Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pinoken

Legacy Member
glashelder zei:

Een theeglas koud water met 2 eetlepels keukenzout opsnuiven word daar nu ook niet meteen beschreven. :unsure:
En 'k heb het gedaan en het hielp niks behalve dan dat ik hoofdpijn kreeg.

'k Zal mijn vraag anders stellen, wat is de beste manier om een verstopte neus open te krijgen? Zijn er betere manieren als zout snuiven om je neus open te krijgen.

Waelvis

Legacy Member
Als ge ne pc met voeding van 300/350W constant laat draaien. gewoon windows da opstaat.
Hoeveel zou me dat maandelijks ongeveer meer kosten naar elektriciteitsverbruik?

moloko

Legacy Member
pinoken zei:
Is zout water snuiven een goed middeltje tegen een verstopte neus ten gevolge van Sinusitis? Gewoon keukenzout in water doen en snuiven, 'k geloof er niks van. Mijn ouders houden vol dat het helpt.

Wat ik doe als het wat vast zit is een theelepel Mad Dog 357 chili saus opeten.

Dastardly

Legacy Member
Waelvis zei:
Als ge ne pc met voeding van 300/350W constant laat draaien. gewoon windows da opstaat.
Hoeveel zou me dat maandelijks ongeveer meer kosten naar elektriciteitsverbruik?

is heel moeilijk te zeggen aangezien dat afhangt van de componenten in de pc en hoeveel die verbruiken. op basis van uw voeding alleen is dat zo goed als niet te bepalen.

gemakkelijkste gaat zijn dat je zo'n metertje koopt dat je tussen uw stopcontact en je pc zet. dan weet ge 't direct en accuraat.

pinoken

Legacy Member
moloko zei:
Wat ik doe als het wat vast zit is een theelepel Mad Dog 357 chili saus opeten.

Klein probleem, 'k ben heel ongevoelig voor pikant eten. :p

'k Heb een saus gehad van zo'n site (die hier al eens gelinkt is maar die ik kwijt ben), en dat was een van de weinige sauzen die ik ooit echt pikant vond.

Waelvis

Legacy Member
Dastardly zei:
is heel moeilijk te zeggen aangezien dat afhangt van de componenten in de pc en hoeveel die verbruiken. op basis van uw voeding alleen is dat zo goed als niet te bepalen.

gemakkelijkste gaat zijn dat je zo'n metertje koopt dat je tussen uw stopcontact en je pc zet. dan weet ge 't direct en accuraat.


hmm, waar vindt ge zo een metertje, en hoeveel kost da?
Mja, tis ne pc van +-10j oud, met allemaal standaardonderdelen. on-board graka, enkel draadloze netwerkkaart zit er extra in.

ironhorn

Legacy Member
nummerplaat AL-002 van een speciaal persoon of gewoon een gepersonaliseerde?

Sqarzz

Legacy Member
geen idee maar ik weet dat het bij aziaten populair is om de nieuwe nummerplaat met een 8- te laten beginnen.. BIjgeloof :p

Dastardly

Legacy Member
Waelvis zei:
hmm, waar vindt ge zo een metertje, en hoeveel kost da?
Mja, tis ne pc van +-10j oud, met allemaal standaardonderdelen. on-board graka, enkel draadloze netwerkkaart zit er extra in.

goh, in een electronica zaak of misschien zelfs de makro / eldi ofzo zult ge dat wel vinden. 't is zoiets, kost iets van een €20-€50 denk ik naargelang de functies (zijn er ook die werken als timer voor dat stopcontact).

eXtreme

Legacy Member
Die nummerplaat zal wel iets speciaal zijn. Is gepersonaliseerd ook ni sowiesoo in de vorm van een normale nummerplaat..?


Gistere nog ne Porsche me EYE-123 zien rijden. Houdt u daar mee bezig ..

hucks

Legacy Member
gepersonaliseerde nummer platen zijn tegenwoordig toch 9-leters-nummers niet?

Michster

Legacy Member
Waarom is Rapidshare plots zo geweldig geworden voor free users? Proberen ze hen eigen bankroet te krijgen of is het misschien een lange-termijn-boosaardige-marketingscampagne? :p

Dolle Rolf

Legacy Member
gokje: alles wordt opgeslokt door de concurrentie --> ze gaan effectief eens meeconcurreren door free users te lokken --> RS gaat terug vaker gebruikt worden om bestanden te hosten --> meer mensen gaan naar Premium om al die bestanden nog gemakkelijker binnen te halen.

Michster

Legacy Member
Dolle Rolf zei:
gokje: alles wordt opgeslokt door de concurrentie --> ze gaan effectief eens meeconcurreren door free users te lokken --> RS gaat terug vaker gebruikt worden om bestanden te hosten --> meer mensen gaan naar Premium om al die bestanden nog gemakkelijker binnen te halen.

Dat kan ik nog begrijpen, maar ik hoor dat premium users nog altijd even slecht behandeld worden. :p

glashelder

Legacy Member
pinoken zei:
Een theeglas koud water met 2 eetlepels keukenzout opsnuiven word daar nu ook niet meteen beschreven. :unsure:
En 'k heb het gedaan en het hielp niks behalve dan dat ik hoofdpijn kreeg.

'k Zal mijn vraag anders stellen, wat is de beste manier om een verstopte neus open te krijgen? Zijn er betere manieren als zout snuiven om je neus open te krijgen.
Komt toch op praktisch hetzelfde neer, je ouders beschrijven het alleen wat ... ruwer :p

Rauwe ui naast je bed leggen. Eens ruiken aan azijn. Op je zij liggen, op de tegenovergestelde kant van het verstopte neusgat (dus linkerneusgat verstopt = op je rechterzij liggen).

Nog wat creatieve dingen: http://nl.wikihow.com/van-een-verstopte-neus-afkomen

Remi

Legacy Member
Kent er iemand een deftige sportwinkel in het Antwerpse waar ze ook korfbalspullen verkopen?
Ik ben opzoek naar Adidas Cornerblitz-schoenen en die wil ik liefst wel eerst passen ipv zomaar te bestellen via internet en blijkbaar is die schoen ook iets dat ze bij kortbal gebruiken.

Alteration

Legacy Member
Remi zei:
Kent er iemand een deftige sportwinkel in het Antwerpse waar ze ook korfbalspullen verkopen?
Ik ben opzoek naar Adidas Cornerblitz-schoenen en die wil ik liefst wel eerst passen ipv zomaar te bestellen via internet en blijkbaar is die schoen ook iets dat ze bij kortbal gebruiken.

Mssn United Brands ?

Vraagje...

Waarom hebben sommige mensen soms lange tijd (soms ook voor altijd) een degout van iets waar ze ziek van geworden zijn en anderen (zoals ik) dan weer gewoon niet. Vanmorgen gekotst en overgegeven dat't geen naam had, maar zou me er nu weer mee vol kunnen steken (eten).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan