Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Flunitrazepam

Legacy Member
Nasty Nas zei:
Ik werk nu al een maand in een brasserie, maar ik heb me al altijd afgevraagd waarom de glazen omgekeerd staan? :)

omgekeerd = proper
niet omgekeerd = moet je nog afwassen?

of anders mss voor het stof.

Alteration

Legacy Member
Nasty Nas zei:
Ik werk nu al een maand in een brasserie, maar ik heb me al altijd afgevraagd waarom de glazen omgekeerd staan? :)

Zodat er geen vuil in terecht komt.

Michster

Legacy Member
Iemand weet in welke aflevering van Samurai X, Kenshi voor het eerst die gemummificeerde tiran voor het eerst ontmoet en verliest van hem en/of een of andere gigantische kleerkast?

Insta-rep voor degene die me als eerst het juiste antwoord vindt. :p

Alteration

Legacy Member
Waarom zitten er hier zoveel met zo'n kieken als avatar ? Echt origineel is't nu ook weer niet

Michster

Legacy Member
Alteration zei:
Waarom zitten er hier zoveel met zo'n kieken als avatar ? Echt origineel is't nu ook weer niet

Gij hebt zeker het glorie-tijdperk van psx niet beleefd? Dat is een "personage" uit Parappa the rapper. :D

Edit: cheap-cheap the chicken ofzoiets. :p

Alteration

Legacy Member
Michster zei:
Gij hebt zeker het glorie-tijdperk van psx niet beleefd? Dat is een "personage" uit Parappa the rapper. :D

Edit: cheap-cheap the chicken ofzoiets. :p

Great, 'k zit hier in een goed topic :unsure:

1) Glorietijdperk psx ?
2) Parappa the rapper ?

Op uw vraag:

36 After the End of the Dynasty. First Meeting of Kenshin and Shishio.

Lorim

Legacy Member
Parappa the rapper was een heel succesvol game op Psx (playstation 1) waar iedereen die die tijd ('glorietijdperk') heeft meegemaakt veel nostalgie naar heeft :).

+ die haan was de avatar van een vrij gehaat/geliefd iemand op dit forum die door, naart schijnt, eigen schuld gebanned is, waardoor veel mensen die hem steunden en de ban onterecht vonden zijn avatar zijn beginnen gebruiken.

Alteration

Legacy Member
Lorim zei:
Parappa the rapper was een heel succesvol game op Psx (playstation 1) waar iedereen die die tijd ('glorietijdperk') heeft meegemaakt veel nostalgie naar heeft :).

+ die haan was de avatar van een vrij gehaat/geliefd iemand op dit forum die door, naart schijnt, eigen schuld gebanned is, waardoor veel mensen die hem steunden en de ban onterecht vonden zijn avatar zijn beginnen gebruiken.

Nog nooit van die game gehoord :p

Het enige dat mijn ps1-tijd heeft gekenmerkt is Spyro: The Dragon en Driver ^^

Nas

Legacy Member
Lorim zei:
Parappa the rapper was een heel succesvol game op Psx (playstation 1) waar iedereen die die tijd ('glorietijdperk') heeft meegemaakt veel nostalgie naar heeft :).

+ die haan was de avatar van een vrij gehaat/geliefd iemand op dit forum die door, naart schijnt, eigen schuld gebanned is, waardoor veel mensen die hem steunden en de ban onterecht vonden zijn avatar zijn beginnen gebruiken.
boeffel!!

Katoom

Legacy Member
Alteration zei:
Nog nooit van die game gehoord :p

Het enige dat mijn ps1-tijd heeft gekenmerkt is Spyro: The Dragon en Driver ^^
Tenchu: stealth assassins nooit gespeeld zeker? :unsure:

Michster

Legacy Member
Alteration zei:
Nog nooit van die game gehoord :p

Het enige dat mijn ps1-tijd heeft gekenmerkt is Spyro: The Dragon en Driver ^^

Dus gij gaat mij zeggen dat ge een ps1 hebt gehad en Crash bandicoot 1/2/3/CTR/crash bash, Medievel 1/2, Rayman 1/2, Tekken 1/2/3, gran turismo 1/2, Syphon filter 1/2/3, Tomb Raider 1/2/3, Tenchu 1/2, Gex 1/2/3, final fantasy VII/VIII/IX NIET gespeeld hebt? :angry:

Alteration

Legacy Member
Michster zei:
Dus gij gaat mij zeggen dat ge een ps1 hebt gehad en Crash bandicoot 1/2/3/CTR/crash bash, Medievel 1/2, Rayman 1/2, Tekken 1/2/3, gran turismo 1/2, Syphon filter 1/2/3, Tomb Raider 1/2/3, Tenchu 1/2, Gex 1/2/3, final fantasy VII/VIII/IX NIET gespeeld hebt? :angry:

Crash Bandicoot 1 vaak gehuurd in de lokale gazettenwinkel :p

Tekken 1 had'k zelf en Gran Turismo 1 een demo

*kruipt nu stilletjes weg in een hoekje*

ng

Legacy Member
Michster zei:
Iemand weet in welke aflevering van Samurai X, Kenshi voor het eerst die gemummificeerde tiran voor het eerst ontmoet en verliest van hem en/of een of andere gigantische kleerkast?

Insta-rep voor degene die me als eerst het juiste antwoord vindt. :p

Ik dacht in episode 35. Als ze daar in dat dorp zitten.

Silence

Legacy Member
Heb me dit afgevraagd om de terug vlucht naar huis

Waarom stort een vliegtuig in films altijd neer met de neus omlaag ?
Zit daar het meeste gewicht ?

Sqarzz

Legacy Member
Silence zei:
Heb me dit afgevraagd om de terug vlucht naar huis

Waarom stort een vliegtuig in films altijd neer met de neus omlaag ?
Zit daar het meeste gewicht ?

omdat als hij recht naar beneden valt dit de weg met de minste luchwrijving is lijkt me. Moest hij langs een kant met veel luchtweerstand(vb vleugel) vallen, zou hij beginnen tollen. ofzo :unsure::unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan