Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

stoomboot

Legacy Member
o0O0o zei:
nu ng altijd ni gaan slapen gij ?

Joenge joenge joenge...

Ocharmpjes.
U zo opjagen aan mij, (eerst in het mms-draadje en over joa111 en nu hier als ik u terechtwijs op uw fout) denkende dat ik mij zo zit op te jagen op dit forum.

Vicieuze cirkel, ware het niet dat ik hier gewoon zit te genieten :D

Slaapzacht!




Ohja: Is seizoen 4 van Heroes eigenlijk ooit op de Vlaamse zenders uitgezonden? Neen toch hé?
De laatste aflevering die ik me herinner blijkt de laatste van seizoen 3 te zijn.
Daar waar Nathan (ahum!) naar de klok zit te kijken en we het alom bekende getik horen.

eXtreme

Legacy Member
Mijne screensaver weigert aan te gaan, 'nybody? Het is een standaard screen saver, en alle service packs zijn geïnstalleerd..



:(

ryoudragon

Legacy Member
eXtreme zei:
Mijne screensaver weigert aan te gaan, 'nybody? Het is een standaard screen saver, en alle service packs zijn geïnstalleerd..



:(

welke besturingssysteem hebt ge?

frisenfruitig

Legacy Member
stoomboot zei:
Ocharmpjes.
U zo opjagen aan mij, (eerst in het mms-draadje en over joa111 en nu hier als ik u terechtwijs op uw fout) denkende dat ik mij zo zit op te jagen op dit forum.

Vicieuze cirkel, ware het niet dat ik hier gewoon zit te genieten :D

Slaapzacht!




Ohja: Is seizoen 4 van Heroes eigenlijk ooit op de Vlaamse zenders uitgezonden? Neen toch hé?
De laatste aflevering die ik me herinner blijkt de laatste van seizoen 3 te zijn.
Daar waar Nathan (ahum!) naar de klok zit te kijken en we het alom bekende getik horen.

Bespaar jezelf de tijd en moeite, seizoen 4 sucks donkey balls; weinig actie& special effects wegens budget cuts + veel teveel drama (voornamelijk gejank van Claire).

stoomboot

Legacy Member
Tibokio zei:
Gij voelt u precies snel aangevallen :D

't Is dan ook geen rasechte Belg, heb ik pas gelezen :unsure:

(Totally not completely serious by the way!)



Frisje, ik ben gewaarschuwd, maar zal toch seizoen 4 bekijken.
Hoe komt het eigenlijk dat ze zo weinig budget hadden toen? Vielen de kijkcijfers van seizoen 3 tegen? En is het ook een open einde of een degelijk einde?



En verdomme, 'k voel me zo'n noobje. 'k Krijg bepaalde muziek maar niet embedded in freakin' facebook. Hoe moeilijk (makkelijk) kan zoiets zijn? :cry:

glashelder

Legacy Member
Michster zei:
Kan het zijn dat ze veel van die foto's hebben proberen te photoshoppen, maar dat het resultaat er uiteindelijk alleen maar slechter op is?

Ik weet niet, volgens mij is daar gewoon een heel slechte fotograaf aan het werk, of iemand die duidelijk geen foto's kan selecteren. Zoals ik het zie zijn veel van die meisjes niet echt lelijk, maar het zijn echt geen flatterende foto's.

humbuk

Legacy Member
Heb net windows 7 geïnstalleerd.
Mijn muziek is onderverdeeld in verschillende mappen, maar als ik meerdere mappen wil afspelen met windows media player moet ik elke map afzonderlijk toevoegen aan de afspeellijst. Is er een mogelijkheid om meerdere mappen tegelijk af te spelen met wmp?

Michster

Legacy Member
Kan ik mijn Q8300 die momenteel werkt aan 2,50ghz, software-matig overclocken zonder extra koeling te moeten voorzien in mijn pc?

Karre

Legacy Member
Michster zei:
Kan ik mijn Q8300 die momenteel werkt aan 2,50ghz, software-matig overclocken zonder extra koeling te moeten voorzien in mijn pc?

Valt te zien hoe sterk uw standaardkoeling is. Als die de extra warmte nog kan opvangen en hem nog steeds koel kan houden wel ja.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan