Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ryoudragon

Legacy Member
ik zou wat used (lees: 1 keer gespeeld) games willen verkopen maar wil daar wel GELD voor krijgen, en geen tegoedbon voor de winkel ofzo. 1 van de games zit zelfs nog in plastic en alles :)

Welke winkel biedt dat aan en waar word ik niet afgezet?

note: mocht ik bij de fnac een tegoedbon krijgen zou ik dat wel leuk vinden, dan kan ik nog een boek ofzo kopen maar ik ben niet geïnteresseerd in het aankopen van nieuwe games

ryoudragon

Legacy Member
SiX zei:
wrom niet gewoon hier op het forum dan?

Ik wil ze gewoon allemaal in 1 keer kwijt, geen zin om weer te mailen/bellen en dan weer naar de post te moeten lopen enzovoort

Michster

Legacy Member
ryoudragon zei:
Ik wil ze gewoon allemaal in 1 keer kwijt, geen zin om weer te mailen/bellen en dan weer naar de post te moeten lopen enzovoort

Tenzij het allemaal één genre of voor één bepaalde console vrees ik dat ge een groot lot games niet aan één partij zult verkocht krijgen. Afzonderlijk verkopen zal u meer opleveren.

ryoudragon

Legacy Member
Michster zei:
Tenzij het allemaal één genre of voor één bepaalde console vrees ik dat ge een groot lot games niet aan één partij zult verkocht krijgen. Afzonderlijk verkopen zal u meer opleveren.

daarom: op naar een winkel ofzo die ze overkoopt :p want zo ver had ik zelf ook wel al gedacht. Weet dat ik wel wat minder ga krijgen in een winkel but I just can't be bothered

SiX

Legacy Member
Gamemania ma dan gaade ne waardebon hebben, en die kunde dan proberen hier te verkopen ? :p

ryoudragon

Legacy Member
SiX zei:
Gamemania ma dan gaade ne waardebon hebben, en die kunde dan proberen hier te verkopen ? :p

kijk si, eindelijk een tip van een goei marchand! :p Das nog geen slecht idee.

Geeft de fnac ook waardebonnen? Zoja, mag je die dan ook buiten de afdeling "games" gebruiken? :3 Anders steek ik ze rap binnen, meteen ruilen voor een manga/strip/mario kart wheel

note het gaat hier om

nds: - pokémon ranger
wii: - guitar hero (warriors of rock) nog volledig in plastic dus als ze me 20 of minder willen geven krijgen ze het niet want ze zetten da toch gewoon in hun rek bij "nieuw", kben ook niet dom :/
- cooking mama 2

kweet dat enkel die guitar hero wat waard is maar soit als ik die andere 2 ook nog es kwijt raak voor een beetje geld ben ik ook heel content ^^ tmoet niet veel zijn, maar iets is beter dan niets, zeker als ze hier toch maar stof staan te verzamelen in mijn kast

Michster

Legacy Member
ryoudragon zei:
kijk si, eindelijk een tip van een goei marchand! :p Das nog geen slecht idee.

Geeft de fnac ook waardebonnen? Zoja, mag je die dan ook buiten de afdeling "games" gebruiken? :3 Anders steek ik ze rap binnen, meteen ruilen voor een manga/strip/mario kart wheel

note het gaat hier om

nds: - pokémon ranger
wii: - guitar hero (warriors of rock) nog volledig in plastic dus als ze me 20 of minder willen geven krijgen ze het niet want ze zetten da toch gewoon in hun rek bij "nieuw", kben ook niet dom :/
- cooking mama 2

kweet dat enkel die guitar hero wat waard is maar soit als ik die andere 2 ook nog es kwijt raak voor een beetje geld ben ik ook heel content ^^ tmoet niet veel zijn, maar iets is beter dan niets, zeker als ze hier toch maar stof staan te verzamelen in mijn kast

ENKEL die drie??? :D Lui mens! :p

Morrissey

Legacy Member
En in de GM word je keihard afgezet met 2dehandsgames. In plastiek of niet, die betalen u daar véél te weinig voor.

Als je dan nog eens die tegoedbon, die al laag gaat zijn, gaat verkopen voor een nog lager bedrag (want niemand geeft u cash dezelfde waarde als die bon), houdt ge enkele euro's over.

ryoudragon

Legacy Member
Michster zei:
ENKEL die drie??? :D Lui mens! :p

oh hush! :p ik heb al zoveel verkocht online, ben het beu, tis vakantie! de winkel binnen en weg :D
tzal dan maar de fnac worden... wss gaak mooi afgezet worden maar soit, weg is weg
(daarbij, wie koopt er nog cooking mama of pokémon ranger O.O ga ze snelst van al kwijt zijn aan een winkel :p hopelijk een jobstudentje ofzo die er niet teveel van kent)

ryoudragon

Legacy Member
Fireflies zei:
En in de GM word je keihard afgezet met 2dehandsgames. In plastiek of niet, die betalen u daar véél te weinig voor.

Als je dan nog eens die tegoedbon, die al laag gaat zijn, gaat verkopen voor een nog lager bedrag (want niemand geeft u cash dezelfde waarde als die bon), houdt ge enkele euro's over.

ja, khad dat ook al gehoord, dat het gigantische afzetters zijn, daarom ga ik er ook nooit :p Enkel voor batman lego waren ze goed voor mij :unsure:

Carrion

Legacy Member
Iemand die online winkels kent waar ge Engelse boeken kunt kopen en met paypal kunt betalen? Niet met bol.com of amazon afkomen want heb geen visa :p

En bookdepository ook nie want daar heb ik nu al 2 keer besteld en 2 keer nooit aangekregen.

pinoken

Legacy Member
'k Geloof dat 'k het hier nog eens gevraagd heb maar 'k denk niet dat de vraag toen beantwoord was. :unsure:

Hoelang duurt het eer een boek dat in de USA uitgebracht word, hier verkrijgbaar is in de winkel? Online kopen is geen optie. :)

JohnnyricoMC

Legacy Member
pinoken zei:
'k Geloof dat 'k het hier nog eens gevraagd heb maar 'k denk niet dat de vraag toen beantwoord was. :unsure:

Hoelang duurt het eer een boek dat in de USA uitgebracht word, hier verkrijgbaar is in de winkel? Online kopen is geen optie. :)

>1 jaar.

JohnnyricoMC

Legacy Member
Moet u wel waarschuwen: ze zijn "Play.com"-traag. Als ze iets niet in stock hebben duurt het onnozel lang eer ze het hebben en shippen, en de shipping op zich is ook traag want 't is net als Play gratis.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan