Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Michster

Legacy Member
Wanneer de illegale films/games/...-uploads op een hostservice gelijkt hotfile worden verwijderd, is dat omdat ze de links ernaar op de "stoute forums" gevonden hebben? Of kunnen zij zelf de inhoud van uw rar's of andere bestanden controleren?

Als het nu een groot avi-bestand is van een nieuwe film, kan ik wel begrijpen dat ze dat verwijderen, maar hebben zij in principe het recht om dat bestand te controleren? In de veronderstelling dat het niet iets superduidelijk is zoals "thedarkknight.avi":p

m1dnight

Legacy Member
'k Zou graag ne roadtrip doen met wa kameraden, maar ik heb nog geen flauw benul naar waar! Het enige wat ik kon bedenken was naar Normandië rijden, maar da's dan wel direct 800 km enkel :p Iemand ideeën?

m1dnight

Legacy Member
ns boy zei:

welja, da zou dan een roadtrip zijn die ik ook in gedachten heb ^^ Maar ik had aan Normandie ook gedacht om daar zo een museum over de oorlog ofzo eens rond te lopen. Er moet toch nog ergens zo van die "meer interessante" cultuur te vinden zijn? Schilderijen enzo boeien mij niet meteen, maar oorlog bijvoorbeeld wel..

Lorrekvk

Legacy Member
Iemand die een lijstje kan geven van enkele mooie films?
Beetje genre in de lijn van The Shawshank Redemption. Films met een mooi verhaal in dus.

Waelvis

Legacy Member
Michster zei:
Wanneer de illegale films/games/...-uploads op een hostservice gelijkt hotfile worden verwijderd, is dat omdat ze de links ernaar op de "stoute forums" gevonden hebben? Of kunnen zij zelf de inhoud van uw rar's of andere bestanden controleren?

Als het nu een groot avi-bestand is van een nieuwe film, kan ik wel begrijpen dat ze dat verwijderen, maar hebben zij in principe het recht om dat bestand te controleren? In de veronderstelling dat het niet iets superduidelijk is zoals "thedarkknight.avi":p

Das volgens mij omda er mensen zijn die die links rapporteren.
Mensen die die dus op die fora zien staan hebben en da aangeven

NovaHova

Legacy Member
Waelvis zei:
Das volgens mij omda er mensen zijn die die links rapporteren.
Mensen die die dus op die fora zien staan hebben en da aangeven

Ja zo lijkt het wel, irritante mensen die niks anders met hun leven te doen hebben dan links te reporten!

JohnnyricoMC

Legacy Member
NovaHova zei:
Ja zo lijkt het wel, irritante mensen die niks anders met hun leven te doen hebben dan links te reporten!

Gelijk die foreveralones die voor auteursrechtenmaatschappijen werken en betaald worden om dagin daguit alle sharing-sites af te schuimen?

shadowstep0705

Legacy Member
JohnnyricoMC zei:
Gelijk die foreveralones die voor auteursrechtenmaatschappijen werken en betaald worden om dagin daguit alle sharing-sites af te schuimen?

Een job gelijk een ander he :p

Michster

Legacy Member
gamerboy007 zei:
Pan eerst warm laten worden, ei al breken en in kommetje doen.

Zo ver was ik reeds, maar ik heb nog steeds problemen met het fatsoenlijk(lees als: echt smakelijk) te krijgen. :p

Bvb: Na een tijd is het vanonder al goed gebakken, maar vanboven nog veel te licht. En zeg me niet dat ik het moet omdraaien. :D

Mickelangelo

Legacy Member
Michster zei:
Zo ver was ik reeds, maar ik heb nog steeds problemen met het fatsoenlijk(lees als: echt smakelijk) te krijgen. :p

Bvb: Na een tijd is het vanonder al goed gebakken, maar vanboven nog veel te licht. En zeg me niet dat ik het moet omdraaien. :D

Een groter pan pakken zodat de hoeveelheid ei meer verspreid is ;)

Aescullus

Legacy Member
Doe alsof je een spiegelei maakt, maar als je eiwit al wat gebakken is( niet volledig), breek het eigeel met een vork en roeren die handel tot het volledig gebakken is ;)

Voila een lekker omelet met stukskes

pinoken

Legacy Member
Een omelet kan je toch even goed omdraaien? (Eigen ervaringen op de camping van graspop. :))

Beetje zou bijdoen gaat ook. Qua kruiden kan ik er niet direct bedenken.

Aescullus

Legacy Member
of ge kunt uw ei gewoon wat opentrekken met een vork zodat het nog niet gebakken deel aan uw hete pan kan

btw kruiden kan je zelf kiezen: van paprika tot fijne kruiden... kwestie van smaak.

Michster

Legacy Member
pinoken zei:
Een omelet kan je toch even goed omdraaien? (Eigen ervaringen op de camping van graspop. :))

Beetje zou bijdoen gaat ook. Qua kruiden kan ik er niet direct bedenken.

Bwa, ik krijg hem nooit tegoei omgekeerd zonder het in stukken te brengen. :p

Anywayz, blijven proberen en paprika/kruidjes adden dan maar.^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan