Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

eXtreme

Legacy Member
n9ne zei:
Hoe komt het dat webshops en fysieke winkels zo weinig meer verschillen?
Vroeger kon je een gsm voor 40/50 euro goedkoper vinden in een webshop, nu is het soms zelf goedkoper om gewoon naar de winkel te rijden en hem daar te kopen.


Misschien hebben ze da ingezien, en hun beoogde winstmarges verkleind? Een beetje minder gigantische winst kan er wel door zekers..

n9ne

Legacy Member
eXtreme zei:
Misschien hebben ze da ingezien, en hun beoogde winstmarges verkleind? Een beetje minder gigantische winst kan er wel door zekers..

Dus dat de fysieke winkels goedkoper geworden zijn? Ik klaag niet :D Kvroeg het me gewoon af, vroeger kon je zo iets veel goedkoper vinden, maar nu is het dus echt de moeite niet meer. Op ebay.de vind ik zelfs prijzen die €50 duurder zijn dan bvb hier in vandenborre.

Rizla+

Legacy Member
Dus, mijn buren hebben op hun grond naast mijn huis 2 huizen staan, en een van die huizen was al over de 100 jaar oud (kon goed in bokrijk hebben gestaan), en hebben ze dat afgebroken. Nu hebben wij thuis eigenlijk niks van privacy meer, omdat die mensen vanop hun terras heel de dag maar in onze living/slaapkamers etc. zitten te kijken. Nu willen ze daar terug een huis bouwen, maar dat wilt mijn moeder dan weer niet (teveel stof en andere vrouwenproblemen). Nu zij ze dat als ze daar een huis zetten, zij, de andere buurman en de overbuur moeten tekenen dat ze er niets op tegen hebben, en nu wilt ze tegen tekenen. Maar als er 2 voor en 1tje tegen tekent, hoe word dit dan opgelost? Of is het gewoon de meerderheid die wint?
grtz.

Therapy

Legacy Member
welke bussen rijden er in leuven van het station naar het centrum? moet in de naamsestraat zijn.

heheheh

Legacy Member
Therapy zei:
welke bussen rijden er in leuven van het station naar het centrum? moet in de naamsestraat zijn.

Lijn 1 en 2. Mss nog meer. De 2 passeert er om de 10 minuten (door het jaar toch).

serious mass

Legacy Member
FrownedUpon zei:

en toch geen repke voor zo goed bezig te zijn?
Kingfisher zei:
Nogmaals het bewijs dat een rijbewijs/mobiliteit geen recht zou mogen zijn. Sommige mensen zijn gewoon niet verstandig genoeg om een stuk staal van 2 ton aan 120km/u veilig te besturen.

En ja Pinoken, de theoretische remafstand is belangrijk: als je rijdt, zit je constant de remafstand te schatten en te berekenen, aan de hand van het gewicht van de wagen (met of zonder remorque), de staat van uw banden/remmen, de weerstoestand (regen, bladeren),... Het feit dat als het lang niet geregend heeft, dat er dan een laag stof op de baan ligt. Als het dan regent, is het spekglad.

Dat speelt allemaal door uw hoofd als ge rijdt, aan 70 km/u. Dus als je het al niet kan tijdens een theoretisch examentje, blijf dan misschien beter de tram nemen.
Was jij iets verstandiger geweest zou je weten dat het meeste niet uit staal bestaat.

Wijsheid

Legacy Member
Moet je ee nB-dagtrip ticket voor de zoo bestellen online, of kan ik dat ook gewoon aan het loket krijgen op de moment dat ik wil vertrekken?

JohnnyricoMC

Legacy Member
Wijsheid zei:
Moet je ee nB-dagtrip ticket voor de zoo bestellen online, of kan ik dat ook gewoon aan het loket krijgen op de moment dat ik wil vertrekken?

Normaal kunt ge aan het loket alles bestellen wat ge online kunt, voor dezelfde prijs. Onlogisch dat het online niet goedkoper is, maar anders beginnen de vakbonden van de Nationale Maatschappij van Belgische Stakers meteen weer ambras te maken.

GaMe®

Legacy Member
Is het ongezond om elke dag 1 cornetto te eten? Mijne pa brengt dat maar mee van de winkel en blijkbaar ben ik de enige die dat eet. Maar het is dan ook zo lekker.. :drool:

Brecht

Legacy Member
Kingfisher zei:
Nogmaals het bewijs dat een rijbewijs/mobiliteit geen recht zou mogen zijn. Sommige mensen zijn gewoon niet verstandig genoeg om een stuk staal van 2 ton aan 120km/u veilig te besturen.

En ja Pinoken, de theoretische remafstand is belangrijk: als je rijdt, zit je constant de remafstand te schatten en te berekenen, aan de hand van het gewicht van de wagen (met of zonder remorque), de staat van uw banden/remmen, de weerstoestand (regen, bladeren),... Het feit dat als het lang niet geregend heeft, dat er dan een laag stof op de baan ligt. Als het dan regent, is het spekglad.

Dat speelt allemaal door uw hoofd als ge rijdt, aan 70 km/u. Dus als je het al niet kan tijdens een theoretisch examentje, blijf dan misschien beter de tram nemen.

right, ge zou beter op de weg letten ipv zitten te dromen over theoretische remafstanden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan