SiX
Legacy Member
Therapy zei:Geflest op theorie. Lololol.
QFT
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Therapy zei:Geflest op theorie. Lololol.
ryoudragon zei:heeft er niemand zijn om patience-confrontatie te spelen op msn met Ryou? :3


Muscleduck zei:Alles dat tulpstekkers pakt. Een videorecorder, DVD recoder, recorder met een harde schijf,...
wouter_dc zei:Maar neemt da dan ook automatisch op? Of moet die dvd recorder "speciaal" zijn. Aangezien ge op de meer gespecialiseerde websites DVR recorders vindt, maar die kosten wel een veelvoud van een normale dvd recorder?
²Therapy zei:Geflest op theorie. Lololol.

sinki zei:

pinoken zei:Voor de 2de keer gezakt voor theoretisch rijbewijs. 'k Snap echt langs geen kanten hoe je daar ooit kunt voor leren, die vragen die je online vind hebben echt geen verband met de vragen die ze daar stellen. 'k Ken alle verkeersborden/wegmarkeringen/toegelaten snelheden/ benodigdheden/enz.
En dan beginnen ze te vragen welke straf ik krijg als ik door het rode licht rijd en dergelijke. Dat is toch iets dat die motherf*cking agent moet weten die mij tegenhoud en niet ik.
En why the f*ck moet ik weten hoeveel mg/l alcohol in uw bloed gelijk is aan X aantal mg/l alcohol in de lucht (adem). Dan kan ik rieken hoeveel alcohol er in mijn bloed zit door eens uit te ademen ofwat?
Eerste keer 40/50
Tweede keer 39/50
Morgen derde keer goeie f*cking keer zeker? Als het dan niet lukt stop ik er gewoon mee. School is een makkie maar zo'n stom rijexamen is gewoon 70% goed gokken en 'k ben altijd een pechvogel als 't op gokken aankomt.
ad:sinki zei:Euhm, hebt ge geen boekje om uit te leren? Ik heb dat gewoon 2 keer gelezen (idem voor het A rijbewijs) en was er met glans door. 't Is toch niet dat het ingewikkeld is zeker...
'k Zal Pinoken maar niet te hard uitlachen. Vrijdag moet ik voor het examen van men vaarbewijs.ad:

