug keert van zijn ronde. Ronde duurt meestal tot ong 14h, afhankelijk van hoeveel post er is.

s0123986

Legacy Member
heb onlangs een paar dvd's gekocht en er waren op het doosje zelf stickers geplakt. Weet er hier toevallig iemand hoe ge die stickers daar efficient (zonder lijm- of papierresten op het doosje) afkrijgt?

MisterX334

Legacy Member
Kan het gebeuren dat je je niet kan inschrijven voor een bepaalde richting aan de unief omdat de richting volzet is?

Ace of Spades

Legacy Member
MisterX334 zei:
Kan het gebeuren dat je je niet kan inschrijven voor een bepaalde richting aan de unief omdat de richting volzet is?

Dat is met een numerus clausus-systeem, normaal kan je daar op de website van de desbetreffende faculteit wel het één en ander over vinden.

In België zijn de meeste richtingen zonder een dergelijke limiet, maar ze komen wel degelijk voor. In andere landen werkt men daar veel meer mee. Je kan je inschrijven tot de limiet is bereikt. Ik weet niet of het mogelijk is je in te schrijven als er mensen zijn die zich nog uitschrijven nadat de limiet afgekondigd is.

Michster

Legacy Member
Is google chrome ondertussen al uit zijn kinderschoentjes gegroeid? FF met zijn constant crashes begint me te irriteren.

moloko

Legacy Member
Wat is er dan echt mis met internet explorer 9?Dat werkt perfect en is zeer snel.Is het omdat het van Microsoft komt?

Michster

Legacy Member
moloko zei:
Wat is er dan echt mis met internet explorer 9?Dat werkt perfect en is zeer snel.Is het omdat het van Microsoft komt?

Ik zei dat FF momenteel niet deugde(bij mij), over IE heb ik niks gezegd hé. :p

Dastardly

Legacy Member
moloko zei:
Wat is er dan echt mis met internet explorer 9?Dat werkt perfect en is zeer snel.Is het omdat het van Microsoft komt?

laad eens een pagina waar nogal veel javascript verwerkt moet worden en kom dan nog is terug :p

moloko

Legacy Member
Dastardly zei:
laad eens een pagina waar nogal veel javascript verwerkt moet worden en kom dan nog is terug :p

Geef mij eens zo een website zodat ik dit kan ondervinden.

glashelder

Legacy Member
Het is al héél lang geleden dat ik IE heb gebruikt. Alleen als er soms iets niet werkt, check ik of het met IE ook zo is. Wat mij dan altijd opvalt: het is zo druk. Duizend icoontjes en toestandjes en nou ja, ik vind het een beetje chaotisch.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan