Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Shellshock

Legacy Member
Heeft er iemand soms een link naar een grote kaart waar alle Belgische gemeentes opstaan van voor de gfusiegolven? Het is gewoon louter uit belangstelling. :)

RB26DETT

Legacy Member
Zou het kunnen dat Femke uit thuis tegenwoordig 's avonds de verkeersinformatie op Studio Brussel voorleest? Die stem lijkt er toch op.

Muscleduck

Legacy Member
Alles dat tulpstekkers pakt. Een videorecorder, DVD recoder, recorder met een harde schijf,...

wouter_dc

Legacy Member
Muscleduck zei:
Alles dat tulpstekkers pakt. Een videorecorder, DVD recoder, recorder met een harde schijf,...

Maar neemt da dan ook automatisch op? Of moet die dvd recorder "speciaal" zijn. Aangezien ge op de meer gespecialiseerde websites DVR recorders vindt, maar die kosten wel een veelvoud van een normale dvd recorder?

Dastardly

Legacy Member
wouter_dc zei:
Maar neemt da dan ook automatisch op? Of moet die dvd recorder "speciaal" zijn. Aangezien ge op de meer gespecialiseerde websites DVR recorders vindt, maar die kosten wel een veelvoud van een normale dvd recorder?

zoek u gewoon eentje met usb of netwerkaansluiting. zoveel meer kost dat niet en dan zijt ge zeker.

aan een gewone dvd speler hangen gaat niet veel doen.

Muscleduck

Legacy Member
Nee niet automatisch. Je bent dan beter af met gespecialiseerde apparatuur inderdaad, of het moet zijn dat je een USB dinges koopt waar je dat op kan aansluiten. Ik neem aan dat er wel software is die kan beginnen opnemen als er beweging is...

Therapy

Legacy Member
sinki zei:

het wordt nog beter. :lol:

pinoken zei:
Voor de 2de keer gezakt voor theoretisch rijbewijs. 'k Snap echt langs geen kanten hoe je daar ooit kunt voor leren, die vragen die je online vind hebben echt geen verband met de vragen die ze daar stellen. 'k Ken alle verkeersborden/wegmarkeringen/toegelaten snelheden/ benodigdheden/enz.

En dan beginnen ze te vragen welke straf ik krijg als ik door het rode licht rijd en dergelijke. Dat is toch iets dat die motherf*cking agent moet weten die mij tegenhoud en niet ik.
En why the f*ck moet ik weten hoeveel mg/l alcohol in uw bloed gelijk is aan X aantal mg/l alcohol in de lucht (adem). Dan kan ik rieken hoeveel alcohol er in mijn bloed zit door eens uit te ademen ofwat?

Eerste keer 40/50
Tweede keer 39/50
Morgen derde keer goeie f*cking keer zeker? Als het dan niet lukt stop ik er gewoon mee. School is een makkie maar zo'n stom rijexamen is gewoon 70% goed gokken en 'k ben altijd een pechvogel als 't op gokken aankomt.

Katoom

Legacy Member
Euhm, hebt ge geen boekje om uit te leren? Ik heb dat gewoon 2 keer gelezen (idem voor het A rijbewijs) en was er met glans door. 't Is toch niet dat het ingewikkeld is zeker...

'k Zal Pinoken maar niet te hard uitlachen. Vrijdag moet ik voor het examen van men vaarbewijs. :sad:

mla

Legacy Member
Vroeger had je dat liedje "i'm the scatman". Maar wat betekent scatman nu eigenlijk?
Scatporn is porno met feces, bedoelt die kerel dus dat hij into scatporn is ofwat? :wtf:
Vraag ik mij al jaren af :p

Aescullus

Legacy Member
"A scatman is a person who stutters but is able to turn it into an awesome beat."

gevonden via google ;)

Tonerider

Legacy Member
Scatten is wat hij ook in dt liedje doet. Zingen van woorden zonder betekenis

pinoken

Legacy Member
sinki zei:
Euhm, hebt ge geen boekje om uit te leren? Ik heb dat gewoon 2 keer gelezen (idem voor het A rijbewijs) en was er met glans door. 't Is toch niet dat het ingewikkeld is zeker...

'k Zal Pinoken maar niet te hard uitlachen. Vrijdag moet ik voor het examen van men vaarbewijs. :sad:

'k Heb een boekske maar om 1 of ander reden krijg ik daar precies niks in dat met nen auto te maken heeft. Ben nooit een auto-fanaat geweest. Dus ik ken er ook niks van, 'k wist het verschil tussen dim- en grootlichten nog geeneens en nu heb ik alles van 0 te beginnen er op 1 namiddag (intussen 2) er proberen in te steken.

't Intresseert me ook allemaal geen kloten. Precies of iemand de verkeersregels fatsoenlijk volgt behalve de pijlten en de lichten volgen. Neen, 'k Moet uit mijne kop weten welke straffen ik krijg en tot op de meter weten wat mijn remafstand is als ik 120 rijd. :sop:

Begrijp me niet verkeerd, 'k wil met de auto rijden eh. Dat overgrote deel theorie dat ge na 2 jaar vergeten zijt en bijgevolg nu nutteloos aan het leren zijt ontmoedigt mij om het in mijn hoofd te steken. 'k Heb zo iets van: "geft mij nen otto en 'k zal de bordjes wel volgen.", alle voorrangsregels zijn niet alleen voor mij 'onbekend', dat merk 'k genoeg als ik op mijn fietske rondrijd. :sop:

Bosvos

Legacy Member
Die theorie-examens zijn gewoon een test om de grootste mongolen eruit te filteren, de relevante dingen leer je grotendeels tijdens uw praktijklessen of uw periode met de L. De rest van de mongolen wordt er tijdens het praktijkexamen uitgefilterd.

Muscleduck

Legacy Member
Ik hoop da je weer zakt pinoken. Wat een ingesteldheid is da nu. En precies of de verkeersregels zo moeilijk zijn? 't Is allemaal logisch.

@Bosvos: was dat maar waar. Je kan zowel theorie als praktijk oneindig keer opnieuw doen als ik me niet vergis. Zelfs een complete mongool kan een rijbewijs halen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan