Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bram

Legacy Member
TooChé zei:
daarnet tijdens het drinken van cola bij de eerste slokken zo een pijnlijk gevoel zo wa dieper in de borstkas ... heb da nog wel al es voorgehad. Gaat weg na enkele seconden. Heeft da te maken met de hoeveelheid gas die erop zit ofzo?

Lichte irritatie van u maag/darm waarschijnlijk door de gas idd.

Sqarzz

Legacy Member
TooChé zei:
daarnet tijdens het drinken van cola bij de eerste slokken zo een pijnlijk gevoel zo wa dieper in de borstkas ... heb da nog wel al es voorgehad. Gaat weg na enkele seconden. Heeft da te maken met de hoeveelheid gas die erop zit ofzo?

Bij pijn op de borst denken veel mensen al snel aan een hartaandoening, maar het kan evengoed duide op slokdarmproblemen, een gekneusde spier of spierpijn, longaandoeningen..
In u geval denk ik dat de cola u slokdarm of maag irriteert. Het wekt maagzuur op en dat geeft een stekende pijn.

TooChé

Legacy Member
haha, gene stress ... ik vrees geen hartaandoening ofzo :')

Kheb precies den indruk da ik te snel wil drinken als ik da voorheb. Lijkt mij eerder precies een kramp van het een oft ander binnenin

ryoudragon

Legacy Member
heeft er niemand zijn om patience-confrontatie te spelen op msn met Ryou? :3

Sqarzz

Legacy Member
hoe gaat dat dan?
eerst msn terug installeren?
er zijn threads over u bezig btw.
Mensen die actuele foto's willen zien

ryoudragon

Legacy Member
Sqarzz zei:
hoe gaat dat dan?
eerst msn terug installeren?
er zijn threads over u bezig btw.
Mensen die actuele foto's willen zien

wat wat wat? O.O wat ben ik hier aant missen? O.O roddels over mij? tis ier precies de Joepie!

ja je hebt msn nodig ma ik ben verslaafd aan dat spel, alleen wil niemand het spelen XD

Aescullus

Legacy Member
Is patience geen spel om op uw eentje te spelen?
Is dat dan om ter snelst of wat?

ryoudragon

Legacy Member
ja tis omtersnelst en je kan ook op elkaars azen afleggen enzo, je kan elkaar echt goed kloten, vind ik er nu net zo leuk aan =D het is een beetje virtueel "zenuwen" maar dan met patience ^^

Cycloon

Legacy Member
Lilspanyol zei:
Alle nog een onozel vraagske :p

Ik moet iets defect terugsturen naar Amazon.fr, ik krijg daarvoor een 'remboursement' (dus geld terug), dit geld gaat op mijn CC komen maar das een prepaid credit card en die vervalt nu zondag
Uiteraard gaat mijn pakje niet én daar zijn én dat geld terugkrijgen voor zondag, maar ze gaan da geld wel 'storten', hoe ga ik daar nu ooit aangeraken :s

Kan je wel geld gestort krijgen op je tijdelijke CC? Veel maatschappijen laten dat zelf niet toe. Ik zou bij amazon vragen om het geld ergens anders te storten. Desnoods een voucher voor hun eigen site.

Flunitrazepam

Legacy Member
ryoudragon zei:
wat wat wat? O.O wat ben ik hier aant missen? O.O roddels over mij? tis ier precies de Joepie!

ja je hebt msn nodig ma ik ben verslaafd aan dat spel, alleen wil niemand het spelen XD

No one beats me. :cool:

Sqarzz

Legacy Member
damn ze heeft mij zwaar gebeat. Ik had zelfs ni door hoe je moest 'winnen'

ryoudragon

Legacy Member
mijn fout, was ik vergeten vertellen O.O"

en winnen maakt me niet uit, ben blij als ik tegen iemand kan spelen die het ook heel goed kan ^^

Waelvis

Legacy Member
Lilspanyol zei:
Vorige week een reclame spot gezien van dat deze week woensdag(?) bij een krant (ik denk nieuwblad of de morgen) een competitiegids zit, kan iemand hier iets van terugvinden want ik vind het nie


Vandaag in het nieuwsblad

pinoken

Legacy Member
Kan iemand mij een link geven met politiebevelen? Daardoor ben ik geflest op mijn theoretisch maar op geen enkel proefexamen dat ik gedaan had stonden die op. :sop:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan