Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sdc zei:of expiré

GaMe® zei:Is het ongezond om elke dag 1 cornetto te eten? Mijne pa brengt dat maar mee van de winkel en blijkbaar ben ik de enige die dat eet. Maar het is dan ook zo lekker..![]()

Stierkoe zei:Kan je een campus kaart van den NMBS blijven verlengen zelfs als je niet meer op school zit? Of is daar op 1 of andere manier controle op? Mijn hoofdkaart is "geldig" tot ergens in 2013 ofzo dus kan ik tot dan blijven verlengen ofwa?![]()
Ja, om de hoofdkaart te verlengen waarschijnlijk wel. Ik bedoelde eigenlijk nieuwe (invul)kaarten kopen.glashelder zei:Moet je dat niet verlengen met een attest van school?

n9ne zei:Hoe komt het dat webshops en fysieke winkels zo weinig meer verschillen?
Vroeger kon je een gsm voor 40/50 euro goedkoper vinden in een webshop, nu is het soms zelf goedkoper om gewoon naar de winkel te rijden en hem daar te kopen.
JohnnyricoMC zei:Normaal kunt ge aan het loket alles bestellen wat ge online kunt, voor dezelfde prijs. Onlogisch dat het online niet goedkoper is, maar anders beginnen de vakbonden van de Nationale Maatschappij van Belgische Stakers meteen weer ambras te maken.

Stierkoe zei:Ja, om de hoofdkaart te verlengen waarschijnlijk wel. Ik bedoelde eigenlijk nieuwe (invul)kaarten kopen.
Dude87 zei:kheb nog een week vakantie en kwil nog iets geschift doen, kzoek een brug met een hoogte van 30m met in het middelpunt dus ook een radius van 30m. en liefst met water eronder.
kheb ier een klimkoord liggen van (u raad het al) 30m en kzou van den enen kant naar den andere kant willen zwieren gelijk tarzan maar dan veel extremer...
iemand die weet waar ik zon brug vind? :/
Rizla+ zei:Dus, mijn buren hebben op hun grond naast mijn huis 2 huizen staan, en een van die huizen was al over de 100 jaar oud (kon goed in bokrijk hebben gestaan), en hebben ze dat afgebroken. Nu hebben wij thuis eigenlijk niks van privacy meer, omdat die mensen vanop hun terras heel de dag maar in onze living/slaapkamers etc. zitten te kijken. Nu willen ze daar terug een huis bouwen, maar dat wilt mijn moeder dan weer niet (teveel stof en andere vrouwenproblemen). Nu zij ze dat als ze daar een huis zetten, zij, de andere buurman en de overbuur moeten tekenen dat ze er niets op tegen hebben, en nu wilt ze tegen tekenen. Maar als er 2 voor en 1tje tegen tekent, hoe word dit dan opgelost? Of is het gewoon de meerderheid die wint?
grtz.
