Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sqarzz

Legacy Member
curverbox is toch redelijk zacht plastiek? Gewoon met een cutter? Of als je het proper wilt doen, met een boor en dan een met een zaag

Bosvos

Legacy Member
Rizla+ zei:
Ik heb hier zo'n curverbox, en zou daar graag een gat in maken van ong. halve centimeter doorsnede. Hoe zou ik dit het best doen zonder de doos te breken?

Proberen met een boor van die diameter, maar zorgen dat ge de boor niet op volle kracht zet?

Lorim

Legacy Member
pinoken zei:
X een van de mindere? :wtf:
Eén van de beste games die ik ooit gespeeld heb. :eek:
Dan vraag 'k mij af hoe goed de VII wel niet is. :p

X, X-2 en Dissidia heb 'k al gespeeld en een proloog van de VII, Crisis Core of zoiets.

Excuseer, ik had moeten typen "ik vond X één van de mindere" :p.

Al dat emo gezeik soms in JRPG's. Je moet het erbij nemen als je er niet voor bent, maar de voice acting maakte het gewoon iets te veel soms voor mij. Geef mij maar good ol' textboxes!!

Ik heb VII al ff niet meer gespeeld, mss dat ik als kind beter bestand was tegen melige scènes, ik weet het niet, maar als ik terugdenk aan vele momenten in dat spel, krachtiger ben ik ze niet echt meer tegengekomen. Ook heel het materia systeem in VII gaf de grootste voldoening. Abilities leren in IX vind ik maar flauw en neemt alleen tijd in beslag, je hoeft er niet veel over na te denken. Hetzelfde met dat Sphere grid in X. De juiste combinaties linken en samen zetten in VII = überwin.

Rizla+

Legacy Member
Bosvos zei:
Proberen met een boor van die diameter, maar zorgen dat ge de boor niet op volle kracht zet?

Sqarzz zei:
curverbox is toch redelijk zacht plastiek? Gewoon met een cutter? Of als je het proper wilt doen, met een boor en dan een met een zaag

Het is echt wel voor een klein gaatje, dus cutter is al uitgesloten, en ik heb het met een boor geprobeerd, maar dan komt er een heel stuk mee, dus een heel gat in de zijkant. Dacht al mss gaatje smelten met soldeerbout, maarja als die plastic dan terug hard word plakt dat daar aan u soldeerbout...

PyromaN

Legacy Member
Rizla+ zei:
Het is echt wel voor een klein gaatje, dus cutter is al uitgesloten, en ik heb het met een boor geprobeerd, maar dan komt er een heel stuk mee, dus een heel gat in de zijkant. Dacht al mss gaatje smelten met soldeerbout, maarja als die plastic dan terug hard word plakt dat daar aan u soldeerbout...

zorg dat die kant waar ge een gaatje in wilt vastzit en klop er ne nagel door?

JohnnyricoMC

Legacy Member
Zoekt gewoon een klein boorkopje dat een tandarts normaal gebruikt? Of ge pakt een kruiskopschroevendraaier (aka philips) en ge begint die op het punt waar 't gaatje moet zijn te draaien.

Alteration

Legacy Member
@ Rizla+: met alleen een al priem zou je eenvoudigweg toch wel vooruitkunnen, niet ?

Proto

Legacy Member
Ga gewoon langs bij de tandarts en laat hem dat doen. De ziekenkas stort je geld terug!

Lorim

Legacy Member
Pc vraagje; ik heb hier de oude pc's van mijn broer en vader ff uit mekaar gehaald voor onderdelen. Nu wil ik die harde schijven wat proberen te recupereren, zijn met IDE aansluitingen, maar ik vertrouw niet of er virussen en dergelijke op staan.
Als ik die op mijn pc aansluit en hem dan opzet, is er dan kans dat ik mijn andere harde schijven besmet?

EDIT: en nog een vraagje, kunnen bokszakken 'overleven' als je ze buiten hangt? Desnoods met een zak erover ofzo

Proto

Legacy Member
Lorim zei:
Pc vraagje; ik heb hier de oude pc's van mijn broer en vader ff uit mekaar gehaald voor onderdelen. Nu wil ik die harde schijven wat proberen te recupereren, zijn met IDE aansluitingen, maar ik vertrouw niet of er virussen en dergelijke op staan.
Als ik die op mijn pc aansluit en hem dan opzet, is er dan kans dat ik mijn andere harde schijven besmet?

EDIT: en nog een vraagje, kunnen bokszakken 'overleven' als je ze buiten hangt? Desnoods met een zak erover ofzo

2 keer neen.

Sqarzz

Legacy Member
Als al u boorkoppen te groot zijn kunt ge het altijd met een dremel proberen. Minder gezeik dan met een soldeerbout erdor te willen smelten imo..

JohnnyricoMC

Legacy Member
3D Studio Max en Blender: 3D-modellen maken, ze acties laten uitvoeren en die zooi dan renderen.

sir oinksalot

Legacy Member
EternalSilence zei:
Stel je loopt 1 week alle dagen, 7 dagen dus.

en dan loop je de 2de week niet (door omstandigheden, waarschijnlijk vermoeide spieren, spierpijn, ...).


Iemand anders zal ook 2 weken lopen, maar met altijd een dag rustpauze ertussen. (maandag lopen, dinsdag niet lopen, woensdag lopen, donderdag niet lopen, ...).

De 2de persoon zal veel meer progressie maken dan iemand die alle dagen zou lopen. Afhankelijk van de genen natuurlijk in de familie, maar als je niet voldoende rust is de kans op blessure's groter.
+ je voeding aanpassen, anders gaat dat lopen niet echt veel uithalen.
Na het lopen moet je ook geen frisdranken drinken, want dat is heel idioot natuurlijk. Water is beter.


Het zit hem natuurlijk in de genen ook.
ik zelf heb 4 jaar powertrainen gedaan, na 3 maand zag je al een sixpack.
Vriend van me heeft nooit de blokjes gehad, hoewel hij meer deed op de buikspieroefeningen. Nu al 2 jaar gestopt en nog zie je de blokjes, hoewel m'n vetpercentage nu wel 9% zal zijn in vergelijking met de 3% van, 2 jaar terug.
Spieren zijn natuurlijk niet meer zo sterk als voorheen.

3% vetpercentage :rofl:, geloof jij nu eigenlijk echt jezelf?

u4ea

Legacy Member
EternalSilence zei:
Stel je loopt 1 week alle dagen, 7 dagen dus.

en dan loop je de 2de week niet (door omstandigheden, waarschijnlijk vermoeide spieren, spierpijn, ...).


Iemand anders zal ook 2 weken lopen, maar met altijd een dag rustpauze ertussen. (maandag lopen, dinsdag niet lopen, woensdag lopen, donderdag niet lopen, ...).

De 2de persoon zal veel meer progressie maken dan iemand die alle dagen zou lopen. Afhankelijk van de genen natuurlijk in de familie, maar als je niet voldoende rust is de kans op blessure's groter.
+ je voeding aanpassen, anders gaat dat lopen niet echt veel uithalen.
Na het lopen moet je ook geen frisdranken drinken, want dat is heel idioot natuurlijk. Water is beter.


Het zit hem natuurlijk in de genen ook.
ik zelf heb 4 jaar powertrainen gedaan, na 3 maand zag je al een sixpack.
Vriend van me heeft nooit de blokjes gehad, hoewel hij meer deed op de buikspieroefeningen. Nu al 2 jaar gestopt en nog zie je de blokjes, hoewel m'n vetpercentage nu wel 9% zal zijn in vergelijking met de 3% van, 2 jaar terug.
Spieren zijn natuurlijk niet meer zo sterk als voorheen.
Ok dan blijf ik gewoon lopen hoe ik nu loop:p

Het is vooral voor mijn conditie da redelijk beneden peil is, paar kilo af mag ook wel maar ik moet zien dak inderdaad wa meer water drink.

sparks

Legacy Member
sir oinksalot zei:
3% vetpercentage :rofl:, geloof jij nu eigenlijk echt jezelf?

Het is ook wel raar dat de spottraining bij zijn kameraad niet hielp.
Normaal krijg je altijd blokjes als je maar genoeg sit-ups doet.

sparks

Legacy Member
sir oinksalot zei:
je ziet blokjes als je vetpercentage maar laag genoeg is, enkel is zijn 3% een beetje... onrealistisch, dat is zowat ethiopian style

om een vb te geven:
http://www.johnstonefitness.com/all/front/152.jpg
dat is 8%

Juist, vandaar dat ik de "Vriend van me heeft nooit de blokjes gehad, hoewel hij meer deed op de buikspieroefeningen." niet serieus nam.
Maar je hebt zeker gelijk, wou je niet tegenspreken.

stoomboot

Legacy Member
ryoudragon zei:
iemand die met Ryou patience wil spelen op msn? :3

Eerst:
1: Zijt ge bezet?
2: Zijt ge knap?


Zo slaan we al heel wat repetitieve dingen over ;) En heb ik dus geen avond voor de boeg waar iedereen constant hier over zit te discussiëren.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan