Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bart Religion

Legacy Member
Dude87 zei:
kheb nog een week vakantie en kwil nog iets geschift doen, kzoek een brug met een hoogte van 30m met in het middelpunt dus ook een radius van 30m. en liefst met water eronder.

kheb ier een klimkoord liggen van (u raad het al) 30m en kzou van den enen kant naar den andere kant willen zwieren gelijk tarzan maar dan veel extremer...

iemand die weet waar ik zon brug vind? :/

Nog 3 jaar wachten om tot de 27-Club te horen :naughty:

pinoken

Legacy Member
Als die brug van in het midden tot de kant 30 meter meet en je bindt dat touw in het midden wilt dat zeggen dat je horizontaal moet beginnen en eindigen.

Niet? :unsure:

Selderijstok

Legacy Member
Wat is het engelse woord voor gezin eigenlijk :unsure:?
Of heeft family daar gewoon 2 betekenissen?

Sqarzz

Legacy Member
een echt gezin wordt zoals wij het kennen wordt meestal beschreven als 'household', of the 'heart'.

Tonerider

Legacy Member
Dude87 zei:
kheb nog een week vakantie en kwil nog iets geschift doen, kzoek een brug met een hoogte van 30m met in het middelpunt dus ook een radius van 30m. en liefst met water eronder.

kheb ier een klimkoord liggen van (u raad het al) 30m en kzou van den enen kant naar den andere kant willen zwieren gelijk tarzan maar dan veel extremer...

iemand die weet waar ik zon brug vind? :/
best een brug nemen die minstens 31m hoog is als je koord 30m, anders mag je gewoon van de ene kant naar de andere wandelen/zwemmen. en als je je koord in het midden hangt gaat je brug 60m lang moeten zijn. of juist iets minder want je moet natuurlijk op de rand kunnen staan.
Blijkbaar een goed doordacht plan.

stoomboot

Legacy Member
Sdc zei:
en als je je koord in het midden hangt gaat je brug 60m lang moeten zijn.

Ma se #@!& ! Laat dat ventje toch doen...

Ik wil hem met veel plezier post mortem nomineren voor een Darwin-award.
Als één Belg het verdient, is hij het wel.

sparks

Legacy Member
Sdc zei:
best een brug nemen die minstens 31m hoog is als je koord 30m, anders mag je gewoon van de ene kant naar de andere wandelen/zwemmen. en als je je koord in het midden hangt gaat je brug 60m lang moeten zijn. of juist iets minder want je moet natuurlijk op de rand kunnen staan.
Blijkbaar een goed doordacht plan.

Verpest het maar met logica en gezond verstand, fijn van je.

Tonerider

Legacy Member
stoomboot zei:
Ma se #@!& ! Laat dat ventje toch doen...

Ik wil hem met veel plezier post mortem nomineren voor een Darwin-award.
Als één Belg het verdient, is hij het wel.

sparks zei:
Verpest het maar met logica en gezond verstand, fijn van je.

sorry :s

Crashtestdummy

Legacy Member
Sdc zei:
Blijkbaar een goed doordacht plan.

twas doordacht, details zijn nie belangerijk om hier op tforum te zetten, kzal twel filmen en hier posten, da wel :cool:

Boterkoek

Legacy Member
Nee da is het ook niet, iemand heeft het hier eens gepost.
Het is dus een site waar ge u e-mail adres invoerd en dan een lijst krijgt met de forums waarop je ben geregistreerd.

Nas

Legacy Member
Ik werk nu al een maand in een brasserie, maar ik heb me al altijd afgevraagd waarom de glazen omgekeerd staan? :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan