Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pinoken

Legacy Member
Kingfisher zei:
Nogmaals het bewijs dat een rijbewijs/mobiliteit geen recht zou mogen zijn. Sommige mensen zijn gewoon niet verstandig genoeg om een stuk staal van 2 ton aan 120km/u veilig te besturen.

En ja Pinoken, de theoretische remafstand is belangrijk: als je rijdt, zit je constant de remafstand te schatten en te berekenen, aan de hand van het gewicht van de wagen (met of zonder remorque), de staat van uw banden/remmen, de weerstoestand (regen, bladeren),... Het feit dat als het lang niet geregend heeft, dat er dan een laag stof op de baan ligt. Als het dan regent, is het spekglad.

Dat speelt allemaal door uw hoofd als ge rijdt, aan 70 km/u. Dus als je het al niet kan tijdens een theoretisch examentje, blijf dan misschien beter de tram nemen.

Je rijdt 120, je stopafstand is 108m
Je rijdt 90, je stopafstand is 60-65m
Je rijdt 70, je stopafstand is 45 meter

'k Ga standé pédé een meter aan mijn auto hangen als 'k mijn rijbewijs heb om dat te weten. :unsure:

Zo'n dingen leer je door het te doen, en dan heb ik het niet over eens op de snelweg remmen dichtgooien om te testen hoe lang het duurt eer je tot stilstand gekomen bent. Ben je echt zo naïef om te denken dat iemand het zo in zijn hoofd houdt zoals ik daarboven heb geschreven? Ik kan alvast niemand met een rijbewijs vinden die het zelfs nog maar weet, laat staan dat hij het in zijn hoofd houdt als hij op zijn snelheidsmeter kijkt.

natuurlijk had ik het hier nog niet gevraagd aan al die verlichte zielen hier. :unsure:

En nogmaals, jullie noemen iemand achterlijk maar vervolgens komen jullie met de onnozelste voorbeelden waarvan jullie bewetr, dat ik ze niet ken. Wie ben jij om te zeggen dat ik niet weet dat als het regent, het glad is. Of dat de toestand van uw banden uw controle over het voertuig beïnvloed.

Als ik zeg dat 'k daar dingen zie tussen staan die ik overbodig vind, dan maken jullie daarvan dat ik zeg dat rijden op een droge weg hetzelfde is als rijden op een ijsvlakte. Way to go :ironic:

Michster

Legacy Member
Slechts 4/5 dagen gewerkt bij Carrefour als jobstudent waarna ik opstapte(eigen initiatief dus). Ik krijg vandaag loonbriefje waarop vermeld staat dat ik het volledige loon.(Dus voor 3 weken.) uitbetaald krijg. Even later KBC-online gecheckt en inderdaad: er is een loon van 3 weken gestort.

Hoe lang vooraleer ze dit opmerken en de "overdaad aan geld" terugvorderen?

Selderijstok

Legacy Member
Hoe kan ik mijn lidmaatschap opzeggen bij het AVC? Moet ik naar het kantoor gaan of gewoon de bijdragen niet meer betalen?

Karre

Legacy Member
Wat ik me afvraag, hoe komt het dat zwarten hun tanden telkens vele witter krijgen dan blanken?

Proto

Legacy Member
Karre zei:
Wat ik me afvraag, hoe komt het dat zwarten hun tanden telkens vele witter krijgen dan blanken?

Omdat ze geen eten hebben om hun tanden mee vuil te maken.

Therapy

Legacy Member
wa kan ik doen met die points op g2play.net ? heb er een dikke 2000 maar weet nie hoe ik ze kan gebruiken. :/

serious mass

Legacy Member
Karre zei:
Wat ik me afvraag, hoe komt het dat zwarten hun tanden telkens vele witter krijgen dan blanken?
het contrast zwart en het wit van de tand is groter bij niggers.

ironhorn

Legacy Member
aangezien de reclame wel de vraag stelt, maar geen antwoord geeft:
enveloppen met een plastieken venstertje -> bij het papier of niet? :unsure:

pinoken

Legacy Member
ironhorn zei:
aangezien de reclame wel de vraag stelt, maar geen antwoord geeft:
enveloppen met een plastieken venstertje -> bij het papier of niet? :unsure:

Uiteen trekken als je toch twijfelt. :)
Anders bij papier zeker? Meeste van die enveloppe is van papier dus zou toch logisch zijn. Pin me er niet op vast.

ng

Legacy Member
Kingfisher zei:
Nogmaals het bewijs dat een rijbewijs/mobiliteit geen recht zou mogen zijn. Sommige mensen zijn gewoon niet verstandig genoeg om een stuk staal van 2 ton aan 120km/u veilig te besturen.

En ja Pinoken, de theoretische remafstand is belangrijk: als je rijdt, zit je constant de remafstand te schatten en te berekenen, aan de hand van het gewicht van de wagen (met of zonder remorque), de staat van uw banden/remmen, de weerstoestand (regen, bladeren),... Het feit dat als het lang niet geregend heeft, dat er dan een laag stof op de baan ligt. Als het dan regent, is het spekglad.

Dat speelt allemaal door uw hoofd als ge rijdt, aan 70 km/u. Dus als je het al niet kan tijdens een theoretisch examentje, blijf dan misschien beter de tram nemen.

Ik wil niet meerijden met iemand die constant aan al die zaken zit te denken.

jackie

Legacy Member
Therapy zei:
wa kan ik doen met die points op g2play.net ? heb er een dikke 2000 maar weet nie hoe ik ze kan gebruiken. :/

Je kan die punten gebruiken om andere aankopen (gedeeltelijk) te betalen. Ik weet wel niet hoeveel euro die 2000 punten waard zijn.
Gewoon bij payment method, reward points kiezen en dan kan je ze normaal gebruiken.

Therapy

Legacy Member
bedankt, die punten zijn dus niks waard. een spel van 11 euro is 3200 punten terwijl ik die 2000 punten heb verzameld door voor meer dan 200 euro te kopen daar.

n9ne

Legacy Member
Hoe komt het dat webshops en fysieke winkels zo weinig meer verschillen?
Vroeger kon je een gsm voor 40/50 euro goedkoper vinden in een webshop, nu is het soms zelf goedkoper om gewoon naar de winkel te rijden en hem daar te kopen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan