Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

moloko

Legacy Member
Dastardly zei:

Gaat bliksem snel.

@Glashelder.Bij mij boven staan twee balken van 5 en 10 mm.Twee pijltjes voor pagina vooruit en achteruit en dan nog drie icoontjes naast mijn adresbalk.Verre van druk vind ik.

Als je er eens op rechts klikt kun je heel wat uitschakelen.

Michster

Legacy Member
yannickvdb zei:
Ik ga morgen waarschijnlijk een televisie voor mijn kamer kopen, welke zou ik nemen tussen http://www.beslist.be/elektronica/d0000238341/Sharp_LC-32LE320.html of Philips 32PFL5405H| LCD-TV aanbiedingen v.a. € 378,99 op BESLIST.be??

Bedankt!

Twee keer dezelfde link en ik zou sowieso voor een ander merk dan Philips gaan, panasonic bvb, maar iets zegt me dat ge al heel fel hebt zitten sparen om enkel een Philips toestel te kunnen veroorloven. Mijn advies: spaar langer en koop u een fatsoenlijke tv, eerder ook een plasma gezien ik vermoed dat het voor te gamen ook zal zijn.

Edit:

Mijn vraag: hoe kan ik meer van mijn pc(lees als meer cpu/meer ram) toewijzen aan een emulator? Momenteel gebruik ik een Q8300 @ 2,5ghz en 6gb ram

shadowstep0705

Legacy Member
Michster zei:
Mijn vraag: hoe kan ik meer van mijn pc(lees als meer cpu/meer ram) toewijzen aan een emulator? Momenteel gebruik ik een Q8300 @ 2,5ghz en 6gb ram

Ga naar taakbeheer, tablad processen, rechtermuisklik op het proces, 'set affinity' op high

yannickvdb

Legacy Member
Michster zei:
Twee keer dezelfde link en ik zou sowieso voor een ander merk dan Philips gaan, panasonic bvb, maar iets zegt me dat ge al heel fel hebt zitten sparen om enkel een Philips toestel te kunnen veroorloven. Mijn advies: spaar langer en koop u een fatsoenlijke tv, eerder ook een plasma gezien ik vermoed dat het voor te gamen ook zal zijn.
Oei,inderdaad dezelfde link, is nu aangepast, bedankt:D.
Verder sta ik idd nogal twijfelachtig tov philips, maar Sharp leek me nog een goed merk?
Panasonic had ik ook gezien maar ben het modelnummer vergeten:unsure:
Speciaal gespaard voor een TV heb ik nu nie gedaan, maar uiteraard niet te duur. Ik kijk er gewoon tv op via media center , nu en dan PS3 op spelen of een filmpje kijken. Ik wil ook niet het beste van het beste en 400€ is zowat de limiet :p. Een plasma van Panasonic zit er dus niet in, maar ik vind dat ook niet nodig. Ik ben nog student en de goede spullen kan ik later ook nog kopen als ik het geld kan missen :unsure:

Toch bedankt ;)

Michster

Legacy Member
shadowstep0705 zei:
Ga naar taakbeheer, tablad processen, rechtermuisklik op het proces, 'set affinity' op high

Bedankt!

@Tv-dude: Op Sharp heb ik niks te zeggen. :p

Selderijstok

Legacy Member
Verkopen ze Kinder Surprise in de Delhaize? :unsure: In die colruyt niet en ik heb 60 eitjes nodig.

Bosvos

Legacy Member
Selderijstok zei:
Verkopen ze Kinder Surprise in de Delhaize? :unsure: In die colruyt niet en ik heb 60 eitjes nodig.

Tuurlijk datte. Maar 60 eitjes gaat niet gemakkelijk worden als ge niet op voorhand besteld ofzo. Hangt er natuurlijk vanaf hoeveel er die dag juist zijn verkocht hé.

Tyki

Legacy Member
Selderijstok zei:
Verkopen ze Kinder Surprise in de Delhaize? :unsure: In die colruyt niet en ik heb 60 eitjes nodig.

Als er de komende weken ineens overal kinderen vermist worden weten we meteen waar we moeten zoeken! :p

Denk dat als het een ietwat grote Delhaize is ge er wel 60 bijeen kunt sprokkelen. Meestal staat er zo'n karton van een stuk of 20-30 aan de kassa's en dan ook nog dozen per 3 bij de chocolade.

Muscleduck

Legacy Member
60 eitjes? Daarvoor zou ik Kinder (of Ferrero is het zeker?) rechtstreeks contacteren, of een groothandel zoeken.

mojojojo

Legacy Member
heeft iemand een goeie website waar ze (liefst groot tot heel grote) posters verkopen?

moustii

Legacy Member
Muscleduck zei:
60 eitjes? Daarvoor zou ik Kinder (of Ferrero is het zeker?) rechtstreeks contacteren, of een groothandel zoeken.

Is da niet wat weinig om ferrero rechtstreeks te contacteren.

on topic : probeer is in de makro meestal hebben ze alles wal in grote hoeveelheid op vooraad.

Morrissey

Legacy Member
Muscleduck zei:
60 eitjes? Daarvoor zou ik Kinder (of Ferrero is het zeker?) rechtstreeks contacteren, of een groothandel zoeken.

Ferrero, en die gaan u eens goed uitlachen. Ik heb gewerkt in het magazijn van Ferrero NV te Ternat, en dat gaat daar weg in palletten van 1500 kg chocolade. Zo'n kleine hoeveelheden, da's niet haalbaar als je je als groot bedrijf daarmee moet bezighouden.

Waelvis

Legacy Member
glashelder zei:
Het is al héél lang geleden dat ik IE heb gebruikt. Alleen als er soms iets niet werkt, check ik of het met IE ook zo is. Wat mij dan altijd opvalt: het is zo druk. Duizend icoontjes en toestandjes en nou ja, ik vind het een beetje chaotisch.


Aub...

pinoken

Legacy Member
Kent iemand dingen die je in 'competitie' kunt doen tegen je vrienden online? Dingen als, om ter snelste een tekst typen waarbij je na 1 minuut het aantal getikte letters krijgt en uw hoeveelheid fouten. Maar dat zijn we intussen al beu, net als QWOP. :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan