Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rizla+ zei:Ik heb hier zo'n curverbox, en zou daar graag een gat in maken van ong. halve centimeter doorsnede. Hoe zou ik dit het best doen zonder de doos te breken?
pinoken zei:X een van de mindere?
Eén van de beste games die ik ooit gespeeld heb.![]()
Dan vraag 'k mij af hoe goed de VII wel niet is.
X, X-2 en Dissidia heb 'k al gespeeld en een proloog van de VII, Crisis Core of zoiets.
.Bosvos zei:Proberen met een boor van die diameter, maar zorgen dat ge de boor niet op volle kracht zet?
Sqarzz zei:curverbox is toch redelijk zacht plastiek? Gewoon met een cutter? Of als je het proper wilt doen, met een boor en dan een met een zaag
Rizla+ zei:Het is echt wel voor een klein gaatje, dus cutter is al uitgesloten, en ik heb het met een boor geprobeerd, maar dan komt er een heel stuk mee, dus een heel gat in de zijkant. Dacht al mss gaatje smelten met soldeerbout, maarja als die plastic dan terug hard word plakt dat daar aan u soldeerbout...
Lorim zei:Pc vraagje; ik heb hier de oude pc's van mijn broer en vader ff uit mekaar gehaald voor onderdelen. Nu wil ik die harde schijven wat proberen te recupereren, zijn met IDE aansluitingen, maar ik vertrouw niet of er virussen en dergelijke op staan.
Als ik die op mijn pc aansluit en hem dan opzet, is er dan kans dat ik mijn andere harde schijven besmet?
EDIT: en nog een vraagje, kunnen bokszakken 'overleven' als je ze buiten hangt? Desnoods met een zak erover ofzo
EternalSilence zei:Stel je loopt 1 week alle dagen, 7 dagen dus.
en dan loop je de 2de week niet (door omstandigheden, waarschijnlijk vermoeide spieren, spierpijn, ...).
Iemand anders zal ook 2 weken lopen, maar met altijd een dag rustpauze ertussen. (maandag lopen, dinsdag niet lopen, woensdag lopen, donderdag niet lopen, ...).
De 2de persoon zal veel meer progressie maken dan iemand die alle dagen zou lopen. Afhankelijk van de genen natuurlijk in de familie, maar als je niet voldoende rust is de kans op blessure's groter.
+ je voeding aanpassen, anders gaat dat lopen niet echt veel uithalen.
Na het lopen moet je ook geen frisdranken drinken, want dat is heel idioot natuurlijk. Water is beter.
Het zit hem natuurlijk in de genen ook.
ik zelf heb 4 jaar powertrainen gedaan, na 3 maand zag je al een sixpack.
Vriend van me heeft nooit de blokjes gehad, hoewel hij meer deed op de buikspieroefeningen. Nu al 2 jaar gestopt en nog zie je de blokjes, hoewel m'n vetpercentage nu wel 9% zal zijn in vergelijking met de 3% van, 2 jaar terug.
Spieren zijn natuurlijk niet meer zo sterk als voorheen.
, geloof jij nu eigenlijk echt jezelf?Ok dan blijf ik gewoon lopen hoe ik nu loopEternalSilence zei:Stel je loopt 1 week alle dagen, 7 dagen dus.
en dan loop je de 2de week niet (door omstandigheden, waarschijnlijk vermoeide spieren, spierpijn, ...).
Iemand anders zal ook 2 weken lopen, maar met altijd een dag rustpauze ertussen. (maandag lopen, dinsdag niet lopen, woensdag lopen, donderdag niet lopen, ...).
De 2de persoon zal veel meer progressie maken dan iemand die alle dagen zou lopen. Afhankelijk van de genen natuurlijk in de familie, maar als je niet voldoende rust is de kans op blessure's groter.
+ je voeding aanpassen, anders gaat dat lopen niet echt veel uithalen.
Na het lopen moet je ook geen frisdranken drinken, want dat is heel idioot natuurlijk. Water is beter.
Het zit hem natuurlijk in de genen ook.
ik zelf heb 4 jaar powertrainen gedaan, na 3 maand zag je al een sixpack.
Vriend van me heeft nooit de blokjes gehad, hoewel hij meer deed op de buikspieroefeningen. Nu al 2 jaar gestopt en nog zie je de blokjes, hoewel m'n vetpercentage nu wel 9% zal zijn in vergelijking met de 3% van, 2 jaar terug.
Spieren zijn natuurlijk niet meer zo sterk als voorheen.

sir oinksalot zei:3% vetpercentage, geloof jij nu eigenlijk echt jezelf?
sparks zei:Het is ook wel raar dat de spottraining bij zijn kameraad niet hielp.
Normaal krijg je altijd blokjes als je maar genoeg sit-ups doet.
sir oinksalot zei:je ziet blokjes als je vetpercentage maar laag genoeg is, enkel is zijn 3% een beetje... onrealistisch, dat is zowat ethiopian style
om een vb te geven:
http://www.johnstonefitness.com/all/front/152.jpg
dat is 8%
ryoudragon zei:iemand die met Ryou patience wil spelen op msn? :3
En heb ik dus geen avond voor de boeg waar iedereen constant hier over zit te discussiëren.