Bram
Legacy Member
TooChé zei:daarnet tijdens het drinken van cola bij de eerste slokken zo een pijnlijk gevoel zo wa dieper in de borstkas ... heb da nog wel al es voorgehad. Gaat weg na enkele seconden. Heeft da te maken met de hoeveelheid gas die erop zit ofzo?
Lichte irritatie van u maag/darm waarschijnlijk door de gas idd.



