Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

the_dr@gon

Legacy Member
Michster zei:
Dus gij gaat mij zeggen dat ge een ps1 hebt gehad en Crash bandicoot 1/2/3/CTR/crash bash, Medievel 1/2, Rayman 1/2, Tekken 1/2/3, gran turismo 1/2, Syphon filter 1/2/3, Tomb Raider 1/2/3, Tenchu 1/2, Gex 1/2/3, final fantasy VII/VIII/IX NIET gespeeld hebt? :angry:


:love::love:
dat waren games !!

u4ea

Legacy Member
Ik loop nu elke andere dag een paar kilometer omdat het naar het schijnt slecht is elke dag te lopen. Is da nu zo of moet ik mij daar niks van aantrekken?

Crashtestdummy

Legacy Member
isda mogelijk om die digitale handtekening uit te schakelen van fortis als ge uw visa kaart gebruikt? kheb daar nen hekel aan eh en tis vo niks nuttig

pinoken

Legacy Member
'k Moet echt 'alle' FF games eens spelen eh. 'k Heb als begotter de VI eens in mijn PSX gestoken maar 'k vond dat toen te moeilijk. En om ze allemaal te downloaden... lijkt me wat veel voor mijn telemeter. :p

En 'k ben geen held in emulators en al die shizzle. Maar 'k ga toch proberen. :D
't Is al gelukt met dragon quest VIII, dus hiermee moet dat ook gaan.

sparks

Legacy Member
wim_gunner zei:
Ik loop nu elke andere dag een paar kilometer omdat het naar het schijnt slecht is elke dag te lopen. Is da nu zo of moet ik mij daar niks van aantrekken?

Het is beter om uw spieren te laten rusten na een zware inspanning zodat ze zich terug kunnen herstellen.
Dus ja, ge kunt beter een rustdag nemen ipv elke dag te lopen.

Bart Religion

Legacy Member
Lorim zei:
Parappa the rapper was een heel succesvol game op Psx (playstation 1) waar iedereen die die tijd ('glorietijdperk') heeft meegemaakt veel nostalgie naar heeft :).

'k vond dat spel echt überlame :D (nuja, smaken hé)

Lorim

Legacy Member
pinoken zei:
'k Moet echt 'alle' FF games eens spelen eh. 'k Heb als begotter de VI eens in mijn PSX gestoken maar 'k vond dat toen te moeilijk. En om ze allemaal te downloaden... lijkt me wat veel voor mijn telemeter. :p

En 'k ben geen held in emulators en al die shizzle. Maar 'k ga toch proberen. :D
't Is al gelukt met dragon quest VIII, dus hiermee moet dat ook gaan.

Zeker doen! Wel niet allemaal persé, ik vond VI niet zo boeiend, IV ook niet (de remake op DS). X is zeker ok, maar één van de mindere. VII blijft mijn favoriet.

Ben nu voor de eerste keer bezig met IX op PSP (ongeveer 25 uur ver), geweldige RPG, maar voor mij echt niet zo goed als VII, wel heel mooi :). Daarna volgt VIII!

wim_gunner zei:
Ik loop nu elke andere dag een paar kilometer omdat het naar het schijnt slecht is elke dag te lopen. Is da nu zo of moet ik mij daar niks van aantrekken?

Ik heb eens gelezen dat (ik ken er niet veel van, maar hier zou het ongeveer op neer komen) je met sporten/trainen je spieren verzuren, dus een beetje 'kapot gaan'. Je moet ze dan de tijd geven om te herstellen, waardoor ze sterker worden. Dat systeem van verzuren en herstellen moet zich dus telkens herhalen om vooruitgang te maken, daarom zou je niet mogen sporten ofzo als je nog stijf bent.

Dit is maar vaag wat ik ervan dacht te weten, als iemand er dus echt iets van weet en ik ben helemaal fout, aarzel dus niet om me te verbeteren :p

pinoken

Legacy Member
Lorim zei:
Zeker doen! Wel niet allemaal persé, ik vond VI niet zo boeiend, IV ook niet (de remake op DS). X is zeker ok, maar één van de mindere. VII blijft mijn favoriet.

Ben nu voor de eerste keer bezig met IX op PSP (ongeveer 25 uur ver), geweldige RPG, maar voor mij echt niet zo goed als VII, wel heel mooi :). Daarna volgt VIII!

X een van de mindere? :wtf:
Eén van de beste games die ik ooit gespeeld heb. :eek:
Dan vraag 'k mij af hoe goed de VII wel niet is. :p

X, X-2 en Dissidia heb 'k al gespeeld en een proloog van de VII, Crisis Core of zoiets.

Michster

Legacy Member
pinoken zei:
X een van de mindere? :wtf:
Eén van de beste games die ik ooit gespeeld heb. :eek:
Dan vraag 'k mij af hoe goed de VII wel niet is. :p

X, X-2 en Dissidia heb 'k al gespeeld en een proloog van de VII, Crisis Core of zoiets.

Dirge of cerberus ook zeker checken.

SIO

Legacy Member
Rizla+ zei:
Dus, mijn buren hebben op hun grond naast mijn huis 2 huizen staan, en een van die huizen was al over de 100 jaar oud (kon goed in bokrijk hebben gestaan), en hebben ze dat afgebroken. Nu hebben wij thuis eigenlijk niks van privacy meer, omdat die mensen vanop hun terras heel de dag maar in onze living/slaapkamers etc. zitten te kijken. Nu willen ze daar terug een huis bouwen, maar dat wilt mijn moeder dan weer niet (teveel stof en andere vrouwenproblemen). Nu zij ze dat als ze daar een huis zetten, zij, de andere buurman en de overbuur moeten tekenen dat ze er niets op tegen hebben, en nu wilt ze tegen tekenen. Maar als er 2 voor en 1tje tegen tekent, hoe word dit dan opgelost? Of is het gewoon de meerderheid die wint?
grtz.

het akkoord van àlle omringende geburen (door bouwplan te handtekenen) zorgt er gewoon voor dat het dossier veel sneller zal doorlopen worden op gemeenteraad en de vergunning vrij snel zal verleend worden (mits afwezigheid van abnormaliteiten). Als uw ouders dus niet willen tekenen, zal dit dus zorgen dat er langer over gedaan wordt, en waarschijnlijk ook waarom je niet wou tekenen.

uw buren lijken op dit moment ook in het nadeel te zijn trouwens, het kot op voorhand afbreken is niet slim, het is bij oude gebouwen het enige bewijs daar er geen plannen en dergelijke waren en nu nog vaak de reden hoe mensen de huidige stedenbouwkundige regels kunnen omzeilen, door oude gebouwen waarop de regels nog niet van toepassing waren aan te passen..

kzal het met een voorbeeldje proberen uit te leggen:

ge hebt een huis aan straat (aan de rooilijn dus), maar de gemeente wil in de toekomst de straat verbreden en koopt bij iedereen 10m voortuin op.
In geval A kan iemand het huis slopen, dan zal hij zijn nieuw huis verplicht 10m achteruit moeten zetten, ongeacht welke negatieve gevolgen hiermee gepaard kunnen gaan.
In geval B waar iemand mooi een paar muren laat staan zou dergelijk persoon de gemeente goed kunnen kloten daar het huis nog ettelijke decennia zal blijven staan.. (versimpeld daar het wel wat complexer ligt maar kom, het slopen was niet slim :p)

en je hebt tevens een sloopvergunning ook nodig als ik me niet vergis, waarschijnlijk kan je ze daar ook al met kloten..

MisterX334

Legacy Member
pinoken zei:
X een van de mindere? :wtf:
Eén van de beste games die ik ooit gespeeld heb. :eek:
Dan vraag 'k mij af hoe goed de VII wel niet is. :p

X, X-2 en Dissidia heb 'k al gespeeld en een proloog van de VII, Crisis Core of zoiets.

Ja de meeste vinden X zeker een van de beste FF's maar natuurlijk niet iedereen.

pinoken

Legacy Member
Michster zei:
IX had Vivi! Daarom IX > X :tongue:

(geen wiskundige correcties aub :unsure: )

X heeft 1 van de meest emotionele en schoonste endings die 'k al gezien heb in mijn leven in films EN games. :tongue:

EternalSilence

Legacy Member
Lorim zei:
Ik heb eens gelezen dat (ik ken er niet veel van, maar hier zou het ongeveer op neer komen) je met sporten/trainen je spieren verzuren, dus een beetje 'kapot gaan'. Je moet ze dan de tijd geven om te herstellen, waardoor ze sterker worden. Dat systeem van verzuren en herstellen moet zich dus telkens herhalen om vooruitgang te maken, daarom zou je niet mogen sporten ofzo als je nog stijf bent.

Dit is maar vaag wat ik ervan dacht te weten, als iemand er dus echt iets van weet en ik ben helemaal fout, aarzel dus niet om me te verbeteren :p
Wat je zegt is waar.
Dit stond ook zo min of meer in m'n boeken anatomie.

iedere keer je sport , 'scheuren' je spieren een beetje.
Je moet dan eiwitten eten/water drinken om u spieren te laten herstellen.
Doe je dit op regelmatige tijdstippen + voldoende slapen dan zullen je spieren gaan vergroten en ga je dus breder lijken + groter uithoudingsvermogen krijgen.

belangrijk is niet op te geven als je 'verzuring' hebt van de spieren, maar dan nog een laatste krachtinspanning doet.
Zeker veel water drinken, 2 - 3l, want met je zweten verlies je veel vocht.

u4ea

Legacy Member
Mja, vind wel van mezelf dak ni veel zweet tijdens het lopen. Tenopzichte van de buurman dat al jaren loopt en effe mee ging:p

Michster

Legacy Member
pinoken zei:
X heeft 1 van de meest emotionele en schoonste endings die 'k al gezien heb in mijn leven in films EN games. :tongue:

Oohw ja? Nou dan ben jij een emotioneel watje!


j/k

EternalSilence

Legacy Member
wim_gunner zei:
Ik loop nu elke andere dag een paar kilometer omdat het naar het schijnt slecht is elke dag te lopen. Is da nu zo of moet ik mij daar niks van aantrekken?

Stel je loopt 1 week alle dagen, 7 dagen dus.

en dan loop je de 2de week niet (door omstandigheden, waarschijnlijk vermoeide spieren, spierpijn, ...).


Iemand anders zal ook 2 weken lopen, maar met altijd een dag rustpauze ertussen. (maandag lopen, dinsdag niet lopen, woensdag lopen, donderdag niet lopen, ...).

De 2de persoon zal veel meer progressie maken dan iemand die alle dagen zou lopen. Afhankelijk van de genen natuurlijk in de familie, maar als je niet voldoende rust is de kans op blessure's groter.
+ je voeding aanpassen, anders gaat dat lopen niet echt veel uithalen.
Na het lopen moet je ook geen frisdranken drinken, want dat is heel idioot natuurlijk. Water is beter.


Het zit hem natuurlijk in de genen ook.
ik zelf heb 4 jaar powertrainen gedaan, na 3 maand zag je al een sixpack.
Vriend van me heeft nooit de blokjes gehad, hoewel hij meer deed op de buikspieroefeningen. Nu al 2 jaar gestopt en nog zie je de blokjes, hoewel m'n vetpercentage nu wel 9% zal zijn in vergelijking met de 3% van, 2 jaar terug.
Spieren zijn natuurlijk niet meer zo sterk als voorheen.

Rizla+

Legacy Member
Ik heb hier zo'n curverbox, en zou daar graag een gat in maken van ong. halve centimeter doorsnede. Hoe zou ik dit het best doen zonder de doos te breken?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan