Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pinoken

Legacy Member
JohnnyricoMC zei:

Really? Ook boeken in een reeks die hier succes kennen? Suuuux.

Misschien kan ik dat als kerstcadeau toch laten overkomen als ik maanden smeek. :unsure:

stoomboot

Legacy Member
pinoken zei:
'k Geloof dat 'k het hier nog eens gevraagd heb maar 'k denk niet dat de vraag toen beantwoord was. :unsure:

Hoelang duurt het eer een boek dat in de USA uitgebracht word, hier verkrijgbaar is in de winkel? Online kopen is geen optie. :)

En over welk boek hebt ge het dan?

BlazeMusic

Legacy Member
Als een koper op het B&S niet meer reageert na een bod, na hoeveel dagen mag je als verkoper het bod dan als ongeldig verklaren? (ging de items aan hem verkopen maar hij reageert niet meer en ondertussen is er een andere geinteresseerde opgedoken)

ryoudragon

Legacy Member
Carrion zei:
Iemand die online winkels kent waar ge Engelse boeken kunt kopen en met paypal kunt betalen? Niet met bol.com of amazon afkomen want heb geen visa :p

En bookdepository ook nie want daar heb ik nu al 2 keer besteld en 2 keer nooit aangekregen.

op bol kun je gewoon overschrijvingen doen hoor :p

en anders ook cosmox, is altijd gratis verzending

ryoudragon

Legacy Member
BlazeMusic zei:
Als een koper op het B&S niet meer reageert na een bod, na hoeveel dagen mag je als verkoper het bod dan als ongeldig verklaren? (ging de items aan hem verkopen maar hij reageert niet meer en ondertussen is er een andere geinteresseerde opgedoken)

pm es naar de moderators van het B&S forum om zekerheid te hebben, maar zoals al gezegd, 3 dagen is toch echt wel een maximum.

Kan goed zijn dat koper op reis is ofzo maar een goed opgevoed mens zegt niet "ik ga dat kopen" tegen iemand en laat dan dagenlang niet van hem horen. Zelf ook nog onlangs veel online verkocht en wanneer er niet geantwoord werd en kwam andere geïnteresseerde koper ging het naar die persoon. Tis vo de rappe int leven.

pinoken

Legacy Member
stoomboot zei:
En over welk boek hebt ge het dan?

Inheritance. Van Christoffer Paolini.

Onbekend maar 'k vind dat zo'n geweldige reeks dat 'k de eerste 3 boeken allemaal 2-3 keer gelezen heb. (ook gewoon puur uit verveling soms ze :p)

't Is wel zo dat je er voor moet zijn en de erop gebaseerde film "Eragon" (die enkel boek 1 (het slechste boek) onder handen neemt) heeft de naam van de reeks wel een beetje door het slijk gehaald. Het 2de boek is zelfs nooit verfilmd omdat de eerste geen succes had.

BlazeMusic

Legacy Member
SiX zei:
Zijn der geen officiele regels? Ik zou zeggen 3 dagen dan heeftem pech.

Heb er niet direct iets over zien staan bij de regels van het B&S... Heb er daar een topic over gemaakt, we zullen het snel weten :p

Tibokio

Legacy Member
pinoken zei:
Inheritance. Van Christoffer Paolini.

Onbekend maar 'k vind dat zo'n geweldige reeks dat 'k de eerste 3 boeken allemaal 2-3 keer gelezen heb. (ook gewoon puur uit verveling soms ze :p)

't Is wel zo dat je er voor moet zijn en de erop gebaseerde film "Eragon" (die enkel boek 1 (het slechste boek) onder handen neemt) heeft de naam van de reeks wel een beetje door het slijk gehaald. Het 2de boek is zelfs nooit verfilmd omdat de eerste geen succes had.

Inheritance komt in november uit, toch? Ik denk dat ze zo'n populair boek wel tegen april-mei zullen vertalen. Maar ik ben er niet zeker van.

De film trok op niks :p Maar de boeken zijn fantastisch.

Michster

Legacy Member
Iemand die me alle vragen van Disney trivial pursuit kan vinden?

Edit: while I'm at it...:p

2) Na hoeveel jaar is een golden retriever "volledig goud" geworden? :p

3) Is dat Turret-opera liedje van Portal 2 ook op de OST te vinden?

Lilspanyol

Legacy Member
Vorige week een reclame spot gezien van dat deze week woensdag(?) bij een krant (ik denk nieuwblad of de morgen) een competitiegids zit, kan iemand hier iets van terugvinden want ik vind het nie

JohnnyricoMC

Legacy Member
pinoken zei:
Really? Ook boeken in een reeks die hier succes kennen? Suuuux.

Misschien kan ik dat als kerstcadeau toch laten overkomen als ik maanden smeek. :unsure:

't duurde lang genoeg eer de Nederlandse vertaling van Harry Potter-boeken hier waren, en er was meer dan genoeg vraag naar.
Als ge gewoon Engelstalige boeken bedoelde: die kunt ge normaal bij een deftige boekenwinkel bestellen. Zo heb ik de Halo Graphic Novel in handen gekregen voor ik m'n kredietkaart had. Kost wel meer, want meestal moogt ge zelf opdraaien voor de verzendkosten.

pinoken

Legacy Member
Tibokio zei:
Inheritance komt in november uit, toch? Ik denk dat ze zo'n populair boek wel tegen april-mei zullen vertalen. Maar ik ben er niet zeker van.

De film trok op niks :p Maar de boeken zijn fantastisch.

Oh maar dat moet geen vertaling zijn. Nog beter zelfs, 'k WIL een Engelse hard-cover. Engels leest gewoon vloeiender vind ik en de taal is iets meer episch ten opzichte van het Nederlands.

JohnnyricoMC zei:
't duurde lang genoeg eer de Nederlandse vertaling van Harry Potter-boeken hier waren, en er was meer dan genoeg vraag naar.
Als ge gewoon Engelstalige boeken bedoelde: die kunt ge normaal bij een deftige boekenwinkel bestellen. Zo heb ik de Halo Graphic Novel in handen gekregen voor ik m'n kredietkaart had. Kost wel meer, want meestal moogt ge zelf opdraaien voor de verzendkosten.

Merci, die kosten boeien me geen *******. 'k Heb een bon. :)

Lilspanyol

Legacy Member
Alle nog een onozel vraagske :p

Ik moet iets defect terugsturen naar Amazon.fr, ik krijg daarvoor een 'remboursement' (dus geld terug), dit geld gaat op mijn CC komen maar das een prepaid credit card en die vervalt nu zondag
Uiteraard gaat mijn pakje niet én daar zijn én dat geld terugkrijgen voor zondag, maar ze gaan da geld wel 'storten', hoe ga ik daar nu ooit aangeraken :s

Goldensky

Legacy Member
Lilspanyol zei:
Alle nog een onozel vraagske :p

Ik moet iets defect terugsturen naar Amazon.fr, ik krijg daarvoor een 'remboursement' (dus geld terug), dit geld gaat op mijn CC komen maar das een prepaid credit card en die vervalt nu zondag
Uiteraard gaat mijn pakje niet én daar zijn én dat geld terugkrijgen voor zondag, maar ze gaan da geld wel 'storten', hoe ga ik daar nu ooit aangeraken :s

Dom antwoord waarschijnlijk, maar kunde nergens u prepaid credit card verlengen?

Lilspanyol

Legacy Member
Goldensky zei:
Dom antwoord waarschijnlijk, maar kunde nergens u prepaid credit card verlengen?

Nop ook al geprobeerd en gemaild met de klantendienst, waarna ik een standaard antwoord kreeg dat mij doorverwees naar de FAQ met nog wat reclame bij zelfs :ironic:

TooChé

Legacy Member
daarnet tijdens het drinken van cola bij de eerste slokken zo een pijnlijk gevoel zo wa dieper in de borstkas ... heb da nog wel al es voorgehad. Gaat weg na enkele seconden. Heeft da te maken met de hoeveelheid gas die erop zit ofzo?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan