Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

glashelder

Legacy Member
Drew zei:
Iets met operante conditionering, glashelder kan dat wel uitleggen :unsure:

:lol: Ja, dit dus. (Ik had ook maar nét een 10 hoor :$)

En ook gewoon evolutie en biologie en toestanden. Als je lichaam slecht reageert op iets, waarom zou je het dan nog eens willen eten? Dat is niet gezond voor de soort.

Waarom het bij jou dan niet werkt, tja. Misschien ben je een maandagochtend-gevalletje :D

Remi

Legacy Member
JohnnyricoMC zei:
Alteration zei:
Mssn United Brands ?

Nope, niks te vinden daar.
't Is meer ne schoen die in een speciaalzaak verkocht word. Daarom zoek ik zo een winkel die zich wat op korfbal richt en niet de 'we hebben alles maar toch niets'-megawinkels

Alteration

Legacy Member
glashelder zei:
:lol: Ja, dit dus. (Ik had ook maar nét een 10 hoor :$)

En ook gewoon evolutie en biologie en toestanden. Als je lichaam slecht reageert op iets, waarom zou je het dan nog eens willen eten? Dat is niet gezond voor de soort.

Waarom het bij jou dan niet werkt, tja. Misschien ben je een maandagochtend-gevalletje :D

Onder het motto 'What doesn't kill you makes you stronger' :unsure:

*NOM NOM NOM* ➪ :oink: ➪ :puke: ➪ :( ➪ :unsure: ➪ :drool: ➪ *NOM NOM NOM* ... to be continued

Monday morning, it is. Niet de eerste keer dat'k dat moet aanhoren.

Tyki

Legacy Member
Als ge een afspraak met een dermatoloog wilt maken, moet ge dan altijd eerst naar uw huisarts gaan en u laten doorverwijzen, of kunt ge dat gewoon rechtstreeks regelen?

Boterkoek

Legacy Member
Boterkoek zei:
iemand heeft het hier eens gepost.
Het is dus een site waar ge u e-mail adres invoerd en dan een lijst krijgt met de forums waarop je ben geregistreerd.

Vinny

Legacy Member
Tyki zei:
Als ge een afspraak met een dermatoloog wilt maken, moet ge dan altijd eerst naar uw huisarts gaan en u laten doorverwijzen, of kunt ge dat gewoon rechtstreeks regelen?

Rechtstreeks bellen

_ns_

Legacy Member
ns boy zei:
't Stond hier een tijd geleden een site waar ge grote posters kon kopen (o.a. van muziekgroepen), iemand een idee :p?

Iemand? Ben er vrij zeker van dat er mensen er 1 hadden gekocht daar.

Was denk ik ook een duitse site, hadden er posters van Abbey road, bekende films zoals reservoir dogs,...

Al suf gegoogled :sop:.

Morrissey

Legacy Member
Godver, heb daar nog een poster besteld en die site u ooit eens gegeven. Ik ben er al de hele tijd mijn hoofd over aan't breken.

Morrissey

Legacy Member
Closeup, da was het. Ooit eens een gigantische poster op besteld, was hier enkele dagen later!

ryoudragon

Legacy Member
Heeft Bobbejaanland een vestiaire/lockertjessysteem waar je je gerief een dagje kwijtkan en bij het vertrekken terug kan ophalen?

edit: antw is dus ja, maar is het betalend? zoja, hoeveel? :)

pinoken

Legacy Member
ryoudragon zei:
Heeft Bobbejaanland een vestiaire/lockertjessysteem waar je je gerief een dagje kwijtkan en bij het vertrekken terug kan ophalen?

'k Dacht van wel. Maar ik ben er niet zeker van. 'k Ben daar meer geweest als werknemer dan wel als bezoeker. :p

edit: 'k Dacht dat dat munt inwerpen was. Dus neem een paar euro en een paar 2 euromuntstukken mee voor de zekerheid. ;)

moustii

Legacy Member
ryoudragon zei:
Heeft Bobbejaanland een vestiaire/lockertjessysteem waar je je gerief een dagje kwijtkan en bij het vertrekken terug kan ophalen?

edit: antw is dus ja, maar is het betalend? zoja, hoeveel? :)

ja als je binnenkomt direct aan je rechterkant. Is redelijk duur (net zoals alles in dat park)

Michster

Legacy Member
Na hoeveel jaar wordt een golden retriever meer bruinig van kleur? Die van ons wordt er 4 maar ziet nog steeds ferm wit.:p

Tonerider

Legacy Member
moustii zei:
ja als je binnenkomt direct aan je rechterkant. Is redelijk duur (net zoals alles in dat park)
volgens hun site is het eten nochtans aan democratische prijzen. voor het volk en door het volk. :D

glashelder

Legacy Member
Michster zei:
Na hoeveel jaar wordt een golden retriever meer bruinig van kleur? Die van ons wordt er 4 maar ziet nog steeds ferm wit.:p

Als jij een witte golden retriever gekocht hebt, zal die niet bruin worden hoor :p Er zijn lijnen met lichte goldens en donkere goldens. Mijn oma had vroeger bvb een hele donkere, tegenwoordig zie je meer witte. Dat heeft niet te maken met de leeftijd, die blijven gewoon zo. Een pupje is wel lichter dan een volwassen hond, maar een witte wordt niet ineens bruin.

pinoken

Legacy Member
Hoe krijg ik de windows balk weer vanonder op mijn scherm? Nu start ik de laptop op en nu staat die vanboven. :s

En mijn ouders hebben het verstand niet om zoiets te doen. :unsure:

edit:
Hebbes. :)

Sdc zei:
volgens hun site is het eten nochtans aan democratische prijzen. voor het volk en door het volk. :D

Er is 1 plek waar het nog doenbaar is (maar nog duur), maar daar is het een hel om te werken dus daar ga ik nooit eten om het de werknemers te besparen. :p

Maar 'k vind 3-4 euro voor een friet nu niet direct schappelijk, en pizza is al helemaal onbetaalbaar aangezien dat maar een pizzapunt is.

En ALS je al pizza eet, neem je best margaritta want de andere pizzas zijn dikke afzetterij. Bv. een maat moest 2 euro meer betalen dan mij omdat hij pizza ham had en er lag ocharme 1 miezerig schelleke ham op. Die was natuurlijk dik geript.

Bobbejaanland is gewoon overpriced.

pinoken

Legacy Member
'k Ben op zoek naar een titel van een oude game. Het spel ging over een jongen en een meisje die in een wereld leefde waar er eigenlijk 2 werelden boven elkaar hingen. ze hingen tegenover elkaar en het geloof gaat dat er in de wereld boven hen enkel kwaadaardige dingen zitten.

Op een dag komt er zo'n grote bol uit de lucht gevallen waar een meisje in zit met rare kleren. Het spel gaat dan eerst over het terugbrengen van dat meisje en de zoektocht naar een middel om terug te gaan naar haar wereld. Ze krijgen dan heel de 'normale' wereld nog achter zich aan en ze gaan met een schip naar de 'poort' waardoor ze dan terechtkomen in de wereld van dat meisje. Die wereld is dan heel advanced met allemaal technologie daar waar de wereld beneden nog vrij ouderwets was.

Dan komen ze ook nog een heel complot te weten dat die werelden tegen mekaar gaan botsen enzo en die jongen blijkt dan nog de enige kans te zijn (iets met Aurora en trials om die krachten te verkrijgen).

't Combat system was realtime maar 2D. En 'k had het spel gedownload en op mijn PSP gespeeld dus 'k weet niet voor welke console het orgineel gemaakt was. 'k Dacht dat het iets was in de aard van Tales of Vesperia ofzo.

edit:
Waarom vind ik altijd dingen als 'k er net achter vraag ook al heb ik er uren op zitten denken en achter zoeken. Belachelijk gewoon, misschien omdat ik het dan zo beschrijf of zo. :lol:

't Ging dus om Tales of Eternia. :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan