Flunitrazepam
Legacy Member
Nasty Nas zei:Ik werk nu al een maand in een brasserie, maar ik heb me al altijd afgevraagd waarom de glazen omgekeerd staan?![]()
omgekeerd = proper
niet omgekeerd = moet je nog afwassen?
of anders mss voor het stof.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nasty Nas zei:Ik werk nu al een maand in een brasserie, maar ik heb me al altijd afgevraagd waarom de glazen omgekeerd staan?![]()
Nasty Nas zei:Ik werk nu al een maand in een brasserie, maar ik heb me al altijd afgevraagd waarom de glazen omgekeerd staan?![]()
Alteration zei:Waarom zitten er hier zoveel met zo'n kieken als avatar ? Echt origineel is't nu ook weer niet


Michster zei:Gij hebt zeker het glorie-tijdperk van psx niet beleefd? Dat is een "personage" uit Parappa the rapper.
Edit: cheap-cheap the chicken ofzoiets.![]()

. Lorim zei:Parappa the rapper was een heel succesvol game op Psx (playstation 1) waar iedereen die die tijd ('glorietijdperk') heeft meegemaakt veel nostalgie naar heeft.
+ die haan was de avatar van een vrij gehaat/geliefd iemand op dit forum die door, naart schijnt, eigen schuld gebanned is, waardoor veel mensen die hem steunden en de ban onterecht vonden zijn avatar zijn beginnen gebruiken.

boeffel!!Lorim zei:Parappa the rapper was een heel succesvol game op Psx (playstation 1) waar iedereen die die tijd ('glorietijdperk') heeft meegemaakt veel nostalgie naar heeft.
+ die haan was de avatar van een vrij gehaat/geliefd iemand op dit forum die door, naart schijnt, eigen schuld gebanned is, waardoor veel mensen die hem steunden en de ban onterecht vonden zijn avatar zijn beginnen gebruiken.
Tenchu: stealth assassins nooit gespeeld zeker?Alteration zei:Nog nooit van die game gehoord
Het enige dat mijn ps1-tijd heeft gekenmerkt is Spyro: The Dragon en Driver ^^

sinki zei:Tenchu: stealth assassins nooit gespeeld zeker?![]()

Alteration zei:Nog nooit van die game gehoord
Het enige dat mijn ps1-tijd heeft gekenmerkt is Spyro: The Dragon en Driver ^^

Michster zei:Dus gij gaat mij zeggen dat ge een ps1 hebt gehad en Crash bandicoot 1/2/3/CTR/crash bash, Medievel 1/2, Rayman 1/2, Tekken 1/2/3, gran turismo 1/2, Syphon filter 1/2/3, Tomb Raider 1/2/3, Tenchu 1/2, Gex 1/2/3, final fantasy VII/VIII/IX NIET gespeeld hebt?![]()

Michster zei:Iemand weet in welke aflevering van Samurai X, Kenshi voor het eerst die gemummificeerde tiran voor het eerst ontmoet en verliest van hem en/of een of andere gigantische kleerkast?
Insta-rep voor degene die me als eerst het juiste antwoord vindt.![]()
night ghost 128 zei:Ik dacht in episode 35. Als ze daar in dat dorp zitten.
Juve9le zei:Heiligschennis, het is MediEvil.
Maar staat wel voor eeuwig in men geheugen. 
Silence zei:Heb me dit afgevraagd om de terug vlucht naar huis
Waarom stort een vliegtuig in films altijd neer met de neus omlaag ?
Zit daar het meeste gewicht ?

